Przetargi.pl
Leasing z dostawą nowego pojazdu typu śmieciarka na podwoziu trzyosiowym.

Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42500 Będzin, ul. Paryska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15 , fax. 322 673 617
  • Data zamieszczenia: 2017-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o.
    ul. Paryska 11
    42500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, fax. 322 673 617
    REGON: 345300900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Leasing z dostawą nowego pojazdu typu śmieciarka na podwoziu trzyosiowym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia: 1. Podwozie: fabrycznie nowe z następującą specyfikacją techniczną – 1 sztuka: - pojazd fabrycznie nowy (wcześniej nie eksploatowany), wyprodukowany w roku 2016 – 2017, - przystosowanie do zabudowy śmieciarki bezpyłowej o DMC 26 ton, - układ napędowy 6x2*4 – druga oś napędowa, trzecia skrętna, - rozstaw osi 3500 mm, - koło kierownicy z lewej strony, - blokada mechanizmu różnicowego, - zawieszenie przednie resorowe, zawieszenie tylne pneumatyczne, - oś wleczona podnoszona, - kontrola zawieszenia tylnego za pomocą pilota, - hamulce tarczowe, system EBS, ESP- system kontroli trakcji, - oś przednia nośność min. 8000 kg, - oś tylna napędowa min. 12700 kg, - trzecia oś nośność min. 8300 kg, - koł, ogumienie 315/80R22,5, - koło zapasowe – ogumienie 315 /80R22.5, - zderzak przedni plastikowy trójdzielny, - silnik o zapłonie samoczynnym, poj. powyżej 9 dm 3, moc min.320 KM, moment, obrotowy min. 1400 Nm, - norma emisji spalin Euro 6, - silnik wyposażony w odsilnikową przystawkę odbioru mocy, - ogranicznik prędkości z nastawą do 85 km/h, - zbiornik paliwa o pojemności min. 200 litrów, - układ podgrzewania paliwa, - zamykany korek wlewu paliwa, - zautomatyzowana skrzynia biegów, - system HHC ( hill hold control) zapobiegający staczaniu się pojazdu na wzniesieniach, - alternator min. 2400 W, - akumulator min. 2 x180 Ah + wyłącznik prądu, - kabina bez dodatkowej przestrzeni za fotelami tzw. krótka: kolor biały RAL 9010, 3 osobowa, siedzenia w układzie 1+2, - filtr powietrza za kabiną kierowcy, - szyby sterowane elektrycznie, - podgrzewane lusterka wsteczne regulowane elektrycznie, - reflektory halogenowe H7 + światła LED do jazdy dziennej, - światła przednie przeciwmgielne, - radio firmowe + CB radio, - tachograf, immobilizer fabryczny, gniazdo elektryczne 12V, - komputer pokładowy z wyświetlaczem w języku polskim, - fabryczne metalowe osłony boczne tzw. Antyrowerowe, - wyposażenie standardowe: apteczka, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica - wyposażenie dodatkowe: 2 kliny, podnośnik hydrauliczny, narzędzia do obsługi pojazdu, - instrukcja obsługi pojazdu w języku polskim, 2. Parametry zabudowy (1 sztuka):  zabudowa fabrycznie nowa (wcześniej nie eksploatowana), wyprodukowana w roku 2016 – 2017,  skrzyniowa z urządzaniem zasypowym tylnym przeznaczona do zbierania stałych odpadów komunalnych, surowców wtórnych i odpadów wielkogabarytowych,  fabrycznie nowa,  skrzynia ładunkowa o przekroju prostokątnym, ożebrowana profilem zamkniętym, ściany boczne profilowane, podłoga płaska,  pojemność skrzyni ładunkowej min. 19 m3,  skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie,  objętość kosza zasypowego min. 1,5 m3,  dno wanny zasypowej wykonane z jednego kawałka blachy typu Hardox lub równoważnej o gr. min. 8 mm, pozostałe elementy odwłoka z blachy o podwyższonej odporności na ścieranie o gr. min. 4 mm,  mechanizm zgniatania liniowo – płytowy ( szufladowy)  minimalny stopień zagęszczenia odpadów min. 1:5,  możliwość zmiany ciśnienia ( stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym – przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy na kilka wariantów: surowce wtórne, gabaryty, papier, komunalne,  uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 60 do 1100 litrów zgodnych z EN 840 -1, -2, -3,  urządzenie załadowcze przykręcane do odwłoka, w pełni demontowane,  urządzenie załadowcze w całości ocynkowane,  załadunek pojemników bez konieczności zwiększania obrotów silnika (na biegu jałowym podwozia),  pulpit sterowniczy umieszczony po prawej stronie zasypu, zamontowany na odchylanym ramieniu, posiadający następujące funkcje: sterowanie wrzutnikiem, start prasy, sygnał dźwiękowy oraz wyłącznik bezpieczeństwa,  prędkość podnoszenia pojemnika wprost proporcjonalna do stopnia wychylenia dźwigni na pulpicie sterowniczym,  dwuetapowy proces podnoszenia pojemnika: - prostopadłe unoszenie pojemnika, - obrót,  maksymalny czas opróżniania pojemników: - dla pojemników dwukołowych max. 8s, - dla pojemników czterokołowych max. 12s,  część tylna (odwłok) posiadająca automatyczne blokowanie i odblokowywanie,  siłowniki prasy zgniatającej bez wewnętrznych czujników zbliżeniowych i krańcowych, umieszczone na zewnątrz odwłoka,  układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów,  kurtyny antykurzowe,  króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym,  kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy,  min. dwa wyłączniki bezpieczeństwa umieszczone po obu stronach zabudowy, jeden wyłącznik bezpieczeństwa w kabinie kierowcy,  sterownik dla automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego,  sterowanie ręczne załadunku,  sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka,  sterowanie płytą wypychającą ,,wysuwanie i wsuwanie" odbywa się , ze stanowiska na zewnątrz pojazdu i z kabiny kierowcy,  możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenia i opuszczania odwłoka oraz czasu pracy pompy hydraulicznej, przez osoby nadzorujące pracę obsługi,  możliwość wykonania autodiagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się w kabinie kierowcy,  zabudowa wyposażona w system centralnego smarowania,  instalacja hydrauliczna powinna być zasilana przez pompę dwustrumieniową o wydajności 120 l/ min,  zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana,  oświetlenie wg obowiązujących przepisów ruchu drogowego: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy, cofania oraz dwa światła alarmowe ,,kogut" w postaci zespolonej lampy LED LZP 20W 24V lub równoważnej z przodu i z tyłu pojazdu,  reflektor roboczy w odwłoku,  pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku,  błotniki kół tylnych z chlapaczami,  dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami, informującymi kierowcę o ich zajętości, oraz w przypadku zajętości umożliwiające: - ograniczenie prędkości jazdy do 30 km/h do przodu, - uniemożliwienie cofania pojazdem, - pracę układu ugniatania,  sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu do tyłu,  zabudowa powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi normami, w tym EN – 1501-1, odpowiadać wytycznym 89/392 EWG i posiadać znak CE. 3. Przy dostawie pojazdu dostawca przekaże:  świadectwo homologacji dla pojazdu skompletowanego,  schematy elektryczne i hydrauliczne zabudowy,  instrukcję obsługi oraz instrukcję podwozia i zabudowy oraz instrukcję serwisową zabudowy w języku polskim,  książkę przeglądów dla podwozia i zabudowy,  katalog części zamiennych dla podwozia i zabudowy w języku polskim. II. Warunki gwarancji: 1. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na warunkach nie gorszych niż określone przez producenta. 2. Wykonawca udzieli gwarancji liczonej od daty protokolarnego przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy. 3. Wykonawca zapewni bezpłatne serwisowanie urządzenia w okresie gwarancji. Bezpłatne serwisowanie obejmuje koszty wszystkich zużytych materiałów I części zamiennych, a także koszty robocizny oraz planowanych przeglądów technicznych I napraw bieżących, które nie wynikły z winy Zamawiającego, tj. eksploatacji urządzenia niezgodnie z zasadami określonymi w instrukcji obsługi lub innym dokumencie (dokumentach) przekazanych wraz z przedmiotem zamówienia. 4. Wraz z przedmiotem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w języku polskim dokumentację, obowiązująca: - instrukcję obsługi, - książkę gwarancyjną, - wykaz czynności wykonywanych w ramach planowanych przeglądów technicznych oraz potrzebnych materiałów technicznych i części zamiennych, - warunki udzielonej gwarancji. 5. Gwarancją nie będą objęte wady spowodowane użytkowaniem pojazdu lub jego wyposażenia niezgodnym z załączoną do nich instrukcją obsługi. 6. Wykonawca zobowiązany jest wydłużyć okres gwarancji za wady fizyczne objęte gwarancją o czas, w którym na skutek wad przedmiotu umowy Zamawiający nie mógł z niego korzystać. 7. W przypadku, kiedy na skutek wad fizycznych zaistnieje potrzeba wymiany pojazdu lub sprzętu stanowiącego jego wyposażenie na nowy, a wskazany w umowie model pojazdu lub sprzętu nie będzie już dostępny do sprzedaży na rynku, Wykonawca może zaproponować Zamawiającemu inny model spełniający wymagania wskazane w pkt. I Przedmiot zamówienia. 8. Zamawiający może wykorzystać uprawnienia z tytułu gwarancji za wady fizyczne przedmiotu umowy niezależnie od uprawnień wynikających z rękojmi. 9. Gwarancja obejmuje również przedmiot umowy lub usługi nabyte u kooperatorów (podwykonawców) przez Wykonawcę. 10. Utrata roszczeń z tytułu wad nie następuje pomimo upływu terminu gwarancji, jeżeli Wykonawca wadę podstępnie zataił. III. Usługi serwisowe. 1. Wykonawca zapewni Zamawiającemu punkt serwisu w odległości nie większej jak 50 km od bazy Spółki Interpromex tj.: ul. Paryska 11 Będzin, mierzony po trasie przejazdu. 2. Wykonawca gwarantuje czas reakcji serwisu Wykonawcy do 8 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, ze usterki zgłoszone w piątek będą usuwane w następujący po nim poniedziałek. 3. Czas naprawy usterek: maksymalnie 3 dni robocze od momentu zgłoszenia. 4. W przypadku niemożliwości naprawy usterek w ciągu 3 dni roboczych, Wykonawca bezpłatnie udostępni Zamawiającemu pojazd zastępczy. W takim przypadku czas naprawy usterek nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych. 5. W przypadku unieruchomienia pojazdu Wykonawca zapewni jego dostarczenie (holowanie, laweta) do serwisu. IV. Wydanie przedmiotu umowy. 1. Wykonawca gwarantuje bezpłatną dostawę przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie wskazanym w ofercie – termin dostawy przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. 2. Wydanie przedmiotu umowy nastąpi po uprzednim uzgodnieniu między Wykonawcą a Zamawiającym daty i godziny odbioru. 3. Odbiór nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Będzin (42-500) ul. Paryska 11. 4. Wykonawca zagwarantuje bezpłatne szkolenie co najmniej dwóch osób ( dwóch pracowników Zamawiającego) w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu umowy wówczas, gdy: - stwierdzi wady przedmiotu umowy, - przedmiot umowy nie będzie odpowiadał warunkom określonym w SIWZ i ofercie Wykonawcy. 6. W przypadku stwierdzenia okoliczność, o których mowa w punkcie 4, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy dodatkowy termin na dostarczenie przedmiotu zamówienia zgodnego z SIWZ i wolnego od wad (nie dłuższy niż 4 dni). Po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu Zamawiający będzie miał prawo odstąpić od umowy w całości. 7. Odbiór przedmiotu umowy zostanie potwierdzony protokołem zdawczo – odbiorczym podpisanym przez osoby upoważnione przez Zamawiającego i wykonawcę. 8. Za datę odbioru przedmiotu umowy przyjmuje się dzień sporządzenia protokołu odbioru bez zastrzeżeń. V. Warunki leasingu – istotne postanowienia. 1. Leasing finansowy w walucie: złoty polski (PLN). 2. Leasing finansowy oparty o zmienną stopę bazową WIBOR 1M – z dnia 08.05.2017r. 3. Okres leasingu: 36 miesięcy. 4. Wartość pierwszej wpłaty (inicjalnej): 10% wartości ceny oferowanej brutto. 5. Rodzaj rat leasingowych: 36 równych rat miesięcznych płatnych do 15 każdego miesiąca. 6. W raty leasingowe mają być wliczone wszystkie koszty, które poniesie Zamawiający jako korzystający. W szczególności cena powinna obejmować: koszt nabycia przedmiotu zamówienia (leasingu), wszelkie podatki i opłaty jakie powinien uiścić Zamawiający w związku z zawarciem i wykonaniem umowy leasingu. 7. Opłatami rejestracyjnymi, podatkiem od środków transportowych, obciążony zostanie Zamawiający – refaktura. 8. Opłata za przeniesienie własności w wysokości 1% wartości przedmiotu umowy. 9. Opłata za przeniesienie własności zostanie opłacona wraz z ostatnią ratą wynikająca z harmonogramu opłat. 10. Ubezpieczenie OC, AC i NNW jest po stronie Zamawiającego. Zamawiający zobowiązany będzie przedstawić coroczne polisy ubezpieczenia OC, AC i NNW Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych opłat i kosztów. 11. W umowie leasingu winna zostać zawarta klauzula dopuszczająca doposażenie przedmiotu zamówienia w urządzenia typu: sonda paliwowa, GPS. 12. Nie dopuszcza się weksla In blanco. 13. Wykonawca (leasingodawca), którego oferta zostanie wybrana będzie zobowiązany do zawarcia umowy leasingu. 14. Wzór umowy leasingu, określający warunki leasingu z uwzględnieniem warunków określonych przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty wraz z regulaminem obowiązującym u leasingodawcy (ogólne warunki leasingu). 15. Integralną część umowy stanowić będą załączniki: harmonogram opłat, protokół zdawczo – odbiorczy przekazania przedmiotu umowy leasingu, opis przedmiotu leasingu wraz z wymaganymi dokumentami zgodnie z SIWZ. 16. Przedstawienie przez Wykonawcę umowy niespełniającej wymogów określonych w SIWZ, Ogólnych warunkach leasingu traktowane będzie jako okoliczność uniemożliwiająca zawarcie ważnej umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66114000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: 14 200,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359). Oferent sam wybiera sobie formę wadium. 3. W przypadku wyboru wniesienia wadium w postaci gwarancji i poręczeń, o których mowa w ust. 2 pkt b – e, z treści dokumentu musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne zobowiązanie gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego do zapłaty na jego rzecz kwoty określonej w gwarancji w sytuacji gdy: 3.1 Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 3.2 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. W przypadku wnoszenia wadium w postaci niepieniężnej należy złożyć dokument wadialny w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np.: umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie dokumentu wadialnego od reszty dokumentów). 4. W przypadku wyboru formy pieniężnej, wadium należy wpłacać na konto: ING Bank Śląski S.A. o/Będzin nr konta: 61 1050 1227 1000 0008 0156 1002 z dopiskiem: „Wadium do postępowania nr: ZP – 4/2017 pn.: Leasing z dostawą nowego pojazdu typu śmieciarka na podwoziu trzyosiowym. Wniesienia wadium należy dokonać najpóźniej do dnia 10.05.2017r. do godz. 12:00, a dowód wniesienia dołączyć do oferty. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium, które w wyznaczonym terminie znajduje się na koncie Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach