Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu ogłasza przetarg
- Adres: 58-300 Wałbrzych, Al. Wyzwolenia 20-24
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8460656 , fax. 074 8460674
- Data zamieszczenia: 2009-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu
Al. Wyzwolenia 20-24 20-24
58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 074 8460656, fax. 074 8460674
REGON: 89071800100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.walbrzych.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Letnie sprzątanie ulic dróg powiatowych Powiatu Wałbrzyskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie usługi letniego utrzymania czystości na 49 km dróg powiatowych na terenie Powiatu Wałbrzyskiego, w szczególności świadczenie usług obejmuje sprzątanie ulic mechaniczne lub ręczne wzdłuż krawężników ulicznych na szerokość 1.3 m. W okresie umownym usługi będą zlecane protokołem typowania. Zamawiający przewiduje maksymalnie 3 krotne posprzątanie 49 km dróg powiatowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagania szczegółowe: 1. posiadają doświadczenie w zakresie usług objętych przedmiotem zamówienia (wykonawca musi wykazać, że zrealizował w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zadania o charakterze zgodnym z zakresem przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000 zł, przy czym przez zakres zgodny z przedmiotem zamówienia zamawiający rozumie sprzątanie powierzchni ulic lub chodników), 2. posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - ubezpieczenie na łączną sumę odszkodowania min. 50.000 zł (przedmiot ubezpieczenia obejmuje przedmiot umowy). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie; Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.walbrzych.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie terenów komunalnych w Szczawnie-Zdroju
Dodano: 2016-07-08 - Całoroczne utrzymywanie w czystości terenów zewnętrznych przyległych do budynków Prokuratur Rejonowych w Świdnicy przy ul. Zamkowej 2 oraz Kłodzku przy Pl. Chrobrego 20, a także Prokuratury Okręgowej w Świdnicy przy ul. 1 Maja 21
Dodano: 2016-06-30 - OCZYSZCZANIE WYBRANYCH CHODNIKÓW I WYBRANYCH DRÓG GMINNYCH MIASTA ŚWIDNICA, NA KTÓRYCH CZĘŚCIOWO DOPUSZCZONO PRAWO PARKOWANIA SAMOCHODÓW
Dodano: 2016-05-31 - Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Lwówek Śląski
Dodano: 2016-04-15 - Część I. Oczyszczanie ulic, chodników i placów w okresie: od 16.03.2016 r. do 14.11.2016 r. oraz od 16.03.2017 r. do 14.11.2017 r. Część II. Zimowe utrzymanie ulic, chodników i placów w okresie: od 15.11.2016 r. do 15.03.2017 r. oraz od 15.11.2017 r. do 15.03.2018 r.
Dodano: 2016-01-29 - UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI DRÓG MIEJSKICH
Dodano: 2016-01-27 - Oczyszczanie wybranych jezdni dróg gminnych i wojewódzkich na terenie miasta Świdnica
Dodano: 2016-01-26 - Utrzymanie czystości dróg, ulic, chodników i przystanków na terenie gminy Rudna
Dodano: 2016-01-22 - Całoroczne utrzymywanie w czystości terenów zewnętrznych przyległych do budynków Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu przy Pl. Magistrackim 7 i przy ul. Kilińskiego 1, Prokuratury Rejonowej w Dzierżoniowie przy ul. Rolnej 1, Prokuratury Rejonowej w Ząbkowicach Śl. przy ul. Niepodległości 2 oraz Prokuratury Rejonowej w Bystrzycy Kłodzkiej przy ul. Sempołowskiej 4
Dodano: 2015-12-18 - Letnie oczyszczanie dróg i placów na terenie miasta Środa Śląska w okresie od 01.01.2016r. do 30.09.2016r.
Dodano: 2015-12-10