Przetargi.pl
Likwidacja wyrobów budowlanych zawierających azbest na terenie powiatu gnieźnieńskiego

Powiat Gnieźnieński ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Jana Pawła II 9/10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4240706 , fax. 061 4240770
  • Data zamieszczenia: 2010-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gnieźnieński
    ul. Jana Pawła II 9/10 9/10
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4240706, fax. 061 4240770
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-gniezno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja wyrobów budowlanych zawierających azbest na terenie powiatu gnieźnieńskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest likwidacja wyrobów budowlanych zawierających azbest tj. odpadów o kodach 17 06 01 (materiały izolacyjne zawierające azbest) i 17 06 05 (materiały konstrukcyjne zawierające azbest) powstałych przy likwidacji lub wymianie elementów pokryć dachowych lub elewacji budynków mieszkalnych, niemieszkalnych i garaży oraz obiektów użyteczności publicznej obiektów spółdzielni, a także wspólnot mieszkaniowych znajdujących się na terenie powiatu gnieźnieńskiego ( nieruchomości leżące na terenie 10 gmin powiatu). Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1) usuwanie (demontaż elementów) budynku zawierających azbest, 2) zabezpieczenie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami ułożenie na paletach, zabezpieczenie folią i przygotowanie do transportu, 3) uporządkowanie miejsc po usunięciu odpadów, 4) transport odebranych odpadów zawierających azbest specjalistycznym sprzętem zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 28 października 2002r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002r. nr 199 poz. 1671 z późn. zm.), oraz w sposób uniemożliwiający zanieczyszczenie dróg i terenów użyteczności publicznej, oraz nie stwarzający zagrożenia dla środowiska zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r. nr 108 poz. 908 z późn. zm.), 5) przekazanie odpadów do unieszkodliwiania zgodnie z przepisami Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku (tj. Dz. U. 2007 r., nr 39, poz. 251 z późn. zm.) na odpowiednio do tego celu przeznaczone składowisko (w ofercie należy wskazać miejsce utylizacji). Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zadania w pkt. 2-5 (bez wykonywania demontażu). Ponadto Wykonawca w ramach ceny ofertowej m.in. winien zapewnić również: - organizację i czynności przygotowawcze związane z wizją lokalną u wnioskodawców określającą ilość materiału do unieszkodliwienia, - organizację i zabezpieczenie placu robót, - oczyszczenie terenu z azbestu, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi, - minimum 5 krotne ogłoszenie w prasie lokalnej informujące o usuwaniu azbestu (w pierwszych dwóch miesiącach obsługi programu), - przygotowanie i rozwieszenie plakatów informujących o likwidacji azbestu (minimum 10 sztuk na terenie każdej gminy w uzgodnionych miejscach), Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Szczegółowe warunki realizacji zadania opisane zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, m.in.: - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 39 poz. 251 z późn.zm.), - rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71, poz. 649), - rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 października 2003r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystania i oczyszczania instalacji lub urządzeń w których był lub jest wykorzystywany azbest (Dz. U. z 2003r. Nr 192 poz. 1876), - rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zwierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005r. Nr 216 poz. 1824). Wykonawca zobowiązuje się zgłosić rozpoczęcie i zakończenie prac do odpowiednich organów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Po zakończeniu prac zostanie wystawiony protokół końcowego odbioru robót oraz oświadczenie Wykonawcy, że zlecone prace wykonane zostały z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych i cały teren prawidłowo został oczyszczony z azbestu. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również sporządzenie tabelarycznego rozliczenia wykonanych prac zawierającego: gminę, nazwę i adres wnioskodawcy, miejsce wykonania prac, rodzaj wykonywanych prac, ilość w kg zdemontowanego i unieszkodliwionego azbestu, wartość demontażu i unieszkodliwienia odpowiadającą 100% wartości wykonanych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gniezno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach