Przetargi.pl
KSZTAŁTOWANIE OBSZARU O SZCZEGÓLNYM ZNACZENIU DLA ZASPOKOJENIA POTRZEB MIESZKAŃCÓW POPRZEZ ODNOWIENIE CHODNIKÓW, WYKONANIE OŚWIETLENIA RYNKU I UTWARDZENIE PLACU Z MIEJSCAMI POSTOJOWYMI

Gmina Baranów ogłasza przetarg

  • Adres: 24-105 Baranów, ul. Rynek 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 883 40 27 , fax. 81 883 40 41
  • Data zamieszczenia: 2012-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów
    ul. Rynek 14 14
    24-105 Baranów, woj. lubelskie
    tel. 81 883 40 27, fax. 81 883 40 41
    REGON: 43101989100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabaranow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KSZTAŁTOWANIE OBSZARU O SZCZEGÓLNYM ZNACZENIU DLA ZASPOKOJENIA POTRZEB MIESZKAŃCÓW POPRZEZ ODNOWIENIE CHODNIKÓW, WYKONANIE OŚWIETLENIA RYNKU I UTWARDZENIE PLACU Z MIEJSCAMI POSTOJOWYMI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową. obejmującą: 1) wykonanie nowej nawierzchni chodników i zjazdów z kostki brukowej przy drodze gminnej w pobliżu budynku Urzędu Gminy Baranów, 2) wykonanie placu manewrowego z kostki brukowej na działce Nr 2682 znajdującej się przy Kościele w Baranowie, 4) budowę oświetlenia rynku, 5) zabudowanie opraw w gruncie - podświetlenie pomnika. Projektowane chodniki z kostki brukowej zastąpią istniejące zdekompletowane chodniki z płytek betonowych chodnikowych. Nawierzchnia placu manewrowego z kostki brukowej zastąpi istniejącą nawierzchnię wykonaną z tłucznia. Zamawiający wykona własnymi siłami rozbiórkę istniejących chodników. Osoba upoważniona przez Zamawiającego pełnić będzie nadzór archeologiczny w trakcie wykonywania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. Obowiązek sprawowania nadzoru archeologicznego nad robotami budowlanymi wynika z postanowienia Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Lublinie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł. słownie: dziesięć tysięcy złotych. Wadium może być wniesione w: a) w pieniądzu - gotówka, przelew na konto Zamawiającego w Nadwiślańskim Banku Spółdzielczym w Puławach Nr 30 8736 0006 2004 0081 6975 0003 z dopiskiem wadium - postępowanie przetargowe: Kształtowanie obszaru o szczególnym znaczeniu dla zaspokojenia potrzeb mieszkańców poprzez odnowienie chodników, wykonanie oświetlenia rynku i utwardzenie palcu z miejscami postojowymi b) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, (poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty), c) w innych formach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądał. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę lub który został wykluczony z postępowania bądź którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenie należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminabaranow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach