Przetargi.pl
Kredyt długoterminowy w łącznej wysokości 2 600 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2018 roku

Gmina Ceków-Kolonia ogłasza przetarg

  • Adres: 62834 Ceków, Ceków-Kolonia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 631 002 , fax. 627 631 151
  • Data zamieszczenia: 2018-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ceków-Kolonia
    Ceków-Kolonia 51
    62834 Ceków, woj. wielkopolskie
    tel. 627 631 002, fax. 627 631 151
    REGON: 54116700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.cekow.ibip.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kredyt długoterminowy w łącznej wysokości 2 600 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 2 600 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2018 roku 2. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Kwota kredytu pozostawiona do dyspozycji Zamawiającego w dniu podpisania umowy w trzech transzach: a) I transza - sierpień 2018 r. w wysokości 600.000,00 zł b) II transza - wrzesień 2018 r. w wysokości 1 000 000,00 zł, c) III transza - październik 2018r. w wysokości 1 000 000,00 zł Termin pobrania poszczególnych transz może ulec przesunięciu na termin późniejszy, jednak nie dalej niż do 28.12.2018 r. Dla wyliczenia ceny oferty należy przyjąć wypłatę każdej transzy 20 dnia danego m-ca. Okres kredytowania: 8 lat i pięć miesięcy. 2) Spłata kapitału nastąpi w latach 2022 – 2026, w 20 ratach kwartalnych, płatnych w następujących wysokościach i terminach: 2022 r - 600 000,00 zł (4 raty /150 tys. płatne 20 dnia każdego ostatniego m-ca kwartału) 2023 r.- 500 000,00 zł (4 raty /125 tys. płatne 20 dnia każdego ostatniego m-ca kwartału) 2024 r.- 500 000,00 zł (4 raty /125 tys. płatne 20 dnia każdego ostatniego m-ca kwartału) 2025 r.- 500 000,00 zł (4 raty /125 tys. płatne 20 dnia każdego ostatniego m-ca kwartału) 2026 r.- 500 000,00 zł (4 raty /125 tys. płatne 20 dnia każdego ostatniego m-ca kwartału) 3. Zabezpieczenie: Weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy i oświadczenie o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 777 k.p.c. w formie aktu notarialnego; Zamawiający poniesie koszty jego ustanowienia. 4. Wykonawca wraz z ofertą złoży symulację kosztów kredytu w całym okresie kredytowania. 5. Wcześniejsza spłata kredytu nie spowoduje żadnych dodatkowych kosztów finansowych dla Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga udzielenia kredytu bez żadnych prowizji tj. za uruchomienie kredytu czy wcześniejszą jego spłatę. Wszystkie koszty kredytu powinny zostać uwzględnione w jego oprocentowaniu. 7. Na koszt kredytu składać się ma wyłącznie stawka referencyjna WIBOR 3M z 10 lipca 2018 r. (na potrzeby badania ofert) oraz marża banku. 8. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 9. Sposób ustalenia stawki WIBOR 3M w okresie obowiązywania umowy należeć będzie do Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana. 10. Marża banku jest stała przez cały okres kredytowania. 11. Odsetki będą naliczane od wykorzystanego kredytu miesięcznie. 12. Odsetki będą płatne w okresach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym miesiąca począwszy od dnia, w którym ostatnia transza zostanie postawiona do dyspozycji zamawiającego przyjmując faktyczną ilość dni w miesiącu. Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu przy założeniu, że rok liczy 365 dni. 13. Kredyt będzie udostępniony dla Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji e-mail w ciągu maksymalnie 10 dni od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego określonej kwoty. 14. Oprocentowanie od zadłużenia przeterminowanego określone zostanie w wysokości i na zasadach obowiązujących u Wykonawcy. 15. Zamawiający przed udzieleniem kredytu przekaże Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana aktualne zaświadczenie z ZUS i US o braku zaległości. 16. Sprawozdania finansowe zamawiającego oraz Uchwały Rady Gminy są dostępne na stronach BIP Gmina Ceków-Kolonia w zakładce sprawozdania z wykonania budżetu i w zakładce rada gminy – uchwały rady gminy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego, zgodnie z ustawa 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1988 ze zm.) lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych, w przypadku gdy nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisje Nadzoru Finansowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy b) Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - jeżeli dotyczy c) Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym - jeżeli dotyczy d) Wzór umowy sporządzony przez wykonawcę, uwzględniający zapisy wymienione w Rozdziale 3 oraz 23 SIWZ e) Symulacja kosztów kredytu w okresie kredytowania , e) pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeśli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach