Przetargi.pl
KSZTAŁTOWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH NOWY DWÓR I PASTWA POPRZEZ BUDOWĘ TERENÓW REKREACYJNO-SPORTOWYCH PRZY WYKORZYSTANIU ŹRÓDEŁ ENERGII ODNAWIALNEJ

Gmina Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Grudziądzka 30
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 261-41-51 , fax. 055 2792306
  • Data zamieszczenia: 2014-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kwidzyn
    ul. Grudziądzka 30 30
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 261-41-51, fax. 055 2792306
    REGON: 17074776700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakwidzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KSZTAŁTOWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH NOWY DWÓR I PASTWA POPRZEZ BUDOWĘ TERENÓW REKREACYJNO-SPORTOWYCH PRZY WYKORZYSTANIU ŹRÓDEŁ ENERGII ODNAWIALNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia wykonanie prac polegających na kształtowaniu przestrzeni publicznej w miejscowościach Nowy Dwór i Pastwa poprzez budowę terenów rekreacyjno-sportowych przy wykorzystaniu źródeł energii odnawialnej. Inwestycja jest objęta dofinansowaniem w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013. Zakres zamówienia: 1. W ramach Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013: 1) Teren sportowo-rekreacyjny w Nowym Dworze: a) plac zabaw (zestaw zabawowy, huśtawka wahadłowa, huśtawka podwójna osiowa, karuzela, piaskownica drewniana sześciokątna); b) ławki z oparciem; c) ławka bez oparcia; d) lampa solarno-hybrydowa; e) śmietniki betonowe; f) stojak na rowery; g) tablic informacyjna; h) wykonanie ścieżek żwirowych, i) wykonanie strefy bezpieczeństwa z piasku pod zestaw zabawowy i huśtawkę podwójną; j) ogrodzenie drewniane z półbali drewnianych; k) zieleń - nasadzenia drzew i krzewów; 2) Teren sportowo-rekreacyjny w Pastwie: a) demontaż urządzeń zabawowych (huśtawki podwójnej, zestawu zabawowego, piaskownicy, ławek, przeniesienie boiska do piłki siatkowej); b) plac zabaw (zestaw zabawowy, huśtawka wahadłowa podwójna, huśtawka podwójna osiowa, piaskownica drewniana sześciokątna); c) ławki z oparciem - 3 szt.; d) lampa solarno-hybrydowa; e) śmietniki betonowe - 2 szt.; f) miejsce na ognisko; g) tablica informacyjna; h) wykonanie strefy bezpieczeństwa z piasku na plac zabawowy; i) zieleń-nasadzenie drzew i krzewów. W wycenie należy również uwzględnić przygotowanie terenu pod budowę (prace ziemne, wykorytowanie z niwelacją terenu). 2. Prace do wykonania poza projektem z PROW w miejscowości Pastwa: 1) Wykonanie nawierzchni wjazdu do garażu OSP oraz utwardzenie terenu przy hydrancie wraz z dojściem do masztu oraz utwardzenie dojścia do kapliczki - ok. 214 m2 a) Prace rozbiórkowe b) Wykonanie podbudowy typu ciężkiego (dotyczy wjazdu oraz terenu przy hydrancie) c) Wykonanie nawierzchni UWAGA: Zamawiający informuje, iż posiada 95 m2 kostki brukowej betonowej na wykonanie w/w utwardzenia przy OSP. W związku z powyższym przy wycenie należy pomniejszyć koszt zakupu materiału o w/w wartość. 2) Wykonanie utwardzenia wokół budynku: a) Roboty rozbiórkowe b) Ułożenie nowej nawierzchni z kostki betonowej - ok. 330 m2 - na odcinku ok. 27 m po stronie zachodniej należy wynieść nową nawierzchnie ok. 10 cm ponad poziom istniejącej tak aby wody opadowe spływały na trawnik, c) przełożenie kostki istniejącego chodnika ok. 60m2. Należy wykonać niwelację terenu przy chodniku od strony wschodniej na głębokość ok. 20-30 cm o powierzchni ok. 300m2 w celu odprowadzenia wód opadowych z chodnika w stronę rowu. 3) Demontaż 2 szt. ławek, montaż 2 szt. nowych ławek i 1 szt. śmietnika betonowego. UWAGA: nie należy wyceniać pozostałych nasadzeń zieleni przewidzianych w dokumentacji oraz wymiany ogrodzenia. W wycenie należy również uwzględnić przygotowanie terenu pod budowę (prace ziemne, wykorytowanie z niwelacją terenu). Zamawiający określa, że gwarancja akumulatora lampy solarnej hybrydowej musi być udzielona na 5 lat. Akumulator lampy powinien być umieszczony w ziemi w sposób uniemożliwiający jego łatwe wydobycie oraz zabezpieczony przed wilgocią, Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. Wykonawca udziela gwarancji z tytułu wad fizycznych przedmiotu umowy; stanowi ona rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy za te wady. Okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od podpisania protokołu odbioru robót na wszystkie elementy, w tym utrzymanie zieleni. Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca przedstawi do zatwierdzania Inspektorowi nadzoru Wnioski Materiałowe dotyczące wszystkich materiałów i urządzeń planowanych do wbudowania. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi 4 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminakwidzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach