Przetargi.pl
Kurs operator koparko-ładowarki oraz operator wózka widłowego w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Starostwo Powiatowe w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2011-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzesku
    ul. Głowackiego 51 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kurs operator koparko-ładowarki oraz operator wózka widłowego w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursów zawodowych w szkołach ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Brzeski współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na następujące zadania: Zadanie 1: Kurs operator koparko-ładowarki dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 2: Kurs operatora wózka widłowego dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku. Szczegółową specyfikację każdego kursu zawarto w załączniku nr 1 (opis przedmiotu zamówienia) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Kursy realizowane są w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na w/w Zadania. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przez podwykonawcę. 3) Ukończenie kursu musi być potwierdzone stosownym zaświadczeniem/certyfikatem potwierdzającym ukończenie kursu. 4) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci: dziennika zajęć, listy obecności uczestników kursu, oraz innych dokumentów jeśli wymaga tego specyfikacja kursu. 5) W przypadku niemożliwości ukończenia kursu przez uczestnika z przyczyny leżącej po jego stronie (tj. długotrwałej choroby, śmierci lub dobrowolnej rezygnacji) Wykonawca zamiast zaświadczenia o ukończeniu kursu przekaże Zamawiającemu wraz z listą obecności stosowne oświadczenie ze wskazaniem powodu przerwania kursu danego uczestnika. 6) Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: a) listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu sporządzoną w każdym dniu szkolenia, program kursu oraz dziennik zajęć. Wymienione dokumenty muszą być także podpisane przez prowadzącego kurs (wzór listy obecności zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy o realizację kursu). b) potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników wraz z jednym egzemplarzem materiałów dla Zamawiającego oraz potwierdzenie odbioru posiłków podpisane przez prowadzącego kurs - jeśli ich zapewnienie było wymagane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), c) kopie wydanych zaświadczeń i certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników. 7) W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a) oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b) informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c) stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, logo powiatu brzeskiego, hasło promocyjne POKL. d) Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Lidera szkolnego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 8) Wykonawca może w trakcie przeprowadzania kursu korzystać z pomocy dydaktycznych będących własnością szkoły wyszczególnionych w specyfikacji - w załączniku nr 1 do SIWZ, przy czym odpowiada on za wszelkie uszkodzenia powstałe na wskutek niewłaściwego ich użytkowania. Dyrektor lub osoba przez niego upoważniona udostępnia sprzęt oraz dokonuje sprawdzenia jego stanu w obecności Wykonawcy każdorazowo przed rozpoczęciem i po zakończeniu kursu. Pozostały sprzęt niezbędny do realizacji zadania Wykonawca musi zorganizować na swój koszt. 9) Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ określono podział na grupy to kurs musi zostać przeprowadzony dla każdej grupy oddzielnie i nie dopuszczalne jest łączenie grup celem prowadzenia wspólnych zajęć. 10) Przed podpisaniem umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu planowany harmonogram spotkań wraz z terminem przeprowadzenia kursu. Szczegółowy harmonogram realizacji kursu musi być uzgodniony z liderem szkolnym projektu właściwym dla każdego zadania i podpisany przez właściwego Dyrektora Szkoły. 11) Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu kursu na podstawie formularza ankiety oceniającej, oraz dokona jej analizy. 12) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych kursów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbrzeski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach