Przetargi.pl
Letnie i zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Gubin - II

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Fryderyka Chopina 5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3836098 , fax. 068 3836098
  • Data zamieszczenia: 2010-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Fryderyka Chopina 5 5
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 068 3836098, fax. 068 3836098
    REGON: 97119764000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pow.krosno-odrz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Letnie i zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Gubin - II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do niniejszej SIWZ: 1) Przedmiar- Załącznik nr 7; 2) Wykaz ulic powiatowych w mieście Gubin objętych planem utrzymania czystości - Załącznik nr 8; 3) Wykaz ulic powiatu krośnieńskiego objętych planem zimowego utrzymania dróg w mieście Gubin- Załącznik nr 9; 4) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 10. 2. Wykonawca, który zostanie wybrany do wykonania przedmiotowego zamówienia w toku niniejszego postępowania dostarczy zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram pracy. Harmonogram zostanie sporządzony w oparciu o opis przedmiotu zamówienia i dostarczony zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Stanowić on będzie integralną część umowy oraz podstawę dla rozstrzygania ewentualnych kwestii spornych na etapie wykonawstwa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w harmonogramie w przypadkach, w których uzna to za konieczne (wg bieżących potrzeb). 3. Wykonawca zabezpieczy w na okres prowadzenia akcji zimowej oraz podczas jej trwania materiał niezbędny do usuwania śliskości ulic w ilości zapewniającej systematyczne prowadzenie prac oraz wskaże zamawiającemu miejsce składowania. 4. Ze względu na aurę pogodową i konieczność usunięcia liści (w szczególności w okresie jesiennym) Zamawiający może zlecić dodatkowe sprzątanie ulic w ilości przewidzianej w przedmiarze - załącznik nr 7 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-zdpkrosnoodrz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach