Przetargi.pl
Likwidacja skutków nagłych zdarzeń na odcinkach dróg krajowych A-4, 94, 39 administrowanych przez GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Brzegu

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-085 Opole, ul. Niedziałkowskiego 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4016344; 4545505, 4016330 , fax. 077 4544468
  • Data zamieszczenia: 2012-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
    ul. Niedziałkowskiego 6 6
    45-085 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax. 077 4544468
    REGON: 01751157500147
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja skutków nagłych zdarzeń na odcinkach dróg krajowych A-4, 94, 39 administrowanych przez GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Brzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Likwidacja skutków nagłych zdarzeń na odcinkach dróg krajowych A-4, 94, 39 administrowanych przez GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Brzegu W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do usuwania skutków wypadków drogowych oraz usuwania rzeczy porzuconych przez nieznanych sprawców w ciągu dróg krajowych będących w administracji Rejonu w Brzegu celem zapewnienia przejezdności dróg krajowych. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: - do zapewnienia dwóch brygad roboczych (każda licząca pięć osób), wyposażonych w następujący sposób: a. środki transportowe, koparko-ładowarki o wydajności niezbędnej do należytego wykonania usług, drobny sprzęt mechaniczny i ręczny (płyta wibracyjna, zamiatarka mechaniczna, młot spalinowy, piła do asfaltu, łopaty, miotły, grabie, wiadra, itp.: niezbędny do należytego wykonania zamówienia), elektronarzędzia (agregat prądotwórczy, spawarka, wiertarka szlifierka itp.) b. samochód ciężarowy o ładowności min 12 ton do montażu posypywarki wraz z zapewnieniem piasku i możliwości załadunku który pozostanie w gotowości (dyspozycji) do wykonania zamówienia. c. komplet oznakowania pionowego do zabezpieczenia miejsca prowadzonych robót które każdorazowo winno być ustawione zgodnie z schematem organizacji ruchu nr 7 dot. robót prowadzonych na drogach krajowych oraz schematami oznakowania i zabezpieczania robót lub wypadku przy zajęciu obustronnym lub prawostronnym jezdni w ciągu autostrady A-4 stanowiącymi integralna cześć niniejszego zamówienia - posypywarki zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego na okres obowiązywania umowy z wyjątkiem okresu zimowego utrzymania dróg na podstawie stosownej umowy użyczenia sprzętu po wpłacie kaucji na konto Zamawiającego . - rozpoczęcie realizacji usług po otrzymaniu od przedstawiciela Zamawiającego zgłoszenia telefonicznego (potwierdzonego w dniu następnym zleceniem na piśmie) o zaistniałym zdarzeniu drogowym Wykonawca ma obowiązek do podjęcia pracy na miejscu zdarzenia w czasie do 1 godziny od wezwania wraz z: a) brygadą robocza b) środkami transportu c) ilość osób, rodzaj oraz ilość sprzętu potrzebnego do należytego wykonania usługi określone będą w porozumieniu z Zamawiającym indywidualnie dla każdego zdarzenia w chwili powiadomienia , - zabezpieczenia dla każdej brygady roboczej do wykonania robót następujące materiały w ilościach niezbędnych do należytego wykonania zamówienia: a) piasek do zabezpieczania plam oleju, paliwa i płynów eksploatacyjnych o dużym zakresie wymagającym użycia posypywarki b) sorbet mineralny do zabezpieczania plam oleju, paliwa i płynów eksploatacyjnych w zakresie nie wymagającym użycia posypywarki c) mieszanka mineralno-asfaltowa do stosowania na zimno do zabezpieczania ubytków - wykonywane roboty i usługi, winny się odbywać zgodnie z ustawą o ochronie środowiska i o odpadach. Wykonawca zobowiązuje się do postępowania z powstałymi w trakcie realizacji usług odpadami , w sposób określony w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ). Zamawiający zobowiązuje się do: - przekazania Wykonawcy 2 posypywarek na czas trwania umowy z wyjątkiem okresu zimowego utrzymania dróg na podstawie stosownej umowy użyczenia sprzętu po wpłacie kaucji przez Wykonawcę. UWAGA: Wykonawca będzie ponosił wszelkie koszty związane z eksploatacją oraz naprawami sprzętu powierzonego przez Zamawiającego w trakcie trwania przedmiotowej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/486/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach