Przetargi.pl
Letnie sprzątanie ulic w ciągu dróg wojewódzkich wraz z wywozem odpadów na wysypisko

Powiat Kamiennogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. W. Broniewskiego 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 64 50 100 , fax. 075 64 50 111
  • Data zamieszczenia: 2012-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kamiennogórski
    ul. W. Broniewskiego 15 15
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 64 50 100, fax. 075 64 50 111
    REGON: 23082130000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienna-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Letnie sprzątanie ulic w ciągu dróg wojewódzkich wraz z wywozem odpadów na wysypisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na letnim sprzątaniu ulic w ciągu dróg wojewódzkich wraz z wywozem odpadów na wysypisko. Zakres usługi obejmuje: sprzątanie mechaniczne zamiatarkami samochodowymi, zamiatanie nawierzchni z piasku, liści i innych nieczystości oraz ich wywóz na wysypisko, zbieranie i usuwanie nieczystości luźnych: jak: papierki, folie, butelki, pobite szkło, itp. oraz ich wywóz, w dni upalne zmywanie, zraszanie ulic pojazdem polewaczka, opróżnianie koszy. Sprzątaniu podlegają odcinki ulic gdzie występują krawężniki, licząc 1 m szerokości jezdni od krawężnika. Wykonawca w ramach oferowanej ceny usługi zagospodaruje we własnym zakresie materiał i zanieczyszczenia z zamiatanych ulic zgodnie z ustawą o odpadach. Za jednostkę rozliczeniową przyjmuje się 1 m2 posprzątanej nawierzchni. Cena za 1 m2 obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi: koszt wywozu i składowania śmieci, koszt utrzymania sprzętu przeznaczonego do wykonania usługi, koszt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku zajęcia pasa drogowego na odcinku przewidzianym do sprzątania przez inny podmiot (prowadzenie robót), zakres zadania ulegnie zmniejszeniu o powierzchnię, występującą na zajętym odcinku. Rozliczenie usługi sprzątania nastąpi wówczas na podstawie obmiaru faktycznie posprzątanej powierzchni. Wykonawca każdorazowo powiadamiał będzie Zamawiającego o terminie przystąpienia do wykonania usługi, celem umożliwienia nadzoru i sprawdzenia jakości robót. Podstawą do wystawienia faktur będą obustronnie podpisane protokoły odbioru usługi, w których pracownik Zamawiającego potwierdzi zakres oraz należyte wykonanie prac w danym miesiącu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamienna-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach