Przetargi.pl
Kurs komputerowy

Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Sienkiewicza 22
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4471388 , fax. 077 4187788
  • Data zamieszczenia: 2013-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
    ul. Sienkiewicza 22 22
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 077 4471388, fax. 077 4187788
    REGON: 53159595300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.kluczbork.ibip.pl, http://www.pupklb.one.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kurs komputerowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie szkoleń grupowych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kluczborku pn. KURS KOMPUTEROWY 1. Ilość osób: W pięciu szkoleniach udział weźmie: 50 osób ( 5 szkoleń po 10 osób w grupie). Kurs przeznaczony jest dla osób niezatrudnionych i zarejestrowanych jako bezrobotne w PUP Kluczbork, w wieku aktywności zawodowej, zagrożonych wykluczeniem społecznym z powodu bezrobocia i lub niepełnosprawności.W szkoleniu udział weźmie 25 osób w wieku 15-30 oraz 25 osób powyżej 50 roku życia . 2Ilość godzin: Ilość godzin : teoria - 10 godzin szkolenia , praktyka - 50 godzin szkolenia, Łącznie - 60 godzin szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia. szkolenie powinno trwać nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące co najmniej 45 minut oraz przerwę liczącą średnio do 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana elastycznie), nie przewiduje się łączenia przerw pomiędzy zajęciami celem skrócenia zajęć w danym dniu, harmonogram szkolenia musi zostać przedstawiony najpóźniej w dniu podpisania umowy z rozpisaniem na poszczególne dni i godziny zegarowe w danym dniu,harmonogram szkolenia nie może zawierać godzin przeznaczonych na rozpoczęcie szkolenia, zakończenie szkolenia oraz na egzamin wewnętrzny. 3. W ramach kursu Wykonawca zobowiązany jest do:zapewnienia uczestnikom kursu stanowisk pracy wyposażonych w niezbędne akcesoria konieczne do przeprowadzenia zajęć praktycznych, zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego teoretycznego i praktycznego ( koszt egzaminu wewnętrznego wliczony w koszt kursu), wydania uczestnikom szkolenia odpowiednich zaświadczeń określonych w § 18 ust. 2 (Załącznik 5) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych oraz dołączenia do nich suplementów zawierających następujące informacje : 1okres trwania szkolenia, 2tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 4. Termin realizacji. Przewidziane jest zorganizowanie 5 cykli kursu komputerowego ( 10 osób w każdej grupie) w terminach : listopad 2013r., luty 2014r., maj 2014r., sierpień 2014r., listopad 2014r. ( zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, nie więcej niż 8 godzin dziennie) 5. Miejsce szkolenia. Teoria - Kluczbork, praktyka - Kluczbork, 6. Program szkolenia. Wymagany minimalny program szkolenia: 1)Poznanie podstawowych zasad działania i budowy komputera a Budowa komputera - komponenty wewnętrzne. b)Budowa komputera - komponenty zewnętrzne. c Urządzenia wejściowe - budowa i podstawowe działanie. d) Urządzenia wyjściowe - budowa i podstawowe działanie 2) Podstawy obsługi systemu operacyjnego Windows a)Interface systemu operacyjnego - budowa, zastosowanie, działanie b)Zasady działania i podstawowe operacje na plikach i katalogach. c)Korzystanie z pulpitu, ikon, itp. d)Wyszukiwanie plików, katalogów, itp. w komputerze, e)Notatnik, przeglądarka obrazów, Windows Media player - podstawowe działanie, f)Konfiguracja systemu z poziomu panelu sterowania, g)Instalacja oprogramowania, h)Korzystanie z zewnętrznych nośników danych - płyt CD DVD, pendrive oraz innych nośników typu Flash, dyskietki. 3) Obsługa edytora tekstów MS WORD, Open Office ( Libre Office) a) Tworzenie i formatowanie tekstu b) Operacje na dokumencie c) Wklejanie obrazów d) Tworzenie i formatowanie tabeli e) Zarządzanie wydrukami f) Sprawdzanie pisowni i gramatyki d) Tworzenie CV 4) Obsługa arkusza kalkulacyjnego MS Excel a)Tworzenie tabel z danymi b) Zaawansowane wprowadzanie danych c) Tworzenie i edycja formuł d)Tworzenie i edycja wykresów danych e)Tworzenie dokumentów korespondencji seryjnej 5) Obsługa urządzeń a) urządzeń drukujących b) urządzeń skanujących 6) Obsługa Internetu i poczty elektronicznej a)Zagadnienia dotyczące Internetu i poczty elektronicznej b)Wyszukiwanie informacji w Internecie - zwykłe i zaawansowane, logowanie oraz korzystanie z portali z pracą, wyszukiwanie ofert pracy, korzystanie z forum dyskusyjnych, c)Założenie konta E-mail d)Obsługa skrzynki pocztowej poprzez WWW e)Obsługa skrzynki pocztowej poprzez program pocztowy (Outlook Express) f)Wysyłanie CV do pracodawcy . 7. Wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych: a)stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia, b)rzutnik multimedialny, c)ekran, tablica kredo, d)urządzenie wielofunkcyjne, e)skrypt dla każdego uczestnika szkolenia, zawierający najważniejsze informacje omawiane na szkoleniu, f)materiały biurowe dla każdego uczestnika szkolenia (teczka na materiały szkoleniowe, pendrive , długopis, zeszyt), g) podręcznik zgodnych z tematyką szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia. Szkolenie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dlatego materiały biurowe i skrypty muszą być oznakowane zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczenia projektów w ramach POKL, który umieszczony jest na stronie internetowej www.efs.gov.pl w zakładce zasady promocji 8. Informacje dodatkowe : a) w czasie przerw powinny być podawane uczestnikom szkolenia wyroby cukiernicze (ciastka), kawa i herbata.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Pomoce dydaktyczne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.kluczbork.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach