Przetargi.pl
Leasing z dostawą nowego pojazdu typu śmieciarka na podwoziu trzyosiowym.

Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Paryska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15 , fax. 322 673 617
  • Data zamieszczenia: 2020-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o.
    ul. Paryska 11
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, fax. 322 673 617
    REGON: 34530090000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.interpromex.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Leasing z dostawą nowego pojazdu typu śmieciarka na podwoziu trzyosiowym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest leasing finansowy z dostawa nowego pojazdu typu śmieciarka na podwoziu trzyosiowym. 1. Podwozie: fabrycznie nowe z następującą specyfikacją techniczną – 1 sztuka: 1. Przystosowanie do zabudowy śmieciarki jednokomorowej z tylnym załadunkiem o DMC 26 ton i ładowności min. 10 000 kg. 2. Rok produkcji – 2020. 3. Układ napędowy 6x2 – trzecia oś podnoszona i skrętna. 4. Rozstaw osi do 4000 mm. 5. Koło kierownicy z lewej strony. 6. Blokada mechanizmu różnicowego. 7. Zawieszenie przednie resorowe, zawieszenie tylne pneumatyczne. 8. Kontrola zawieszenia tylnego za pomocą pilota. 9. Hamulce tarczowe, system EBS, ESP- system kontroli trakcji. 10. Oś przednia nośność min. 8000 kg. 11. Oś tylna napędowa min. 12700 kg 12. Trzecia oś nośność min. 7300 kg, p.odnoszona i skrętna. 13. Ogumienie 315/80 R22,5. 14. Koło zapasowe – ogumienie 315 /80R22.5. 15. Silnik poj. powyżej 10 dm 3, moc min.320 KM. 16. Norma emisji spalin Euro 6. 17. Silnik wyposażony w odsilnikową przystawkę odbioru mocy. 18. Ogranicznik prędkości z nastawą do 90 km/h. 19. Zbiornik paliwa o pojemności min. 200 litrów. 20. Zbiornik płynu Adblue o pojemności min. 50 litrów. 21. Układ podgrzewania paliwa. 22. Hamulec postojowy elektroniczny. 23. Automatyczna skrzynia biegów lub całkiem zautomatyzowana bez pedału sprzęgła. 24. System HHC ( hill hold control) zapobiegający staczaniu się pojazdu na wzniesieniach 25. Systemy ABS, ASR. 26. Alternator min. 24 V/100A. 27. Akumulator min. 2 x170 Ah. 28. Kabina z dodatkową przestrzenią (przedłużona) za fotelami: kolor biały, 3 osobowa, dzienna. 29. Kabina klimatyzowana, podnoszona ręcznie. 30. Boczne belki ochronne. 31. Szyby sterowane elektrycznie. 32. Podgrzewane lusterka, regulowane elektrycznie. 33. Światła do jazdy dziennej. 34. Przednie światła przeciwmgielne. 35. Radio firmowe z wejściem USB. 36. Tachograf, immobilizer fabryczny, gniazdo elektryczne 12V. 37. Komputer pokładowy. 38. Wyposażenie standardowe: apteczka, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica. 39. Wyposażenie dodatkowe: 2 kliny, podnośnik hydrauliczny, narzędzia do obsługi pojazdu. 40. Instrukcja obsługi pojazdu w języku polskim. 2. Parametry zabudowy (1 sztuka): 1. Skrzyniowa z urządzaniem zasypowym tylnym przeznaczona do zbierania stałych odpadów komunalnych, surowców wtórnych, biodegradowalnych i odpadów wielkogabarytowych. 2. Fabrycznie nowa. 3. Skrzynia ładunkowa gładka, spawana i wodoszczelna. 4. Pojemność skrzyni ładunkowej min. 21 m3. 5. Skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie. 6. Objętość kosza zasypowego min. 1,5 m3. 7. Mechanizm zgniatania liniowo – płytowy. 8. Minimalny stopień zagęszczenia odpadów min. 1:5. 9. Możliwość zmiany ciśnienia w układzie hydraulicznym – przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy na kilka wariantów: surowce wtórne, gabaryty, papier, komunalne. 10. Uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 110 do 1100 litrów zgodnych z EN 840 -1, -2, -3 11. Dwuetapowy proces podnoszenia pojemnika: - prostopadłe unoszenie pojemnika, - obrót. 12. Maksymalny czas opróżniania pojemników: - dla pojemników dwukołowych max. 9s, - dla pojemników czterokołowych max. 12s. 13. Odwłok automatycznie blokowany i odblokowywany. 14. Siłowniki prasy zgniatającej bez wewnętrznych czujników zbliżeniowych i krańcowych, umieszczone na zewnątrz odwłoka. 15. Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów. 16. Króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem. 17. Kamera tyłu zabudowy oraz monitor zainstalowane w kabinie kierowcy. 18. Dwa wyłączniki bezpieczeństwa umieszczone po obu stronach zabudowy, jeden wyłącznik bezpieczeństwa w kabinie kierowcy. 19. Sterownik dla automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego. 20. Sterowanie ręczne załadunku, umieszczone po obu stronach odwłoka. 21. Sterowanie płytą wypychającą ,,wysuwanie i wsuwanie" odbywa się z kabiny kierowcy. 22. Możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy. 23. Zabudowa wyposażona w system centralnego smarowania. 24. Zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana. 25. Oświetlenie wg obowiązujących przepisów ruchu drogowego. 26. Pasy ostrzegawcze na kabinie i zabudowie. 27. Błotniki kół tylnych z chlapaczami. 28. Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami, informującymi kierowcę o ich zajętości. 29. Sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu do tyłu. 30. Zabudowa powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi normami, w tym EN – 1501-1 i posiadać znak CE. 3. Przy dostawie pojazdu dostawca przekaże: 1. Świadectwo homologacji dla pojazdu skompletowanego. 2. Schematy elektryczne i hydrauliczne zabudowy. 3. Instrukcję obsługi oraz instrukcję podwozia i zabudowy oraz instrukcję serwisową zabudowy w języku polskim. 4. Książkę przeglądów dla podwozia i zabudowy. 5. Katalog części zamiennych dla podwozia i zabudowy w języku polskim. 4. Warunki gwarancji: 1. Wykonawca zapewni udzielenie gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na warunkach nie gorszych niż określone przez producenta. 2. Wykonawca zapewni udzielenie gwarancji liczonej od daty protokolarnego przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy. 3. Wykonawca zapewni bezpłatne serwisowanie urządzenia w okresie gwarancji. Bezpłatne serwisowanie obejmuje koszty wszystkich zużytych materiałów I części zamiennych, a także koszty robocizny oraz planowanych przeglądów technicznych I napraw bieżących, które nie wynikły z winy Zamawiającego, tj. eksploatacji urządzenia niezgodnie z zasadami określonymi w instrukcji obsługi lub innym dokumencie (dokumentach) przekazanych wraz z przedmiotem zamówienia. 4. Wraz z przedmiotem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w języku polskim dokumentację, obowiązująca: - instrukcję obsługi, - książkę gwarancyjną, - wykaz czynności wykonywanych w ramach planowanych przeglądów technicznych oraz potrzebnych materiałów technicznych i części zamiennych, - warunki udzielonej gwarancji. 5. Gwarancją nie będą objęte wady spowodowane użytkowaniem pojazdu lub jego wyposażenia niezgodnym z załączoną do nich instrukcją obsługi. 6. Wykonawca zobowiązany jest wydłużyć okres gwarancji za wady fizyczne objęte gwarancją o czas, w którym na skutek wad przedmiotu umowy Zamawiający nie mógł z niego korzystać. 7. W przypadku, kiedy na skutek wad fizycznych zaistnieje potrzeba wymiany pojazdu lub sprzętu stanowiącego jego wyposażenie na nowy, a wskazany w umowie model pojazdu lub sprzętu nie będzie już dostępny do sprzedaży na rynku, Wykonawca może zaproponować Zamawiającemu inny model spełniający wymagania wskazane w pkt. I Przedmiot zamówienia. 8. Zamawiający może wykorzystać uprawnienia z tytułu gwarancji za wady fizyczne przedmiotu umowy niezależnie od uprawnień wynikających z rękojmi. 9. Gwarancja obejmuje również przedmiot umowy lub usługi nabyte u kooperatorów (podwykonawców) przez Wykonawcę. 10. Utrata roszczeń z tytułu wad nie następuje pomimo upływu terminu gwarancji, jeżeli Wykonawca wadę podstępnie zataił. 5. Usługi serwisowe. 1. Wykonawca zapewni Zamawiającemu punkt serwisu w odległości nie większej jak 50 km od bazy Spółki Interpromex tj.: ul. Paryska 11 Będzin, mierzony po trasie przejazdu. 2. Wykonawca gwarantuje czas reakcji serwisu Wykonawcy do 8 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że usterki zgłoszone w piątek będą usuwane w następujący po nim poniedziałek. 3. Czas naprawy usterek: maksymalnie 3 dni robocze od momentu zgłoszenia. 4. W przypadku niemożliwości naprawy usterek w ciągu 3 dni roboczych, Wykonawca bezpłatnie udostępni Zamawiającemu pojazd zastępczy. W takim przypadku czas naprawy usterek nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych. 5. W przypadku unieruchomienia pojazdu Wykonawca zapewni jego dostarczenie (holowanie, laweta) do serwisu. 6. Wydanie przedmiotu umowy. 1. Wykonawca gwarantuje bezpłatną dostawę przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie wskazanym w ofercie – termin dostawy przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. 2. Wydanie przedmiotu umowy nastąpi po uprzednim uzgodnieniu między Wykonawcą a Zamawiającym daty i godziny odbioru. 3. Odbiór nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Będzin (42-500) ul. Paryska 11. 4. Wykonawca zagwarantuje bezpłatne szkolenie co najmniej dwóch osób ( dwóch pracowników Zamawiającego) w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu umowy wówczas, gdy: - stwierdzi wady przedmiotu umowy, - przedmiot umowy nie będzie odpowiadał warunkom określonym w SIWZ i ofercie Wykonawcy. 6. W przypadku stwierdzenia okoliczność, o których mowa w punkcie 4, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy dodatkowy termin na dostarczenie przedmiotu zamówienia zgodnego z SIWZ i wolnego od wad (nie dłuższy niż 4 dni). Po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu Zamawiający będzie miał prawo odstąpić od umowy w całości. 7. Odbiór przedmiotu umowy zostanie potwierdzony protokołem zdawczo – odbiorczym podpisanym przez osoby upoważnione przez Zamawiającego i wykonawcę. 8. Za datę odbioru przedmiotu umowy przyjmuje się dzień sporządzenia protokołu odbioru bez zastrzeżeń. II. Warunki leasingu – istotne postanowienia. 1. Leasing finansowy w walucie: złoty polski (PLN). 2. Leasing finansowy w oparciu o stałą stopę procentową. 3. Okres leasingu: 36 miesięcy. 4. Wartość pierwszej wpłaty (inicjalnej): 10% wartości ceny oferowanej netto. Zamawiający dokona płatności VAT w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy Leasingowej. 5. Rodzaj rat leasingowych: 36 rat miesięcznych płatnych zgodnie z datą zawarcia Umowy Leasingu obejmujących kapitał i należne odsetki leasingodawcy. 6. Zamawiający jako korzystający ponosi wszelkie podatki i opłaty w związku z zawarciem i wykonaniem umowy leasingu. 7. Opłata za przeniesienie własności w wysokości 1% wartości przedmiotu umowy. 8. Opłata za przeniesienie własności zostanie opłacona wraz z ostatnią ratą wynikająca z harmonogramu opłat. 9. Ubezpieczenie OC, AC i NNW jest po stronie Zamawiającego. Zamawiający zobowiązany będzie przedstawić coroczne polisy ubezpieczenia OC, AC i NNW Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych opłat i kosztów. 10. W umowie leasingu winna zostać zawarta klauzula dopuszczająca doposażenie przedmiotu zamówienia w urządzenia typu: sonda paliwowa, GPS. 11. Nie dopuszcza się weksla In blanco. 12. Wykonawca (leasingodawca), którego oferta zostanie wybrana będzie zobowiązany do zawarcia umowy leasingu. 13. Wzór umowy leasingu, określający warunki leasingu z uwzględnieniem warunków określonych przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty wraz z regulaminem obowiązującym u leasingodawcy (ogólne warunki leasingu). 14. Integralną część umowy stanowić będą załączniki: harmonogram opłat, tabela opłat i prowizji, protokół zdawczo – odbiorczy przekazania przedmiotu umowy leasingu, opis przedmiotu leasingu wraz z wymaganymi dokumentami zgodnie z SIWZ. 15. Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności przepisów prawa podatkowego. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu. 16. Przedstawienie przez Wykonawcę umowy niespełniającej wymogów określonych w SIWZ, Ogólnych warunkach leasingu traktowane będzie jako okoliczność uniemożliwiająca zawarcie ważnej umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66114000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty składane do oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach