Przetargi.pl
Kredyt długoterminowy w wysokości 3 313 731,25 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek oraz sfinansowanie planowanego deficytu budźetu.

Wójt Gminy Zbuczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 08-106 Zbuczyn, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 416 390 , fax. 256 416 390
  • Data zamieszczenia: 2020-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Zbuczyn
    ul. Jana Pawła II 1
    08-106 Zbuczyn, woj. mazowieckie
    tel. 256 416 390, fax. 256 416 390
    REGON: 57115826700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbuczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kredyt długoterminowy w wysokości 3 313 731,25 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek oraz sfinansowanie planowanego deficytu budźetu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Kredyt długoterminowy z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Zbuczyn oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek: - kwota kredytu: 3 313 731,25 zł; z terminem realizacji od dnia 15.12.2020 r. - przy wyliczaniu wartości zamówienia należy przyjąć, że kredyt zostanie w całości uruchomiony od dnia 15.12.2020 r. z okresem spłaty kwoty kredytu od 01.01.2022 do 31.12.2028 roku. - rok 2021 karencja w spłacie, Spłata: - 2022 – 2024 – 4 raty w ciągu każdego roku po 150 000,00 zł, - 2025 – 2027 – 4 razy w ciągu każdego roku po 100 000,00 zł - 2028 – 2 razy po 100 000,00 i 1 rata w wysokości 113 731,25 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zmian.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców – dokument ten składa Wykonawca, który będzie realizował usługę wymagającą zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zmian.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach