Przetargi.pl
Leki stosowane w zapaleniu wątroby typu B i C nr sprawy EO-2737/57/09

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-081 Lublin, ul. Stanisława Staszica 16
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5323935, 5325043, 5328330 , fax. 081 5329486
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
    ul. Stanisława Staszica 16 16
    20-081 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, fax. 081 5329486
    REGON: 43102923400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Leki stosowane w zapaleniu wątroby typu B i C nr sprawy EO-2737/57/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Interferon pegylowany alfa 2b inj.80 mcg -72op. 2.Interferon pegylowany alfa 2b inj.100mcg- 42op. 3.Interferon pegylowany alfa 2b inj.120 mcg- 54op. 4.Interferon pegylowany alfa 2b inj.150 mcg- 30 op. 5.Interferon pegylowany alfa 2a inj. 180 mcg-162op. 6.Interferon pegylowany alfa 2a inj. 135mcg- 12op. 7.Interferon alfa naturalny - 108op. 8. Entecavir 1 mg x 30 szt - 40op. 9. Hepa Merz amp. 5 g/10ml x 10 amp.- 50op. 10. Dalacin C 150 mg/ml a 4ml x 10 amp - 100op. 11. Biotraxon 1g x 1 amp.- 500amp. 12. Adefovir dipivoxil 10 mg x 30 - 2 op. 13. Cocarboxylasa amp.x 5 amp - 100 op. 14. Buscolysin 20 mg/ml x 10 amp.- 50op. 15. Poltram 50 mg x 20 kaps.-100op. 16. Essentiale Forte 300 mg x 50 kaps. - 80 op. 17. Heviran 400 mg x 30 szt. - 100op. 18. Zeffix 100mg x 140 kaps.- 60op. 19. Rybavarinum 200 mg x 140 kaps.- 90op.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. DZ. U. NR 223/2007, poz. 1655 oraz z 2008 Nr 171 poz. 1058.). Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku niedysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w ofercie należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru albo zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w: punkcie 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.5. Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie Hurtowni Farmaceutycznej lub inny dokument równoważny Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie maja dostarczyc Wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.1. Dokument dopuszczający oferowany lek do stosowania - świadectwo rejestracji lub inny dokument równoważny.2. Karta charakterystyki oferowanego produktu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach