Przetargi.pl
Kształtowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Rzekuń poprzez rozbudowę z przebudową budynku Urzędu Gminy w Rzekuniu.

Gmina Rzekuń ogłasza przetarg

  • Adres: 07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7617301 w. 47 , fax. 29 7617302
  • Data zamieszczenia: 2013-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzekuń
    ul. Kościuszki 33 33
    07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie
    tel. 29 7617301 w. 47, fax. 29 7617302
    REGON: 55066795900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzekun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kształtowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Rzekuń poprzez rozbudowę z przebudową budynku Urzędu Gminy w Rzekuniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa z przebudową budynku Urzędu Gminy w Rzekuniu wraz z instalacjami, zlokalizowanego przy ul. Kościuszki 33 na działce nr 523 w Rzekuniu z wyłączeniem części parteru zajmowanej przez Bank Spółdzielczy. a) Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie następujących robót: roboty rozbiórkowe, wyburzeniowe; wykonanie elementów konstrukcyjnych; wykonanie nowej klatki schodowej z szybem windowym; wykonanie ścianek działowych; wykonanie posadzek; demontaż i montaż stolarki drzwiowej; demontaż, montaż oraz regulacja stolarki okiennej; roboty malarskie; wykonanie więźby dachowej oraz dachu wraz z pokryciem; wykonanie termomodernizacji i elewacji budynku; zagospodarowanie terenu: parkingi, zieleń; demontaż instalacji sanitarnych (kotłownia, instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, gazowej, instalacji odpowietrzającej); wykonanie drenażu opaskowego; wykonanie kotłowni gazowej; wykonanie instalacji C.O. dla całego budynku wraz z pomieszczeniami zajmowanymi przez bank; wykonanie instalacji, wod. - kan., C.T., wentylacji mechanicznej, klimatyzacyjnej; demontaż opraw i osprzętu elektrycznego; wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej; montaż najazdowych opraw oświetleniowych; wykonanie projektu oraz budowa przyłącza energetycznego zakończonego złączem kablowo - pomiarowym; wykonanie instalacji komputerowej; wykonanie instalacji oddymiania; wykonanie instalacji alarmowej. b) W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do: udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót; udziału w naradach koordynacyjnych z częstotliwością co najmniej raz w tygodniu; prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; zabezpieczenie pozostawionego mienia na czas prowadzonych robót, w przypadku uszkodzenia poniesienia odpowiedzialności finansowej za powstałe uszkodzenia; zapewnienia obsługi geodezyjnej na własny koszt; wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej w PODGiK w 3 egzemplarzach; opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku; uzyskanie we współdziałaniu z Zamawiającym pozwolenia na użytkowanie obiektu; przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane; poniesienia kosztów opracowania projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; przesadzenia istniejących krzaków w ilości 10 szt. w msc. wskazane przez Zamawiającego; uzgodnienia kształtów, wzorów, kolorów wbudowywanych materiałów takich jak terakota, glazura, stolarka drzwiowa, tynków, elewacji, osprzęt elektryczny, wyposażenie łazienek, elementów zagospodarowania terenu tj. kostki betonowej itp. do uzgodnienia z Zamawiającym; Wszystkie drzwi wewnętrzne w budynku powinny być przeszklone do 50 % ich powierzchni szkłem mlecznym i przewidywane do montażu samozamykaczy. Prowadzenie prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia należy dostosować do bieżącego funkcjonowania banku, co oznacza, że wykonawca musi wykonywać roboty w taki sposób, aby nie wykluczały one normalnego funkcjonowania ww. instytucji. dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia; zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie Prawo Budowlane tj. posiadających certyfikat; zapewnienia przejezdności dróg i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy, oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych; ewentualne zastosowane nazwy producentów w dokumentacji przetargowej służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Wszystkie parametry w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych; zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty; Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. c) Inne informacje dla Wykonawcy: Zamawiający informuję że w sprawie udzielonego pozwolenia na przebudowę i rozbudowę toczy się postępowanie sądowe; Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy mienie pozostawione w Urzędzie na czas remontu, w przypadku uszkodzeń pozostawionego mienia Wykonawca poniesie odpowiedzialność finansową za powstałe uszkodzenia lub wymieni na takie same o tych samych parametrach. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera SIWZ i załączone do niej projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie ww dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 80.000,00 złotych (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert dołączając do składanej oferty. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Nr 35 8922 0009 0002 4673 2000 0020 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje art. 46 - Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzekun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach