Przetargi.pl
Udzielenie kredytu na planowany deficyt budżetu Gminy Żabno w 2020 roku.

Gmina Żabno ogłasza przetarg

  • Adres: 33-240 Żabno, ul. Jagiełły
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 456 373 , fax. 146 456 420
  • Data zamieszczenia: 2020-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabno
    ul. Jagiełły 1
    33-240 Żabno, woj. małopolskie
    tel. 146 456 373, fax. 146 456 420
    REGON: 52913700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu na planowany deficyt budżetu Gminy Żabno w 2020 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie kredytu na planowany deficyt budżetu Gminy Żabno w 2020 roku. 1)Kwota kredytu 5 080 000,00 PLN. 2)Okres kredytowania 12 lat tj. do 30.12.2032 roku. 3)Kredyt uruchamiany w transzach do 30.12.2020 roku na podstawie wniosków Zamawiającego złożonych w banku do dnia 28.12.2020 roku. Kwota kredytu nie uruchomiona do końca bieżącego roku, nie będzie wykorzystana. Bank nie obciąży Zamawiającego dodatkowymi kosztami z tytułu niewykorzystania całości kredytu. Przyjmuje się następujące terminy uruchomienia kredytu : I transza 1 500 000,00 zł w terminie od 30.07.2020 r. do 30.12.2020 r., II transza 1 000 000,00 zł w terminie od 02.09.2020 r. do 30.12.2020 r., III transza 1 000 000,00 zł w terminie od 01.10.2020 r. do 30.12.2020 r., IV transza 1 580 000,00 zł w terminie od 04.11.2020 r. do 30.12.2020 r.. W przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego części kredytu strony ustalą nowy harmonogram spłat w formie aneksu do umowy. 4)Spłata kredytu nastąpi w ciągu 12 lat tj. pierwsza rata do 30 marca 2021 r., kolejne raty co 3 miesiące do 30 dnia danego miesiąca. 5)Spłata odsetek nastąpi w terminie spłat rat kapitału, na podstawie pisemnej informacji przekazanej przez Bank. Dopuszcza się wstępne informowanie przez bank drogą elektroniczną lub w drodze faksu, najpóźniej 7 dni przed datą płatności raty kredytu. 6)Oprocentowanie kredytu zmienne uzależnione od stawki WIBOR 3M na dzień 27.05.2020 oraz stałej w trakcie trwania umowy marży banku. 7)Wykonawca nie będzie pobierał żadnych prowizji przygotowawczych, prowizji od uruchomionego kredytu ani żadnych dodatkowych prowizji i opłat od postawionego a niewykorzystanego kredytu oraz wcześniejszej spłaty kredytu a także innych stosowanych przez Bank prowizji i opłat związanych z obsługą kredytu. 8)Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 9)Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kredytu w całości. W przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego części kredytu Strony ustalą nowy harmonogram spłaty w formie aneksu do umowy. 10)Zamawiający oświadcza, że nie podpisze oświadczenia o poddaniu się egzekucji na podstawie art. 777 k.p.c
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien wykazać że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 2357) a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy wg wzoru zawartego w Załączniku nr 1 2)Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). 3)Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 4)Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach