Przetargi.pl
Malowanie dachu i renowacja elementów murowanych na wysokości dachu oraz wymiana rynien i rur spustowych w budynku pałacu w Adampolu.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5913286 , fax. 082 5913324
  • Data zamieszczenia: 2011-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 082 5913286, fax. 082 5913324
    REGON: 11019741100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Malowanie dachu i renowacja elementów murowanych na wysokości dachu oraz wymiana rynien i rur spustowych w budynku pałacu w Adampolu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest malowanie dachu i renowacja elementów murowanych na wysokości dachu oraz wymiana rynien i rur spustowych w budynku pałacu w Adampolu. Zakres robot obejmuje: - rozebranie rynien i rur spustowych - wykonanie nowych rynien i rur spustowych, - uzupełnienie brakujących obróbek blacharskich - odczyszczenie i odtłuszczenie połaci dachu wraz z obróbkami blacharskimi - pomalowanie dachu, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - renowacja i pomalowanie elementów murowych na wysokości dachu - wywiezienie i utylizacja materiałów rozbiórkowych. Przedmiot zamówienia w ujęciu całościowym określa dokumentacja składająca się z: 1) SIWZ, 2) Przedmiaru robót - załącznik Nr 7 do SIWZ, 3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - Załącznik Nr 8 do SIWZ, 4) Projektu budowlanego - Załącznik Nr 9 do SIWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 2 500 złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/25
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach