Przetargi.pl
Kształtowanie przestrzeni publicznej w Gminie Uniejów w miejscowości Uniejów

Gmina Uniejów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-210 Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 632 888 192 , fax. 632 888 192
  • Data zamieszczenia: 2019-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Uniejów
    ul. Błogosławionego Bogumiła 13
    99-210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 632 888 192, fax. 632 888 192
    REGON: 31101957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniejow.bip.net.pl, www.uniejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kształtowanie przestrzeni publicznej w Gminie Uniejów w miejscowości Uniejów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego „Zagospodarowanie terenu wokół Kolegiaty w Uniejowie”. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu wokół Kolegiaty w miejscowości Uniejów wraz z obsługą geodezyjną na podstawie dokumentacji projektowej załączonej do SIWZ i opisu poniżej. 3.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części. 3.4. W zakres prac wchodzą następujące elementy: 3.4.1. Utwardzenia nawierzchni komunikacyjnych płytami i kostką granitową wraz z pochylnią, schodami oraz odwodnieniem 3.4.2. Remontu historycznego odcinka ogrodzenia wokół kościoła 3.4.3. Rozbiórki współczesnego odcinka ogrodzenia kościoła oraz wykonanie nowego ogrodzenia murowanego z cegły 3.4.4. Renowacji krzyża żelaznego oraz krzyża drewnianego 3.4.5. Wykonania automatycznego systemu nawadniania 3.4.6. Nasadzenia drzew, krzewów i innych roślin. 3.5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wycinki drzew. 3.6. Ze względu na wykonane prace związane z oświetleniem terenu, Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji wszystkie elementy, które będą kolidować z obecnym oświetleniem, ewentualnie rozwiązaniami kolidującymi z opracowaną dokumentacją projektową. 3.7. Powyższe elementy przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną do niniejszej SIWZ dokumentacją projektową, przedmiarem i opisem poniżej. 3.8. Obszar objęty przedmiotem zamówienia stanowi 4157 m2. 3.9. Celem przedsięwzięcia jest kształtowanie przestrzeni publicznej poprzez zagospodarowanie terenów związanych z lokalną tradycją i stanowiącą elementy atrakcji turystycznej. 3.10. Zamówienie realizowane będzie na działce nr ewid. 1495 przy Placu Kolegiackim w miejscowości Uniejów, gm. Uniejów. Dodatkowo przewiduje się zagospodarowanie niewielkiego obszaru przy schodach wejściowych na teren kościelny od strony Placu Kolegiackiego, wchodzącego w zakres pasa drogowego, zlokalizowanego na działce nr 1524. Cały teren będący przedmiotem zamówienia ma powierzchnię 0,42 ha. 3.11. Zgodnie z opracowaną dokumentacją część 1 przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 3.11.1. Rozbiórka nawierzchni utwardzonych z płyt betonowych, kostki betonowej i trylinki 3.11.2. Usunięcie krzyża drewnianego 3.11.3. Rozbiórka niewielkich konstrukcji betonowych 3.11.4. Wykonanie opasek z kruszywa wzdłuż murów przykościelnych 3.11.5. Wykonanie nawierzchni utwardzonej z płyt i kostki granitowej wraz z podbudową 3.11.6. Wykonanie schodów wejściowych na teren kościelny z płyt granitowych 3.11.7. Wykonanie odwodnienia nawierzchni utwardzonych 3.12. Zgodnie z opracowaną dokumentacją część 2 przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 3.12.1. Rozbiórka murów betonowo-kamiennych od strony Placu Kolegiackiego i ulicy Kościelnickiej 3.12.2. Wykonanie murów z cegły w miejsce rozebranych odcinków ogrodzenia 3.13. Zgodnie z opracowaną dokumentacją część 3 przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 3.13.1. Renowacja murów wokół kościoła 3.14. Zgodnie z opracowaną dokumentacją część 4 przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 3.14.1. Wykonanie automatycznego systemu nawadniania 3.14.2. Wykonanie nasadzeń drzew, krzewów i bylin oraz wykonanie nawierzchni trawnikowych 3.15. Zgodnie z opracowaną dokumentacją część 5 przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 3.15.1. Renowacja krzyży znajdujących się na terenie przy Kolegiacie zgodnie z uzgodnieniem, wytycznymi decyzją zezwalającą na prace konserwacyjne oraz zgodnie z programem prac konserwatorskich. 3.16. Wykonawcy każdej części przedmiotu zamówienia zobowiązani są wspólnie zapewnić nadzór archeologiczny nad pracami w trakcie realizacji inwestycji, zgodnie z pozwoleniem na prowadzenie badań archeologicznych. 3.17. W przypadku natrafienia na warstwy kulturowe, obiekty archeologiczne lub szczątki ludzkie, a także materiały wybuchowe lub niebezpieczne, roboty należy przerwać, wykop zabezpieczyć, dokonać odpowiedniego wpisu do dziennika budowy i powiadomić i tym fakcie nadzór inwestorski oraz odpowiednie lokalne jednostki. Wznowienie prac może nastąpić po uzgodnieniu trybu postępowania z jednostkami sprawującymi nadzór nad inwestycją. 3.18. W trakcie realizacji inwestycji teren wokół niej winien być wygrodzony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. Teren budowy powinien być zabezpieczony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.19. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 3.19.1. Prowadzenia dziennika budowy przekazanego przez Zamawiającego 3.19.2. Ustanowienia kierownika budowy 3.19.3. Opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 3.19.4. Zapewnienia geodezyjnego wytyczenia inwestycji 3.19.5. Stosowania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie przy wykonywaniu robót budowlanych 3.19.6. Zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych 3.19.7. Umieszczenia na budowie informacji zawierającej dane zamieszczone w ogłoszeniu, o którym mowa w art. 42 ust. 2 pkt 2 ustawy prawo budowlane i przekazanie tej informacji do Zamawiającego i do organu, który wydał decyzję o pozwoleniu na budowę. 3.19.8. Wystąpienia do właściwego organu i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie jeśli wystąpi taka konieczność. 3.19.9. Zawiadomienia Zamawiającego oraz organu właściwego o zakończeniu budowy we właściwym terminie, aby możliwe było wniesienie ewentualnego sprzeciwu organu. 3.20. Zamawiający zobligowany jest do zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych na co najmniej 7 dni przed ich rozpoczęciem, w związku z czym Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie kierownika budowy, stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przyjęcie obowiązku kierowania budową, a także zaświadczenie, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy prawo budowlane w dniu podpisania umowy. 3.21. Wykonawca zostanie upoważniony przez Zamawiającego do występowania i uzyskiwania wszystkich niezbędnych uzgodnień i decyzji niezbędnych do prawidłowej realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia. 3.22. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany na podstawie załączonych dokumentacji wraz z uzyskaniem niezbędnych ostatecznych decyzji, opinii, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektów. 3.23. Po stronie Wykonawcy jest pozyskanie prawomocnych decyzji administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia, wykonania i zakończenia robót budowlanych. 3.24. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich – Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 3.25. Szczegółowy opis robót zawierają dokumentacje, które zostają dołączone do niniejszej SIWZ. 3.26. Przed przystąpieniem do wyceny robót zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie. 3.27. Przedmiary załączone do postępowania należy traktować pomocniczo. 3.28. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać porządek na terenie budowy, na bieżąco i systematycznie likwidować wszelkie zagrożenia. 3.29. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. 3.30. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane określone w przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3.31. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca na dzień odbioru robót przedstawi szkice geodezyjne i oświadczenie o złożeniu przez geodetę inwentaryzacji geodezyjnej do zarejestrowania w państwowym zasobie geodezyjno – kartograficznym. 3.32. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przy odbiorze robót (w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia) kosztorys powykonawczy z realizacji przedsięwzięcia. Kosztorys powykonawczy stanowi załącznik do protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 3.33. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokonanie wizji lokalnej w terenie, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3.34. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub braków w dokumentacji, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek. 3.35. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z użyciem materiałów i urządzeń własnych. 3.36. Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów fabrycznie nowych, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia atestów i certyfikatów na każde żądanie Zamawiającego. 3.37. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp informuje, że jeżeli w SIWZ i jej załącznikach wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów lub urządzeń, nazwy ich producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie urządzeń itd. mają one charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów technicznoużytkowych przedmiotu zamówienia. 3.38. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych. Zaoferowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do zdefiniowania nowego, w kluczowych elementach niezgodnego z dokumentacją projektową, opisu zamówienia. 3.39. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.40. Dopuszcza się zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w treści dokumentacji załącznikach do niego za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu. 3.41. Wykonawca każdej części przedmiotu zamówienia udzieli minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi. 3.42. Informacje na temat powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli konieczność powierzenia podwykonawcom realizacji jakiegoś elementu zamówienia wynikła w trakcie realizacji zamówienia wymaga uzyskania pisemnej zgody Zmawiającego. 3.43. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 3.43.1. dostarczenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy, oświadczenia o podjęciu obowiązków kierownika budowy potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, kopii zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzających wpis tej osoby na listę członków odpowiedniej izby oraz potwierdzonych „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę kopii uprawnień budowlanych, 3.43.2. zapewnienia kierowania robotami budowlanymi przez pracowników Wykonawcy, posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane oraz kwalifikacje zawodowe, 3.43.3. uzyskania każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia przez Zamawiającego zmiany kierownika budowy w stosunku do osoby wskazanej w ofercie, 3.43.4. uzyskania na własny koszt ubezpieczeń, 3.43.5. wykonania i ustawienia tablic informacyjnych wynikających z Prawa Budowlanego, 3.43.6. oznaczenia terenu budowy, odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp, 3.43.7. zagospodarowania terenu budowy i zaplecza socjalnego dla potrzeb własnych – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 3.43.8. utrzymania porządku na terenie budowy w czasie realizacji inwestycji, 3.43.9. zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających, 3.43.10. przeprowadzania niezbędnych badań laboratoryjnych, 3.43.11. wywozu i utylizacji odpadów i gruzu. 3.44. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.45. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.46. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust 6 pkt 3 ustawy Pzp. 3.47. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia ofert wariantowych. 3.48. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłym Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. 3.49. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. W przypadku kiedy wykonawca zażąda wypłaty zaliczki na poczet wykonania zamówienia stosowany jest pkt XVIII SIWZ. 3.50. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.51. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3.52. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4. 3.53. Zamawiający nie wymaga złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, jak również nie dopuszcza takiej możliwości. 3.54. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 3.55. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 3.56. Język w jakim mogą być sporządzane oferty w postępowaniu: język polski. 3.57. Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. 3.58. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3.59. Zamawiający informuje, że przed wszczęciem postępowania o zamówienie publiczne nie przeprowadzono dialogu technicznego. 3.60. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień 3.60.1. Kody CPV: Główny przedmiot: 45000000-7 Roboty budowlane Dodatkowe przedmioty: 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zieleni 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 3.61. Postępowanie oznaczone jest jako – ZP.271.29.2019 3.62. Wszelka korespondencja oraz dokumentacja w tej sprawie będzie powoływać się na powyższe oznaczenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Wykaz oświadczeń w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania 7.1.1. Wykonawca obowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów: 7.1.1.1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 7.1.1.2. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 3 7.2. Pozostałe dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą. 7.2.1. Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę wraz z: 7.2.1.1. Pełnomocnictwem do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; jeżeli dotyczy 7.2.1.2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza z wyjątkiem poświadczenia za zgodność dokumentów z KRS które mogą być poświadczone przez wykonawcę) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017r. poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 7.2.1.3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów za zasadach określonych w art. 22a ustawy będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiający należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda złożenia do oferty (jeśli dotyczy): zobowiązania tych podmiotów oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7.3. W przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w tym osób fizycznych nie będących pracownikami wykonawcy, lub zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom na zdolnościach których polega, na potrzeby realizacji tej części, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuję się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu Wykonawcy dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania oraz oświadczeniu dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu w częściach B. 7.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7.6. Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcy, niebędącym podmiotem, na którego zasoby powołuje się Wykonawca, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu Wykonawcy dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania w części C. 7.7. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 7.8. W sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (tj. zdolności techniczne i zawodowe takie jak wiedza i doświadczenie, potencjał osobowy) – taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia w charakterze podwykonawcy. 7.9. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, terminie (nie krótszym niż 5 dni), aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1. 7.10. DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 PKT 23) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23) ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. (wzór – Załącznik nr 6 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach