Przetargi.pl
Kurs komputerowy

Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Sienkiewicza 22
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4471388 , fax. 077 4187788
  • Data zamieszczenia: 2011-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
    ul. Sienkiewicza 22 22
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 077 4471388, fax. 077 4187788
    REGON: 53159595300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.kluczbork.ibip.pl, http://www.pupklb.one.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kurs komputerowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie szkoleń grupowych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kluczborku pn :KURS KOMPUTEROWY CELEM SZKOLENIA JEST NABYCIE PODSTAWOWEJ WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI DO OBSŁUGI KOMPUTERA. 1. Ilość osób: W szkoleniu weźmie udział : 20 osób . Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych niepełnosprawnych lub ubogich ( w rozumieniu ustawy o pomocy społecznej) ze szczególnym uwzględnieniem osób długotrwale bezrobotnych, powyżej 50 roku życia, do 25 roku życia, osób z niskimi kwalifikacjami. 2. Miejsce szkolenia i ilość godzin: Ilość godzin * : teoria - 8 h , praktyka - 22 h , Łącznie - 30 godzin szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia a) szkolenie powinno trwać nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące co najmniej 45 minut oraz przerwę liczącą średnio do 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana elastycznie), b) nie przewiduje się łączenia przerw pomiędzy zajęciami celem skrócenia zajęć w danym dniu, c) Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia dostęp do zaplecza socjalnego (zapewnienie uczestnikom szkolenia kawy, herbaty, wody mineralnej, naczyń), d) harmonogram szkolenia musi zostać przedstawiony najpóźniej w dniu podpisania umowy z rozpisaniem na poszczególne dni i godziny zegarowe w danym dniu, e) harmonogram szkolenia nie może zawierać godzin przeznaczonych na rozpoczęcie szkolenia, zakończenie szkolenia oraz na egzamin wewnętrzny, 3. W ramach kursu Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia uczestnikom kursu stanowisk pracy wyposażonych w niezbędne akcesoria konieczne do przeprowadzenia zajęć praktycznych, b) ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, c) zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego teoretycznego i praktycznego - koszt egzaminu wewnętrznego wliczony w koszt kursu d) Wydania uczestnikom szkolenia odpowiednich zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, które uczestnik szkolenia otrzyma po ukończeniu szkolenia. 4. Zaświadczenie musi zawierać: 1) numer z rejestru; 2) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość; 3) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie; 4) formę i nazwę szkolenia; 5) okres trwania szkolenia; 6) miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji; 7) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; 8) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 9) logo UE, PO KL i informację, że projekt był współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 5. Termin realizacji. Szkolenie ma być zrealizowane w terminie: maj 2012r -zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, nie więcej niż 8 godzin dziennie 6. Miejsce szkolenia. -Teoria - Kluczbork, -praktyka - Kluczbork, 7. Program szkolenia. Wymagany minimalny program szkolenia: 1) Poznanie podstawowych zasad działania i budowy komputera a) Budowa komputera - komponenty wewnętrzne. b) Budowa komputera - komponenty zewnętrzne. c) Urządzenia wejściowe - budowa i podstawowe działanie. d) Urządzenia wyjściowe - budowa i podstawowe działanie 2) Podstawy obsługi systemu operacyjnego Windows a) Interface systemu operacyjnego - budowa, zastosowanie, działanie b) Zasady działania i podstawowe operacje na plikach i katalogach. c) Korzystanie z pulpitu, ikon, itp. d) Wyszukiwanie plików, katalogów, itp. w komputerze, e) Notatnik, przeglądarka obrazów, Windows Media player - podstawowe działanie,. f) Konfiguracja systemu z poziomu panelu sterowania, g) Instalacja oprogramowania, h) Korzystanie z zewnętrznych nośników danych - płyt CD/DVD, pendrive oraz innych nośników typu Flash, dyskietki. 3) Obsługa edytora tekstów MS WORD a) Tworzenie i formatowanie tekstu b) Operacje na dokumencie c) Wklejanie obrazów d) Tworzenie i formatowanie tabeli e) Zarządzanie wydrukami f) Sprawdzanie pisowni i gramatyki 4) Obsługa arkusza kalkulacyjnego MS Excel a) Tworzenie tabel z danymi b) Zaawansowane wprowadzanie danych c) Tworzenie i edycja formuł d) Tworzenie i edycja wykresów danych e) Tworzenie dokumentów korespondencjii seryjnej 5) Obsługa urządzeń a) urządzeń drukujących b) urządzeń skanujących 6) Obsługa Internetu i poczty elektronicznej a) Zagadnienia dotyczące Internetu i poczty elektronicznej b) Wyszukiwanie informacji w Internecie - zwykłe i zaawansowane c) Założenie konta E-mail d) Obsługa skrzynki pocztowej poprzez WWW e) Obsługa skrzynki pocztowej poprzez program pocztowy (Outlook Express). 8. Wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych: a) stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia, b) skrypt dla każdego uczestnika szkolenia, zawierający najważniejsze informacje omawiane na szkoleniu, c) urządzenie wielofunkcyjne, d) materiały biurowe dla każdego uczestnika szkolenia (teczka na materiały szkoleniowe, pendrive , długopis, zeszyt), e) 20 szt. podręczników zgodnych z tematyką szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie kadry dydaktycznej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.kluczbork.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach