Przetargi.pl
„Magia Pilicy – Ochrona Przyrody Obszaru Funkcjonalnego Doliny Rzeki Pilicy” Wspólny przetarg dla gminy Aleksandrów, Masłowice, Przedbórz, Sulejów, Wielgomłyny i Żytno - II przetarg

Gmina Sulejów ogłasza przetarg

  • Adres: 97330 Sulejów, ul. Konecka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 102 500 , fax. 446 162 551
  • Data zamieszczenia: 2018-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulejów
    ul. Konecka 42
    97330 Sulejów, woj. łódzkie
    tel. 446 102 500, fax. 446 162 551
    REGON: 59064832700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sulejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Magia Pilicy – Ochrona Przyrody Obszaru Funkcjonalnego Doliny Rzeki Pilicy” Wspólny przetarg dla gminy Aleksandrów, Masłowice, Przedbórz, Sulejów, Wielgomłyny i Żytno - II przetarg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę infrastruktury szlaku turystycznego oraz małej architektury dla pięciu Gmin: Aleksandrów, Masłowice, Sulejów, Wielgomłyny i Żytno biorących udział w projekcie pn. „Magia Pilicy – Ochrona Przyrody Obszaru Funkcjonalnego Doliny Rzeki Pilicy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. 2. Niniejsze postępowanie nie obejmuje postępowania dla Gminy Przedbórz. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części: CZĘŚĆ I – ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ – GMINA ALEKSANDRÓW BUDOWA INFRASTRUKTURY SZLAKU TURYSTYCZNEGO CZĘŚĆ II – ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ – GMINA ALEKSANDRÓW BUDOWA MAŁEJ ARCHITEKTURY CZĘŚĆ III – ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ – GMINA MASŁOWICE BUDOWA INFRASTRUKTURY SZLAKU TURYSTYCZNEGO CZĘŚĆ IV – ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ – GMINA MASŁOWICE BUDOWA MAŁEJ ARCHITEKTURY CZĘŚĆ V – ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ – GMINA SULEJÓW BUDOWA INFRASTRUKTURY SZLAKU TURYSTYCZNEGO CZĘŚĆ VI – ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ – GMINA SULEJÓW BUDOWA MAŁEJ ARCHITEKTURY CZĘŚĆ VII – ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ – GMINA WIELGOMŁYNY BUDOWA INFRASTRUKTURY SZLAKU TURYSTYCZNEGO CZĘŚĆ VIII – ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ – GMINA WIELGOMŁYNY BUDOWA MAŁEJ ARCHITEKTURY CZĘŚĆ IX – ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ – GMINA ŻYTNO BUDOWA INFRASTRUKTURY SZLAKU TURYSTYCZNEGO I BUDOWA MAŁEJ ARCHITEKTURY 4. Podany w PFU obmiar robót do wykonania może nieznacznie odbiegać od stanu rzeczywistego. Składający ofertę powinien we własnym zakresie dokonać oględzin terenu budowy i dokonać własnego obmiaru robót w celu uniknięcia rozbieżności i porównać go z dokumentacją oraz przedmiarem robót. Niedoszacowanie robót przez oferenta nie będzie podstawą do roszczeń o zwiększenie wartości robót. 5. Tam, gdzie w dokumentacji przetargowej, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1–3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Uwaga! Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanych materiałów spoczywa na Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania równoważności materiałów w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji przetargowej. 6. W częściach dotyczących budowy małej architektury Wykonawcy muszą dołączyć do oferty karty katalogowe w celu poświadczenia spełnienia wymogów Zamawiającego przez zaoferowane produkty. Wszystkie urządzenia muszą posiadać wszelkie niezbędne dokumenty w tym certyfikaty, deklaracje zgodności potwierdzające dopuszczenie urządzenia do użytkowania na publicznych placach zabaw. 7. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, dla każdej części - wymaga w trakcie realizacji zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: a) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty budowlane i instalatorskie; b) dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w lit. a zostaną ujęte w formie wykazu i przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy. Powyższy obowiązek wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców; c) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu weryfikacji, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę; d) na wezwanie Zamawiającego Wykonawca musi przedstawić umowę/y zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, na wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi również potwierdzenie zgłoszenia zatrudnionych pracowników do ubezpieczenia społecznego; e) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych zgodnych z zapisami zawartymi we wzorach umów, a w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Wadium ustala się w wysokości: Część I –10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Część II – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) Część III – 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) Część IV – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) Część V – 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) Część VI – 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) Część VII – 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) Część VIII – 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) Część IX – 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) 1.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 10.05.2018 r. do godz. 13.00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – dla każdej części osobno – odpowiedni według Załącznika nr 6. 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy) – w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na dwie lub więcej części może wówczas przedłożyć jedno pełnomocnictwo. 3. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) - dla każdej części osobno. 4. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu) - dla każdej części osobno. 5. Karty katalogowe produktów poświadczające spełnienie wymogów Zamawiającego – dotyczy części związanych z budową małej architektury.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach