Przetargi.pl
Leasing nowego wielofunkcyjnego nośnika narzędzi wraz z wyposażeniem na podstawie dla Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Siechnicach, ul. K. Świerczewskiego 40, 55 - 011 Siechnice

Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Siechnicach ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Świerczewskiego 40
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 311 39 43 , fax. 71 311 39 43
  • Data zamieszczenia: 2013-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Siechnicach
    ul. Świerczewskiego 40 40
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 311 39 43, fax. 71 311 39 43
    REGON: 02114264300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Leasing nowego wielofunkcyjnego nośnika narzędzi wraz z wyposażeniem na podstawie dla Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Siechnicach, ul. K. Świerczewskiego 40, 55 - 011 Siechnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Leasing nowego wielofunkcyjnego nośnika narzędzi wraz z wyposażeniem dla Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Siechnicach, ul. K. Świerczewskiego 40, 55 - 011 Siechnice o parametrach i wymaganiach zgodnie z załączniku nr 1 A. 3.2. Warunki leasingu: 1) waluta umowy leasingu - PLN, 2) wpłata wstępna- do 10 % ceny netto, w terminie 7 dni od protokolarnego pozytywnego przekazania przedmiotu leasingu. 3) rodzaj leasingu - operacyjny, 4) okres finansowania - 60 miesięcy, 5) ilość rat 59, płatnych na podstawie informacji przekazanej przez Wykonawcę Zamawiającemu zgodnie z harmonogramem, 6) raty leasingowe - miesięczne, oprocentowane w oparciu o stawkę WIBOR podawaną w przeliczeniu na okres 1 miesiąca, 7) rata leasingowa powinna obejmować spłatę wartości pojazdu, koszt obsługi leasingu, opłaty manipulacyjne, prowizje, koszty ubezpieczenia i inne ponoszone przez Zamawiającego, 8) kwota wykupu - 1 % wartości przedmiotu leasingu, 9) zabezpieczenie transakcji - weksel, 10) ubezpieczenie - wieloletnie w ratach, 11) Leasing na okres 60 miesięcy z możliwością wykupu. Zamawiający zaakceptuje Ogólne Warunki Umowy Leasingowej obowiązujące u Wykonawcy, nadając następującą kolejność ważności dokumentów: umowa lub umowy podpisana/e zgodnie ze złożonym wzorem będzie najważniejszym dokumentem, w sprawach nieuregulowanych w tej umowie/w tych umowach będą miały zastosowanie przepisy OWUL. 12) Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania odrębnych umów leasingowych na każde urządzenie będące przedmiotem zamówienia. 3.3. Serwis w okresie gwarancyjnym i w okresie pogwarancyjnym zgodnie z zał. nr 1 B. 3.4. Wykonawca w trakcie przekazania przedmiotu umowy dokona odbioru poprawności dostarczonego sprzętu i wyposażenia. Wszelkie uwagi zostaną uwzględnione w protokole zdawczo-odbiorczym. 3.5. Wykonawca w ramach kontraktu w trakcie odbioru przedmiotu umowy przeszkoli wytypowane osoby przez Zamawiającego w zakresie obsługi i norm bhp wymaganych przy urządzeniach tego typu. Wraz ze sprzętem i wyposażeniem zostanie dostarczona instrukcja obsługi w j. polskim. 3.6. Zamawiający przewiduje wpłatę wstępną do 10 %. 3.7. Zamawiający dopuszcza możliwość wykupu sprzętu i wyposażenia po minięciu okresu leasingu. 3.8. CPV - 66.14.00.00-3 usługi leasingu, 16.16.00.00-4 Różny sprzęt ogrodniczy. 3.9. Przedmiotem leasingu jest dostawa w miejsce wskazane przez Zamawiającego nowego wielofunkcyjnego nośnika narzędzi wraz z kompatybilnym wyposażeniem: kosiarka tylno boczna - bijakowa, kosiarka zbierająca z wysokim wysypem, posypywarka zawieszana, zamiatarka, pług odśnieżny. 3.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach