Przetargi.pl
Leasing samochodów dla potrzeb Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie

Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-319 Kraków, Bolesława Czerwieńskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 166 222, , fax. 126 166 229
  • Data zamieszczenia: 2017-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
    Bolesława Czerwieńskiego 16
    31-319 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 166 222, , fax. 126 166 229
    REGON: 35076836500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Leasing samochodów dla potrzeb Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Leasing trzech samochodów osobowych w segmencie C i jednego samochodu dostawczego dla potrzeb Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, w podziale na 2 części. Część I – Leasing 3 samochodów osobowych dla potrzeb Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie; Część II – Leasing 1 samochodu dostawczego dla potrzeb Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na obie części zamówienia. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierzy powierzyć podwykonawcy i podania nazwa (firm) podwykonawców. Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Miejsce realizacji zamówienia - na terenie Polski.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Część A – Oświadczenia składane wraz z ofertą 1. Zamawiający żąda złożenia, wraz z ofertą - na każdą część zamówienia - aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu i 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu, odpowiednio dla każdej części zamówienia. 2. Oświadczenie Wstępne, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca składa w formie dokumentu, którego wzór zawiera Załącznik Nr 2A do SIWZ oraz Załącznik Nr 2B do SIWZ. Wykonawca może złożyć Oświadczenie, które obejmuje informacje konieczne dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia łącznie zarówno dla części I zamówienia i dla części II zamówienia, jak również Wykonawca może złożyć Oświadczenie osobne dla części I zamówienia oraz osobne dla części II zamówienia. Postanowienia o których mowa niżej w ust. 3-4 niniejszego Rozdziału stosuje się do każdej części zamówienia 3. Oświadczenie musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia i musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów, Wykonawca zamieszcza informacje - o każdym z tych podmiotów - w Oświadczeniu Wstępnym, potwierdzające brak istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby lub sytuację dla danej części zamówienia. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Oświadczenie Wstępne – w zakresie każdej części zamówienia - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie Wstępne, każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania każdego z tych Wykonawców. Cześć B – Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego 5. Dla wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawcy – w zakresie każdej części zamówienia -w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy, określonych przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – niżej wymienione dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie; W przypadku innego podmiotu, na którego zdolnościach Wykonawca polega, niżej wymienione dokumenty składane są w odniesieniu do każdego z tych podmiotów): 5.1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 6. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przykład Wzoru Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik Nr 3A do SIWZ lub Załącznik Nr 3B do SIWZ. 7. Wykonawca za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca zobowiązany jest: 7.1. złożyć ofertę - pod rygorem nieważności - w formie pisemnej; 7.2. złożyć Oświadczenie Wstępne - w formie pisemnej; 7.3. złożyć oświadczenia, o których mowa w SIWZ i w rozporządzeniu ws dokumentów - dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy - w oryginale; 7.4. złożyć dokumenty, o których mowa w SIWZ i w rozporządzeniu ws dokumentów - inne niż oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt 7.3 - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą; Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej; 7.5. złożyć inne dokumenty, o których mowa w ustawie – w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; 7.6. złożyć pełnomocnictwo w formie pisemnej lub kopii poświadczonej notarialnie, bądź przez osoby udzielające pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach