Przetargi.pl
„Likwidacja skutków działania wilgoci w budynku dydaktycznym I liceum Ogólnokształcącego w Bolesławcu”

Powiat Bolesławiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, Armii Krajowej
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 323 258, , fax. 757 323 250
  • Data zamieszczenia: 2019-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bolesławiecki
    Armii Krajowej 12
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 757 323 258, , fax. 757 323 250
    REGON: 23082929800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatboleslawiecki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Likwidacja skutków działania wilgoci w budynku dydaktycznym I liceum Ogólnokształcącego w Bolesławcu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z wykonaniem pionowych i poziomych izolacji przeciwwilgociowych budynku dydaktycznego I Liceum Ogólnokształcącego im. Wł. Broniewskiego w Bolesławcu zlokalizowanego przy ul. H. i W. Tyrankiewiczów 11 w Bolesławcu oraz prace z tym związane tj. roboty rozbiórkowe, ziemne wraz z odtworzeniem rozebranych na czas robót izolacyjnych chodników i placów, na działce nr 331 w obrębie 9 miasta Bolesławiec, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Likwidacja skutków działania wilgoci w budynku dydaktycznym I liceum Ogólnokształcącego w Bolesławcu”. 2. Przewiduje się wykonanie, m.in. następujących robót budowlanych: 1) Wykonanie robót ziemnych. Wykonanie robót ziemnych w szczególności obejmuje: - wykonanie wykopów (około 655,42 m3), - odeskowanie wykopów wąskoprzestrzennych (około 500,00 m2), - zasypywanie wykopów (około 655,42 m3). 2) Wykonanie robót rozbiórkowych. Wykonanie robót rozbiórkowych w szczególności obejmuje: - rozbiórkę opasek betonowych (około 47,24 m3), - rozbiórkę nawierzchni z kostki betonowej (128,00 m2), - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych (około 46,00 m), - rozbiórkę nawierzchni bitumicznych (około 69,00 m2), - rozbiórkę elementów konstrukcji betonowych, w tym świetlików, schodów itp. (około 63,73 m3), - transport gruzu na odległość do 21 km (około 179,97 m3). 3) Wykonanie robót renowacyjnych i izolacyjnych: Wykonanie robót renowacyjnych i izolacyjnych w szczególności obejmuje: Wykonanie pionowych, zewnętrznych izolacji przeciwwilgociowych: - oczyszczenie powierzchni ścian (około 500,00 m2), - impregnację grzybobójczą ścian (około 500,00 m2), - spoinowanie murów zaprawą uszczelniającą o wysokiej odporności na działanie soli mineralnych (około 500,00 m2), - gruntowanie podłoża preparatem krzemionkującym (około 500,00 m2), - wykonanie warstwy uszczelniającej przy użyciu szlamu uszczelniającego (około 500,00 m2), - wykonanie pionowej hydroizolacji przy użyciu hydroizolacji budowlanej – pierwsza warstwa (około 500,00 m2), - wykonanie pionowej hydroizolacji przy użyciu hydroizolacji budowlanej – druga i następna warstwa (około 500,00 m2), - wykonanie naświetli, otwieranych, szklonych podwójnie, fabrycznie wykończonych (około 39,00 m2), - montaż obrzeży betonowych wokół naświetli okien piwnicznych (około 50,00 m), - wykonanie osłony zapobiegającej uszkodzeniu izolacji i odprowadzającej wodę opadową z mat drenażowych (około 645,00 m2), - montaż obrzeży betonowych pod opaski żwirowe (około 179,00 m), - wykonanie opasek żwirowych (około 88,50 m2), - odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (około 128,00 m2), - naprawa ścian schodów zewnętrznych (około 7,68 m3), - naprawa stopni schodów zewnętrznych (około 4,33 m3), - naprawa płyty przy schodach (około 2,04 m3), - transport gruzu na odległość do 21 km (około 179,97 m3). Wykonanie poziomych izolacji przeciwwilgociowych metodą iniekcji: - wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej metodą iniekcji w murach grubości około 3,5 cegieł (około 378,32 m), - wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej metodą iniekcji w murach grubości około 3,0 cegły (około 16,84 m), - wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej metodą iniekcji w murach grubości około 2,5 cegieł (około 225,25 m). 4) Wykonanie robót związanych z układaniem chodników. Wykonanie robót związanych z układaniem chodników w szczególności obejmuje: - odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (około 128,00 m2). 5) Inne niezbędne roboty towarzyszące. Inne roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania zadania inwestycyjnego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, tj.: 1) Przedmiar robót, 2) Mapa poglądowa, 3) Zdjęcia poglądowe, 4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 5) Pismo nr JG/N.5183.501.2018.IE z dnia 02.05.2018 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015 poz. 978 i 1240). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 02 2030 0045 1110 0000 0159 6980 tytułem „Wadium – Likwidacja skutków działania wilgoci w budynku dydaktycznym I liceum Ogólnokształcącego w Bolesławcu”. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji. Dokument musi być podpisany przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Dokument, o którym mowa w pkt. 5 ma być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: nazwę Wykonawcy, beneficjenta (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, oznaczenie postępowania, określenie (nazwa) przedmiotu postępowania, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności dokumentu. 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie opisanej „WADIUM” wraz z ofertą. Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną „za zgodność z oryginałem” przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 8. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. 10. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na wskazany rachunek bankowy musi wpłynąć najpóźniej przed terminem składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 11. Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy. 12. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VII pkt. 1 SIWZ; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. VIII pkt 6 SIWZ; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VIII pkt. 2 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach