Gmina Wiśniew ogłasza przetarg
- Adres: 08-112 Wiśniew, ul. Siedlecka 13
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0 25 641 73 13 , fax. 0 25 641 73 13
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiśniew
ul. Siedlecka 13 13
08-112 Wiśniew, woj. mazowieckie
tel. 0 25 641 73 13, fax. 0 25 641 73 13
REGON: 71158262900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Likwidacja i utylizacja wyrobów azbestowych z terenu gminy Wisniew - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Demontaż pokryć dachowych wykonanych z wyrobów zawierających azbest ( płyt azbestowo-cementowych falistych oraz płyt azbestowo-cementowych płaskich) z budynków zlokalizowanych na terenie Gminy Wiśniew, załadunek, pakowanie, transport i zdeponowanie na składowisku powstałych odpadów zawierających azbest wraz z kosztami utylizacji. 1. Zakres usługi określony przez Zamawiającego obejmuje: a) zbiórkę płyt cementowo - azbestowych zdjętych przez właścicieli posesji - 9 000,0 m2, b) demontaż płyt cementowo - azbestowych z dachów budynków mieszkalnych i gospodarczych - 6 300,0 m2, c) transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z miejsca demontażu lub odbioru do miejsca utylizacji - 272,02 Mg, 2. Wykonawca jest zobowiązany: a) posiadać zezwolenie na wytwarzanie, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest, b) wykonać zbiórkę z posesji lub demontaż z dachów budynków płyt cementowo - azbestowych wg wykazu i harmonogramu przekazanego przez Zamawiającego, c) uporządkować teren posesji po zbiórce lub demontażu płyt, d) wydać właścicielowi posesji, z której został zabrany azbest dokument potwierdzający przekazanie azbestu do utylizacji, zawierający ilość wyrobów w m2 i Mg; wzór dokumentu uzgodniony zostanie z Zamawiającym. Zadanie jest finansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 17.06.2009 r. do godz. 10:00 wnieść wadium w wysokości 3 100,00 zł (słownie: trzy tysiące sto złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez wykonawcę załącznik nr 1 do oferty 1.2. Potwierdzenie wpłaty wadium - kserokopia podpisana za zgodność. 1.3. Tabelę elementów - załącznik nr 6 do oferty 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu art. 24 ustawy Pzp, składa następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Płacy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649). 2.3. Decyzję administracyjną zezwalającą na usuwanie i transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest wydane w oparciu o ustawę z dnia 27 kwietnia 2001 r. odpadach (Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zmian.) 2.4. Umowę dotyczącą utylizacji odpadów (z zakładem na przyjęcie materiałów zawierających azbest) 2.5. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik - załącznik nr 2 do oferty. 2.6. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do oferty. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia składa następujące dokumenty: 3.1. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada lub będzie posiadał odpowiedni personel przeszkolony w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. (Dz. U. nr 216 poz. 1824) - załącznik nr 5 do oferty. 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej polskiej: 4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1.. składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 5.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 2.1., 2.6. powinny być złożone przez każdy podmiot.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wisniew.e-bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasto Marki
Dodano: 2016-07-27 - Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie Gminy Bielany
Dodano: 2016-06-28 - Usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Baboszewo.
Dodano: 2016-05-19 - Kompleksowa usługa w zakresie demontażu, odbioru, załadunku i transportu do miejsca unieszkodliwiania oraz unieszkodliwienie pokryć dachowych oraz płyt stanowiących osłonę balkonów zawierających azbest z zabudowań indywidualnych (oraz inwentarskich) i wspólnot mieszkaniowych na terenie Miasta Płocka, Gminy Nowy Duninów, Gminy Brudzeń, Duży Gminy Słupno, Gminy Stara Biała, Gminy Łąck, Gminy Staroźreby, Gminy Bulkowo, Gminy i Miasta Wyszogród, Miasta i Gminy Gąbin, Miasta i Gminy Drobin, Gminy Pacyna, Gminy Gostynin
Dodano: 2016-05-12 - Usuwanie azbestu na terenie gminy Krasnosielc
Dodano: 2016-05-11 - Kompleksowa usługa w zakresie demontażu, odbioru, załadunku i transportu do miejsca unieszkodliwiania oraz unieszkodliwienie pokryć dachowych oraz płyt stanowiących osłonę balkonów zawierających azbest z zabudowań indywidualnych (oraz inwentarskich) i wspólnot mieszkaniowych na terenie Miasta Płocka.
Dodano: 2016-04-27 - Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Mława - etap VIII
Dodano: 2016-01-18 - Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka
Dodano: 2015-11-09 - Kompleksowa usługa w zakresie demontażu, odbioru, załadunku i transportu do miejsca unieszkodliwiania oraz unieszkodliwienie pokryć dachowych oraz płyt stanowiących osłonę balkonów zawierających azbest z zabudowań indywidualnych (oraz inwentarskich) i wspólnot mieszkaniowych na terenie Miasta Płocka
Dodano: 2015-09-30 - Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie Gminy Bielany
Dodano: 2015-08-26