Przetargi.pl
Kredyt długoterminowy w kwocie 4 366 130,00 PLN na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w dochodach za 2018 rok

Starostwo Powiatowe w Choszcznie ogłasza przetarg

  • Adres: 73200 Choszczno, ul. Nadbrzeżna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 748 89 31 , fax. 95 748 89 40
  • Data zamieszczenia: 2018-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Choszcznie
    ul. Nadbrzeżna 2
    73200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 748 89 31, fax. 95 748 89 40
    REGON: 21046724400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spow.choszczno.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kredyt długoterminowy w kwocie 4 366 130,00 PLN na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w dochodach za 2018 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST USŁUGA W ZAKRESIE: KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 4 366 130,00 PLN NA SFINANSOWANIE WYDATKÓW INWESTYCYJNYCH NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W DOCHODACH ZA 2018 ROK Uruchomienie kredytu nastąpi do dnia 28.12.2018 r. na podstawie dyspozycji Zamawiającego, złożonej na 5 dni przed terminem uruchomienia kredytu. 1. Całkowity okres realizacji zamówienia: od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31.12.2030 r. 2. Spłata odsetek bez okresu karencji. 3. Karencja w spłacie kapitału do 31.12.2020 r. 4. Pierwsza rata spłaty kapitału – 31.01.2021 r. 5. Spłata kapitału nastąpi w 120 ratach (119 rat w wysokości 36 384,00 PLN, ostatnia – 120 rata – w kwocie 36 434,00 PLN). 6. Spłata odsetek nastąpi w ratach miesięcznych na koniec każdego miesiąca w ostatnim jego dniu roboczym. Podstawą spłaty odsetek za dany miesiąc będzie stopa procentowa WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty. 7. Pierwszy okres odsetkowy liczony jest od dnia uruchomienia kredytu i kończy się w dniu 31.12.2018. 8. Kolejne miesięczne okresy odsetkowe liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu odsetkowego. 9. Ostatni okres odsetkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu. 10. Kredyt może zostać wykorzystany na sfinansowanie już poniesionych wydatków. 11. Zamawiający będzie powiadamiany o wysokości odsetek przypadających do spłaty co najmniej na 5 dni roboczych przed datą jej płatności. 12. Płatność odsetek z tytułu kredytu regulowana będzie wg 3-miesięcznej stopy procentowej WIBOR i stałej marży Banku. Marża wykonawcy nie może ulec zmianie przez cały okres trwania umowy. 13. W przypadku obowiązku zapłaty prowizji Wykonawcy, będzie ona wypłacona proporcjonalnie do wielkości wykorzystanego kredytu. Prowizja będzie płatna z dołu – po uruchomieniu kredytu. 14. Odsetki od udzielonego kredytu, ustalone na podstawie oprocentowania, o którym mowa w pkt 12 oraz ewentualna prowizja od wykorzystanego kredytu stanowić będą jedyne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania umowy kredytowej. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów i opłat związanych z przygotowaniem, udzieleniem, ubezpieczeniem oraz wszelkich innych opłat związanych z obsługą kredytu, poza określonymi w ofercie. 15. Wykonawca zobowiązuje się zagwarantować przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości kredytu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi Kosztami. Powiadomienie o takiej spłacie należy dostarczyć do Wykonawcy co najmniej 7 dni przed terminem takiej spłaty. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 18. Jako zabezpieczenie spłaty kredytu ustala się weksel In blanco i deklarację wekslową. 19. Wszelkie rozliczenia pomiędzy wykonawcą a Zamawiającym dotyczące przedmiotu zamówienia dokonywane będą w walucie polskiej. 20. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 1.1, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1876 z późn. zm.);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach