Gmina Jedlicze ogłasza przetarg
- Adres: 38-460 Jedlicze, Rynek 6
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4352207 , fax. 013 4352025
- Data zamieszczenia: 2009-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlicze
Rynek 6 6
38-460 Jedlicze, woj. podkarpackie
tel. 013 4352207, fax. 013 4352025
REGON: 37044055400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlicze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Łamanie barier architektonicznych budynku Urzędu Gminy pod potrzeby osób niepełnosprawnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: - Roboty rozbiórkowe(wyburzeniowe-wykonanie otworów w ścianach zewnętrznych pod oknami, zerwanie posadzek, rozebranie chodników, krawężników); - Wykonanie płyty fundamentowej na potrzeby platformy ; - Dostawę i montaż platformy pionowej do przewozu osób niepełnosprawnych, prace adaptacyjne w przyziemiu, na parterze , I i II piętrze; - Montaż szafy sterowniczej i wykonanie instalacji elektrycznej niezbędnej do montażu platformy; - Wykonanie murku oporowego, chodnika i prac wykończeniowych; - Montaż domofonu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 63 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia waium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: - wykonawca musi wykazać, że wykonał (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy z montażem platformy pionowej lub windy, do przewozu osób wraz z robotami ogólnobudowlanymi towarzyszącymi w zakresie tożsamym z robotami ogólnobudowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia , o wartości min. 95 tys zł netto każda, - dysponuje osobą lub osobami posiadającą/posiadającymi aktualne uprawniania budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Uwaga! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć wymagane w punkcie VI.1 SIWZ dotyczące wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzającego wykonanie co najmniej: dwóch dostaw z montażem platformy pionowej lub windy, do przewozu osób wraz z robotami ogólnobudowlanymi towarzyszącymi w zakresie tożsamym z robotami ogólnobudowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia , o wartości min. 95 tys zł netto każda, Wykaz powinien zawierać: krótki opis wykonanych dostaw oraz robót ogólnobudowlanych towarzyszących, ich wartość (netto lub brutto) oraz daty i miejsca ich wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy wraz z robotami towarzyszącymi zostały wykonane należycie. b) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (kierownik budowy), wraz z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) pkt. VI.1.a,b SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa w pkt VI.4.a).a, SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt VI.4.a).b SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. VI.4.a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jedlicze.bip.krosoft.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dźwigów osobowych w DS. Filon Uniwersytetu Rzeszowskiego
Dodano: 2016-05-13 - Remont dźwigów osobowych z instalacja systemu zapobiegania zadymieniu w jednym szybie w DS. Filon.
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa i montaż windy w budynku przy ul. Kościuszki 2 w Przemyślu
Dodano: 2015-08-31 - Zakup i montaż windy osobowej w budynku biurowym Nr B 1 w Komendzie Miejskiej Policji w Przemyślu przy ul. Bohaterów Getta 1, nr postępowania: ZP/40/2015
Dodano: 2015-08-18 - BUDOWA WINDY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W DK KOSMOS W DĘBICY
Dodano: 2015-08-03 - PRZEBUDOWA UL. RZECZNEJ W DĘBICY
Dodano: 2015-08-03 - Dostawa i montaż windy w budynku przy ul. Kościuszki 2 w Przemyślu
Dodano: 2015-07-15 - budowa windy towarowo - osobowej przy istniejącym budynku Samorządowego Centrum Kultury w Mielcu
Dodano: 2015-06-03 - Remont oraz przebudowa budynku usługowo-mieszkalnego przy ulicy Jana Pawła II w Nowej Dębie - budowa windy osobowej - Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna
Dodano: 2014-07-09 - Remont oraz przebudowa budynku usługowo-mieszkalnego przy ulicy Jana Pawła II w Nowej Dębie - budowa windy osobowej - Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna
Dodano: 2014-05-08