Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka 13
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 4456603, 4456073 , fax. 081 4456730
- Data zamieszczenia: 2016-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
ul. Akademicka 13 13
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 4456603, 4456073, fax. 081 4456730
REGON: 00000189600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.lublin.pl/zamowienia
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych i innych akcesoriów dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 5 części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 - dostawa materiałów opatrunkowych, igieł medycznych, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 1 i 1A do SIWZ, Część 2 - dostawa leków farmacji ludzkiej, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ, Część 3 - dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych oraz szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ, Część 4 - dostawa szwów chirurgicznych, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 4 i 4 Ado SIWZ, Część 5 - dostawa zestawów pierwszej pomocy, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ. Każdy produkt leczniczy, składający się na przedmiot zamówienia w części 2 i 3 musi posiadać pozwolenie dopuszczające go do obrotu wydane przez upoważniony do tego organ, zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (tekst jednolity Dz. U. 2008 nr 45 poz. 271 ze zm.). W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda, aby Wykonawca: 1. w części 2 i 3: 1/ Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia, za pomocą faksu lub e-maila, 2/ W przypadku gdy lek zostanie wycofany z użytku, w trakcie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest zaoferować równoważnik o niegorszych parametrach niż lek opisany w SIWZ i w tej samej cenie, 2. w części 1; 4; 5: 1/ Wykonawca dostarczał każdorazowo przedmiot zamówienia w ciągu 4 dni roboczych od momentu zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego 2/ zapewnił dla asortymentu zawartego w części 4 tj. nici okres ważności wynoszący minimum 12 miesięcy od daty dostawy. Ponadto dla wszystkich części: 1/ Dostawca dostarczać będzie przedmiot umowy własnym środkiem transportu i na własny koszt wraz z wniesieniem do pomieszczeń Klinik Weterynaryjnych przy ul. Głębokiej 30 lub do Magazynu Centralnego przy ul. Akademickiej 12A lub w uzasadnionych przypadkach do wskazanych przez Odbiorcę jednostek organizacyjnych UP w Lublinie, w oparciu o pisemne zamówienia składane przez Sekcję ds. Zaopatrzenia lub innego wyznaczonego przez Zamawiającego pracownika, za pomocą faksu lub e-maila, określające ilości i rodzaj zamawianego towaru oraz termin i miejsce dostawy, które będzie wykonywane przez Dostawcę. 2/ Wykonawca zagwarantował niezmienność cen określonych w wykazie asortymentowym stanowiącym załącznik nr 1i 1A i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i 4A i/lub 5 do SIWZ w trakcie obowiązywania umowy lub do wyczerpania ilości zawartych w wykazie. 3/ Wykonawca zobowiązuje się aby faktura VAT zawierała cenę jednostkową netto zamawianego asortymentu. 4/ Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę w danej części może stosować w trakcie ich trwania dodatkowe rabaty, opusty, promocje. 5/ Zamawiający zastrzega możliwość nie wybrania całego asortymentu wymienionego w poszczególnych częściach postępowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.up.lublin.pl/szp/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa produktów leczniczych
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na dostawy leków (znak sprawy 54/16)
Dodano: 2016-07-21 - DOSTAWA ŚRODKÓW KONTRASTOWYCH DO MRI
Dodano: 2016-07-20 - zakup i sukcesywną dostawę produktów farmaceutycznych od dnia podpisania umowy do dnia 04 lipca 2016 r.
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa produktów leczniczych i innych produktów do apteki szpitalnej II
Dodano: 2016-07-05 - DOSTAWA: PRODUKTÓW LECZNICZYCH, WYROBÓW MEDYCZNYCH I ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla potrzeb Zespołów Ratownictwa Medycznego Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Lublinie
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa produktów leczniczych
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa produktów farmaceutycznych do leczenia przewlekłego wirusowego zapalenia wątroby typu C terapią bezinterferonową
Dodano: 2016-06-23 - Przetarg nieograniczony na dostawy leków (znak sprawy 42/16).
Dodano: 2016-06-08