Przetargi.pl
Kształtowanie centrum w miejscowości Glinnik poprzez budowę chodników i pętli autobusowej oraz zagospodarowanie placu w miejscowości Glinnik

Gmina Lubochnia ogłasza przetarg

  • Adres: 97-217 Lubochnia, ul. Tomaszowska 9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7103510 , fax. 044 7103022
  • Data zamieszczenia: 2014-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubochnia
    ul. Tomaszowska 9 9
    97-217 Lubochnia, woj. łódzkie
    tel. 044 7103510, fax. 044 7103022
    REGON: 59064814900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubochnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kształtowanie centrum w miejscowości Glinnik poprzez budowę chodników i pętli autobusowej oraz zagospodarowanie placu w miejscowości Glinnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zamówienia: 1.Budowa chodników w ciągu drogi gminnej w miejscowości Glinnik Chodnik lewostronny o szer. 1,50m z betonowej kostki brukowej wibroprasowanej na długości drogi km 02+131,60 oraz o szer . 2m i 3m na łukach przy skrzyżowaniu drogi gminnej z drogą powiatową Kolor kostki szary o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3cm. Podbudowa z kruszywa łamanego (frakcji 0/31,5mm) stabilizowanego mechanicznie o grubości 15cm. Chodnik w obramieniu z obrzeży betonowych wibroprasowanych 8x30cm. Od strony drogi krawężnik betonowy. wibroprasowany 15x30cm . Zjazdy do posesji prywatnych na długości drogi km 02+131,60. Zjazdy przez chodnik do zabudowanych posesji należy wykonać z kostki brukowej betonowej gr. 8cm w kolorze grafitowym na podsypce cementowo-piaskowej 3cm. Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,55mm gr. 5cm oraz 0/63mm gr.15cm stabilizowanego mechanicznie. Zjazdy ograniczone od strony jezdni krawężnikiem betonowym 15x30cm . Pozostałą część zjazdów ograniczyć obrzeżem 8x30cm. 2.Budowa dojścia do pętli autobusowej w miejscowości Glinnik Pętla autobusowa o szer. 6,0m. usytuowana po stronie południowej drogi powiatowej. Nawierzchnia pętli z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej 3cm. Podbudowa betonowa gr. warstwy 20cm oraz z gruntu stabilizowanego cementem o gr. warstwy 12cm. Zamkniecie pętli od strony zewnętrznej krawężnikiem betonowym 15x30cm. Peron - chodnik o szer min. 1,5m i opaski bezpieczeństwa o szer. 0.5m dla podróżnych z kostki brukowej betonowej koloru grafitowego gr. 8cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej 3cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5mm o gr. warstwy 15cm. Zjazdy z kostki brukowej betonowej koloru gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm na podbudowie zasadniczej i pomocniczej takiej samej jak dla jezdni pętli autobusowej. 3.Zagospodarowanie placu w centrum miejscowości Glinnik Zagospodarowanie placu przed budynkami Ochotniczej Straży Pożarnej o powierzchni 739,6 m2. Konstrukcja nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 3-5cm. Podbudowa gr. 20cm z kruszywa naturalnego łamanego 0-30mmb. Warstwa odcinająca gr. 15cm z podsypki piaskowej. 4.Odwodnienie Wykonanie prac obejmuje sieć i przykanaliki kanalizacji deszczowej wraz z wpustami deszczowymi, studniami rewizyjnymi oraz wylotem kanału do projektowanego zbiornika szczelnego odparowującego. Powyższe realizuje się poprzez budowę: 1) kanały deszczowe ? 200mm z rur PCV-U 1161m; 2) przykanaliki kanalizacji deszczowej ? 200mm z rur PCV-U 26,4m; 3) studnie rewizyjne ? 1200 mm 5szt.; 4) wpusty deszczowe ? 500mm z osadnikiem 0,8mm 8szt.; 5) zbiornik szczelny odparowujący z wylotem kanału 1szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:przedmiary robót, projekty budowlane (część tekstowa i graficzna), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót UWAGA: Budowa chodników w ciągu drogi gminnej w miejscowości Glinnik została opisana w projekcie budowlanym pn. Przebudowa drogi gminnej nr 116258E na odcinku przez m. Glinnik, który zawiera większy zakres niż wymaga Zamawiający. Przedmiot niniejszego zamówienia dotyczy budowy lewostronnego chodnika wraz ze zjazdami. Zjazdy po prawej stronie oraz przebudowa drogi zostaną wykonane w kolejnym etapie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 24.03.2014r. do godz. 10.00 3.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 4.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Uwaga W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1)nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3)kwotę gwarancji, 4)termin ważności gwarancji, 5)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Urzędu Gminy w Lubochni Powiatowy Bank Spółdzielczy w Tomaszowie Maz. Nr rachunku 18 8985 0004 0010 0143 3085 0013 6.Kopię przelewu należy załączyć do oferty .O terminie wniesienia wadium decyduje wpływ środków na rachunek Zamawiającego 7.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym 8.Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą w odrębnej kopercie a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 9.Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubochnia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach