Przetargi.pl
Likwidacja dzikich wysypisk śmieci na terenie gminy Gromadka

Gmina Gromadka ogłasza przetarg

  • Adres: 59-706 Gromadka, ul. gen. Władysława Sikorskiego 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7382452 , fax. 075 7382472
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gromadka
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 9 9
    59-706 Gromadka, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7382452, fax. 075 7382472
    REGON: 39064812100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gromadka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja dzikich wysypisk śmieci na terenie gminy Gromadka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi usunięcia i wywozu odpadów zgromadzonych na dzikich wysypiskach odpadów na terenie Gminy Gromadka , których lokalizację ilustruje mapa , stanowiąca załącznik do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia powinien: a. usunąć odpady zgromadzone na dzikich wysypiskach śmieci ( miedzy innymi : szkło, plastik, opakowania papierowe, opony, gruz, wyroby azbestowe, odpady wielkogabarytowe, sprzęt elektryczny i elektroniczny), b. sporządzić dokumentację fotograficzną c. wywieźć i przekazać usunięte odpady na składowisko d. uporządkować i wyrównać teren po wysypisku (rozplantowanie, grabienie ziemi oraz inne niezbędne prace potrzebne do wyrównania terenu) e. część śmieci jest lekka, łatwo dostępna i nie wymaga ingerencji sprzętu zmechanizowanego 2.2. Łączna liczba składowisk, prognozowana powierzchnia odzyskana , prognozowana ilość zebranych odpadów występujących na terenie gminy przeznaczonych do oczyszczenia: - ilość przeznaczonych do likwidacji dzikich wysypisk śmieci to 74 miejsca o łącznej powierzchni 3,90 ha - prognozowana ilość odpadów do usunięcia ,usunięcie odpadów komunalnych- 3000m ?. 2.3. Podstawą ustalenia faktycznej ilości zebranych odpadów będzie pisemne potwierdzenie wydane przez właściciela składowiska lub zarządzającego składowiskiem. 2.4. Obszar gminy objęty przedmiotem przetargu został przedstawiony na mapie w postaci punktów wskazujących miejsca dzikich wysypisk śmieci ( mapa w załączeniu do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ). 2.5. Wykonawca będzie przystępował do likwidacji wysypisk po wskazaniu ich lokalizacji przez zamawiającego . 2.6. Po zakończeniu realizacji prac zostanie sporządzony stosowny protokół odbioru usługi . 2.5. Wykonawca dostarczy wszystkie materiały , narzędzia i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu umowy. 2.6. Niesprzyjające warunki atmosferyczne nie będą miały wpływu na zmianę terminu wykonania usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść formie przelewem lub w formie wpłaty na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Chojnowie , Nr 29 8644 0000 0019 8000 2000 0030. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Gromadce ,ul. Gen. Wł. Sikorskiego , 59-706 Gromadka w pok. nr 4 lub dołączyć do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. wykażą iż: 1) posiadają zezwolenia na świadczenie usług w zakresie zbierania i transportu odpadów oraz na świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 01.62.628) oraz ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 05.236.2008) a ponadto posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr1 oraz Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: Zezwolenia na świadczenie usług w zakresie zbierania i transportu odpadów oraz na świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 01.62.628) oraz ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 05.236.2008) 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gromadka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach