Przetargi.pl
Letnie i zimowe utrzymanie przystanków autobusowych i trolejbusowych na terenie miasta Tychy

Miejski Zarząd Ulic i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Budowlanych
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 227-70-06, 3271491 , fax. 322 277 008
  • Data zamieszczenia: 2019-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
    ul. Budowlanych 59
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 227-70-06, 3271491, fax. 322 277 008
    REGON: 16634400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Letnie i zimowe utrzymanie przystanków autobusowych i trolejbusowych na terenie miasta Tychy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług letniego i zimowego utrzymania przystanków autobusowych i trolejbusowych na terenie miasta Tychy wykazanych w Harmonogramie Sprzątania Przystanków, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w tym m.in.: - sprzątanie terenu przystanku ze śmieci, odpadków i innych zabrudzeń i zanieczyszczeń, - usuwanie zabrudzeń z ławek przystankowych wolnostojących, jak i będących elementami konstrukcyjnymi wiat przystankowych, - usuwanie wszelkich malowideł, rysunków, plakatów, ogłoszeń reklamowych, wywieszek z szyb wiat, słupków przystankowych i tablic z rozkładem jazdy, - ustawienie na przystankach koszy na śmieci wykonanych z tworzywa sztucznego lub metalu. Kosze wykonane z tworzywa sztucznego będą podwieszone na słupku przystankowym lub wolnostojące na trudno przesuwalnej podstawie betonowej. Kosze podwieszone na słupku nie będą oparte o słupek lub o inne elementy infrastruktury przystankowej, ale będą przymocowany do słupka, w sposób utrudniający jego zerwanie, - opróżnianie koszy przystankowych, - usunięcie w okresie zimowym z nawierzchni peronów przystankowych oraz ławek przystankowych i dachów wiat, tak aby widoczna była nazwa przystanku, śniegu, lodu, oraz błota pośniegowego, w taki sposób aby widoczna utwardzona nawierzchnia peronów przystankowych nie była śliska, - mycie wiat przystankowych. Wiaty będą myte w terminach od 3 do 16 kwietnia, od 1 do 14 sierpnia, od 15 do 28 października 2019 r., tak aby do dnia 17 kwietnia, 16 sierpnia, 29 października 2019 r. wszystkie wiaty łącznie z dachem, słupkami, rynnami i ławkami były umyte w taki sposób, żeby nie znajdował się na nich kurz, plamy, ani żadne inne zanieczyszczenia, - usunięcie z terenu przystanków przerostów trawy w terminach do 18 maja 2019 r., do 20 lipca 2019 r. oraz do 14 września 2019 r. z terenu sprzątania należy usunąć przerosty trawy tak, aby bezpośrednio po tych terminach wysokość przerostów trawy nie przekraczała 5 cm od powierzchni gruntu na nieutwardzonej powierzchni terenu sprzątania oraz, aby na wybrukowanym lub wyasfaltowanym terenie sprzątania wcale nie było trawy ani żadnych po niej pozostałości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykaz innych dokumentów składanych wraz z ofertą: a) Oferta wykonawcy b) Zobowiązanie podmiotu/ów trzeciego/ch do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów) c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dołączonych dokumentów d) W przypadku, wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców lub osoby trzeciej, podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach