Przetargi.pl
Leasing operacyjny oprogramowania wspomagającego zarządzanie spółką z opcją wykupu oraz dostawa sprzętu komputerowego do Uzdrowisko Szczawno-Jedlina w Szczawnie-Zdroju.

Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-310 Szczawno Zdrój, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8493201 , fax. 074 8436764
  • Data zamieszczenia: 2013-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
    ul. Ratuszowa 1 1
    58-310 Szczawno Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8493201, fax. 074 8436764
    REGON: 00028830800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawno-jedlina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Leasing operacyjny oprogramowania wspomagającego zarządzanie spółką z opcją wykupu oraz dostawa sprzętu komputerowego do Uzdrowisko Szczawno-Jedlina w Szczawnie-Zdroju.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: 1) Zadanie nr 1: Leasing operacyjny oprogramowania wspomagającego zarządzanie Spółką, System ERP, typu SYMFONIA lub inny równoważny z opcją wykupu. 2) Zadanie nr 2: Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego - płatność w systemie ratalnym. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w obiekcie Dyrekcji, położonej w Szczawnie-Zdroju przy ul. Ratuszowej 1 lub innym wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Przed przystąpieniem do sporządzenia oferty Wykonawca przeprowadzi wizję lokalną. Zadanie nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1, znajduje się w załączniku do SIWZ pod nazwą OPZ. Zainstalowany system musi współpracować z oprogramowaniem do kompleksowej obsługi uzdrowisk KURACJUSZ, zainstalowany system będzie umożliwiał pracę na wspólnej bazie danych jak i na odrębnych bazach dla poszczególnych modułów systemu przy zachowaniu komunikacji z modułem finansowo-księgowym, będzie posiadał odrębny moduł repozytorium dokumentów, umożliwi dostarczanie dokumentów do kontrahentów poprzez dedykowany portal internetowy. 1. System wspomagający zarządzanie będzie obejmował: 1) moduł Finanse i Księgowość (6 stanowisk), 2) moduł Rozliczenia Międzyokresowe Kosztów (parametry firmowości i stanowisk, pobieranie z FKF), 3) moduł Środki Trwałe (1 stanowisko do 5000 środków trwałych), 4) moduł Kadry i Płace (4 stanowiska do 2000 tysięcy na liście płac), 5) moduł Analizy Finansowe (2 stanowiska), 6) licencja na serwer - motor bazy danych, 7) 12 licencji dostępnych - motor bazy danych, 8) import wyciągów bankowych MT 940 - Finanse i Księgowość (pobieranie wyciągów z banku PLN/Waluty i zaczytywanie do programu), elektroniczne Polecenie przelewu w PLN - Kadry i Płace (eksportowanie przelewów z programu Kadry i Płace do banku w PLN), 9) elektroniczne Polecenie Przelewu w PLN - Finanse i Księgowość (eksportowanie przelewów z programu Finanse i Księgowość do banku w PLN). 10) Oprogramowanie musi być fabrycznie nowe. 2. Dla poszczególnych elementów systemu Wykonawca przedstawi certyfikaty, aprobaty zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi i normami, jako element składowy do protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 3. Oprogramowanie musi pochodzić z autoryzowanej dystrybucji producenta oprogramowania, znajdującej się na terenie Polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia źródła pochodzenia oprogramowania w postaci oświadczenia producenta. 4. Wykonawca dostarczy oprogramowanie wraz z oryginalnymi kartami gwarancyjnymi, licencjami zarejestrowanymi na Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. w Szczawnie Zdroju. 5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych wobec tych opisanych przez Zamawiającego. Zaproponowane rozwiązania równoważne muszą cechować się funkcjonalnością (wydajnością, jakością itp.) nie mniejszą niż te opisane przez Zamawiającego. Oferując rozwiązanie równoważne, Wykonawca ma obowiązek udowodnić Zamawiającemu równoważność oferowanych rozwiązań. Równoważność musi być potwierdzona stosowną dokumentacją techniczną lub oficjalnymi danymi technicznymi np. producenta. 6. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie 36 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego. 7. Wykonawca zapewnia 36 miesięczny serwis gwarancyjny, serwisowanie odbywać się będzie w miejscu zainstalowania oprogramowania, czas reakcji od chwili zgłoszenia awarii - 4 h. 8. Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia personelu w zakresie obsługi dostarczonego systemu. 9. Warunki i czas pracy. 1) Instalacja, wdrożenie i parametryzacja systemu wykonywane będzie w godzinach od 7.00 do 15.00 w dni robocze. Wykonawca zapewni ciągłość funkcjonowania systemu i bezpieczeństwo danych zgromadzonych w aktualnie pracującym u Zamawiającego systemie. 2) Jeżeli ze względów technologicznych lub organizacyjnych, niezbędne jest wydłużenie czasu pracy w dni robocze lub wykonywanie prac w dni wolne od pracy, powinno to być uzgodnione z Zamawiającym. Powyższa okoliczność nie wpływa na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia. 10. Warunki leasingu: 1) Rodzaj leasingu: leasing operacyjny z opcją wykupu; 2) Okres leasingu: 36 miesięcy; 3) Liczba rat leasingu: 36; 4) Opłata początkowa: brak; 5) Kwota wykupu: 10% wartości netto przedmiotu leasingu; 6) Raty leasingowe: równe płatne miesięcznie: 7) Oprocentowanie rat: zmienne WIBOR1M; 8) Ubezpieczenie: Zamawiający zawrze umowę ubezpieczenia w zakresie all risks. 9) Termin płatności rat: I rata płatna w miesiącu następującym po miesiącu, w którym przedmiot leasingu zostanie dostarczony, zainstalowany, wdrożony i odebrany protokolarnie przez Zamawiającego, następne raty płatne w równych odstępach miesięcznych; 10) Termin wykupu: 30 dni od dnia zapłaty ostatniej raty leasingowej; 11) Uiszczenie wszystkich rat leasingowych oraz kwoty wykupu wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne Zamawiającego wobec Wykonawcy z tytułu wykonania zamówienia. 12) Zamawiający nie dopuszcza zabezpieczenia płatności w postaci weksla in blanco. Zadanie nr 2 Zadanie będzie obejmowało: 1. Dostawę i instalację sprzętu, jn.: serwer plików typu DS712+2x0 SATA HDD NAS 1,8GHz 1GB 2xGb + 2 dyski 2TB lub inny równoważny o parametrach nie mniejszych niż wskazane, system antywirusowy na wszystkie stacje robocze i serwery (86 systemów), komputery wraz z pakietem biurowym typu MS Office 2010 Home and Bussines (12 komputerów), o parametrach nie mniejszych niż RAM 4 GB, HDD 500GB, DVD-RW, Dual Core min. 2000 MHz 64 bit, Windows7 pro64. 2. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do zdezinstalowania sprzętu obecnie używanego przez Zamawiającego i zainstalowania dostarczanego sprzętu na stanowiskach wskazanych przez Zamawiającego. 4. Wykonawca wraz ze sprzętem zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu instrukcje obsługi w języku polskim. Ponadto Wykonawca przedstawi Zamawiającemu certyfikaty, aprobaty zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi i normami, jako element składowy do protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Sprzęt musi pochodzić z autoryzowanej dystrybucji producenta oprogramowania, znajdującej się na terenie Polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia źródła pochodzenia oprogramowania w postaci oświadczenia producenta. 6. Wykonawca dostarczy sprzęt wraz z oryginalnymi kartami gwarancyjnymi, licencjami zarejestrowanymi na Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. w Szczawnie Zdroju. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań, sprzętów o parametrach równoważnych wobec tych opisanych przez Zamawiającego. Zaproponowane rozwiązania równoważne muszą cechować się funkcjonalnością (wydajnością, jakością itp.) nie mniejszą niż te opisane przez Zamawiającego. Oferując rozwiązanie równoważne, Wykonawca ma obowiązek udowodnić Zamawiającemu równoważność oferowanych rozwiązań. Równoważność musi być potwierdzona stosowną dokumentacją techniczną lub oficjalnymi danymi technicznymi np. producenta. 8. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie 36 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. 9. Wykonawca zapewnia 36 miesięczny serwis gwarancyjny, serwisowanie odbywać się będzie w miejscu zainstalowania oprogramowania, czas reakcji od chwili zgłoszenia awarii - 4 h. 10. Warunki i czas pracy. 1) Instalacja sprzętu wykonywana będzie w godzinach od 7.00 do 15.00 w dni robocze. Wykonawca zapewni ciągłość funkcjonowania sprzętu i bezpieczeństwo danych zgromadzonych w aktualnie pracującym u Zamawiającego sprzęcie. 2) Jeżeli ze względów technologicznych lub organizacyjnych, niezbędne jest wydłużenie czasu pracy w dni robocze lub wykonywanie prac w dni wolne od pracy, powinno to być uzgodnione z Zamawiającym. Powyższa okoliczność nie wpływa na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia. 11. Warunki płatności - płatność ratalna: 1) Liczba rat: minimum 24; 2) Opłata początkowa: brak; 3) Raty równe, płatne miesięcznie; 4) Termin płatności rat: I rata płatna po upływie 30 dni od dostarczenia, zainstalowania i protokolarnego odebrania przez Zamawiającego przedmiotu umowy, kolejne raty płatne w równych odstępach miesięcznych; 5) Uiszczenie wszystkich rat zakupu wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne Zamawiającego wobec Wykonawcy z tytułu wykonania zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ - Załącznik OPZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczawno-jedlina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach