Przetargi.pl
KURS FLORYSTYCZNY

Starostwo Powiatowe w Miechowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-200 Miechów, ul. Racławicka 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3821110 , fax. 041 3821118
  • Data zamieszczenia: 2012-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Miechowie
    ul. Racławicka 12 12
    32-200 Miechów, woj. małopolskie
    tel. 041 3821110, fax. 041 3821118
    REGON: 29994340000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KURS FLORYSTYCZNY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu kursu florystycznego dla grupy 20 uczniów w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków UE w ramach POKL. 2. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników kursu wiedzy z zakresu podstaw botaniki, nabycie umiejętności z zakresu stylów kompozycji, technik układania kwiatów oraz umiejętności aranżacji wnętrz. 3. Program szkolenia powinien obejmować minimum 65 godz. zajęć łącznie, w tym minimum 55 godz. zajęć praktycznych. 4. Zajęcia praktyczne muszą być realizowane w podziale na minimum 2 grupy. 5. Kursant powinien pozyskać wiedzę i  praktyczne umiejętności z zakresu florystyki i dekoratorstwa, a w szczególności obejmujące zagadnienia: teoria botaniki i florystyki teoria barw i kompozycji techniki układania wiązanek okolicznościowych, m.in. florystyka ślubna, florystyka żałobna; wykonywanie kompozycji okolicznościowych z kwiatów żywych i sztucznych, odpowiedni dobór materiału artystyczne pakowanie prezentów dekoracja kwiatów doniczkowych wykonywane stroików świątecznych dekoracja stołu okolicznościowa aranżacja wnętrz. 6. Wykonawca zapewni swój sprzęt szkoleniowy oraz materiał dydaktyczny odrębnie dla każdego uczestnika kursu. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na własność uczestnikom kursu materiałów szkoleniowych z treściami z zakresu szkolenia. 8. Termin wykonania zamówienia: do 27.04.2012 roku. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu. 10. Miejscem organizacji szkolenia będzie Zespół Szkół im. W. Witosa w Książu Wielkim, ul. W. Witosa 10. 11. Zajęcia mogą odbywać się w godzinach popołudniowych od poniedziałku do piątku oraz przedpołudniowych w sobotę i/lub w niedzielę, zgodnie z harmonogramem uzgodnionym i zaakceptowanym przez szkolnego lidera projektu. 12. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia, do zaakceptowania, na minimum 7 dni przed rozpoczęciem kursu, programu i wstępnego harmonogramu kursu. 13. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i systematycznego prowadzenia wszelkiej dokumentacji kursu; podczas trwania kursu dokumentacja będzie przechowywana w miejscu wskazanym przez szkolnego lidera projektu, a po zakończeniu kursu niezwłocznie przekazana szkolnemu liderowi projektu. 14. Wykonawca zobowiązany będzie po ukończeniu kursu powinien przeprowadzić egzamin wewnętrzny sprawdzający umiejętności i na tej podstawie wydać stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu zaświadczenie, świadectwo, certyfikat itp. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej. 15. Wszystkie dokumenty i materiały szkoleniowe, miejsce prowadzenia szkolenia i listy obecności muszą być oznaczone logotypami projektu zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. 16. Godzina zegarowa szkolenia - liczy się 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut - czas i długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę, w uzgodnieniu ze szkolnym liderem projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl www.miechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach