Przetargi.pl
Kuropatnik - droga dojazdowa do gruntów rolnych

Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie ogłasza przetarg

  • Adres: 57100 Strzelin, ul. Ząbkowicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3921971 w. 154, , fax. 713 921 303
  • Data zamieszczenia: 2017-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie
    ul. Ząbkowicka 11
    57100 Strzelin, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3921971 w. 154, , fax. 713 921 303
    REGON: 52863000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmstrzelin.finn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kuropatnik - droga dojazdowa do gruntów rolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej ul. Widokowej w Kuropatniku poprzez: - wykonanie skarpowania pobocza na głębokość 15-20 cm z wywozem materiału na odległość do 10 km – 1424,61 m2 - wykonanie oczyszczenia starej podbudowy i reprofilacja materiałem kamiennym z zagęszczeniem o gr. 10 cm – 3.086,10 m2 - regulację pionową studni kanalizacyjnych z wymianą włazów – 10 szt. - wykonanie pobocza wzmocnionego z materiału pochodzącego z rozbiórki w ilości 50% - 1.424,60 m2 - mechaniczne rozebranie istniejącej podbudowy do gł. 40-45 cm – 902,50 m2 - wykonanie przepustów z rur fi 350 mm – 73,30 mb - odtworzenie rowu – 1.509,30 mb - wykonanie zastawek na rowie z krawężnika betonowego 15x20x75 cm – 30 mb - wykonanie obramowania płytką betonową 50x50x7 cm zastawek – 56,25 m2 - wykonanie podbudowy stabilizowanej cementem gr. 15 cm – 1.279,80 m2 - wykonanie nowej warstwy ścieralnej o nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm o powierzchni ok. 4.428,01 m2 - wykonanie ścieku z kostki kamiennej 16x16 cm 3 – rzędowy – 55,0 mb - wykonanie ścieku prefabrykowanego 50x50 cm gł. 10 cm – 187,50 mb Na dzień odbioru zadania należy uporządkować teren budowy oraz zaplecza budowy (miejsce składowania materiałów i stacjonowania sprzętu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust.5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, d) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy, to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ, e) tabela zbiorcza ceny ryczałtowej – zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ f) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2 ) Dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona – Wykonawca składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, d) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach