Przetargi.pl
„Kredyt długoterminowy w kwocie 2.500.000,00 PLN na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w dochodach za 2017 rok”

Starostwo Powiatowe w Choszcznie ogłasza przetarg

  • Adres: 73200 Choszczno, ul. Nadbrzeżna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 748 89 31 , fax. 95 748 89 40
  • Data zamieszczenia: 2017-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Choszcznie
    ul. Nadbrzeżna 2
    73200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 748 89 31, fax. 95 748 89 40
    REGON: 21046724400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spow.choszczno.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kredyt długoterminowy w kwocie 2.500.000,00 PLN na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w dochodach za 2017 rok”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST USŁUGA W ZAKRESIE: KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 2.500.000,00 PLN NA SFINANSOWANIE WYDATKÓW INWESTYCYJNYCH NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W DOCHODACH ZA 2017 ROK CPV: 66.11.30.00-5 - Usługi udzielania kredytu Uruchomienie kredytu nastąpi do dnia 31.12.2017 r. na podstawie dyspozycji Zamawiającego. Całkowity okres realizacji zamówienia: od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31.12.2029 r. 1. Spłata odsetek bez okresu karencji. 2. Karencja w spłacie kapitału do 31.12.2019 r. 3. Pierwsza rata spłaty kapitału – 31.01.2020 r. 4. Spłata kapitału nastąpi w 120 ratach (119 rat w wysokości 20.833,00 PLN, ostatnia – 120 rata – w kwocie 20.873,00 PLN). 5. Spłata odsetek nastąpi w ratach miesięcznych na koniec każdego miesiąca, a w przypadku, gdy termin spłaty przypada na dzień wolny od pracy – spłata nastąpi w następnym dniu roboczym po tym dniu (z wyjątkiem spłat przypadających na koniec każdego roku kalendarzowego, które muszą zostać zrealizowane najpóźniej w ostatnim dniu każdego roku). Podstawą spłaty odsetek za dany miesiąc będzie stopa procentowa WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty. 6. Pierwszy okres odsetkowy liczony jest od dnia uruchomienia kredytu i kończy się w dniu 31.12.2017. 7. Kolejne miesięczne okresy odsetkowe liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu odsetkowego. 8. Ostatni okres odsetkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu. 9. Kredyt może zostać wykorzystany na sfinansowanie już poniesionych wydatków. 10. Zamawiający będzie powiadamiany o wysokości odsetek przypadających do spłaty co najmniej na 5 dni roboczych przed datą jej płatności. 11. Płatność odsetek z tytułu kredytu regulowana będzie wg 3-miesięcznej stopy procentowej WIBOR i stałej marży Banku. Marża wykonawcy nie może ulec zmianie przez cały okres trwania umowy. 12. W przypadku obowiązku zapłaty prowizji Wykonawcy, będzie ona wypłacona proporcjonalnie do wielkości wykorzystanego kredytu. Prowizja będzie płatna z dołu – po uruchomieniu kredytu. 13. Odsetki od udzielonego kredytu, ustalone na podstawie oprocentowania, o którym mowa w pkt 12 oraz ewentualna prowizja od wykorzystanego kredytu stanowić będą jedyne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania umowy kredytowej. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów i opłat związanych z przygotowaniem, udzieleniem, ubezpieczeniem oraz wszelkich innych opłat związanych z obsługą kredytu, poza określonymi w ofercie. 14. Wykonawca zobowiązuje się zagwarantować przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości kredytu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi Kosztami. Powiadomienie o takiej spłacie należy dostarczyć do Wykonawcy co najmniej 7 dni przed terminem takiej spłaty. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, a w takim przypadku zmiany wysokości raty lub skrócenia okresu spłaty rat. 17. Jako zabezpieczenie spłaty kredytu ustala się weksel In blanco i deklarację wekslową. 18. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dotyczące przedmiotu zamówienia dokonywane będą w walucie polskiej. 19. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 20. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 21. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wskazując ich nazwy w treści oferty – załącznik nr 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, a tym samym muszą: 1) posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, objętej niniejszym postępowaniem. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca musi posiadać zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej, o której mowa w ustawie Prawo bankowe lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2) znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu. 3) posiadać zdolność techniczną lub zawodową: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu. 9.2. Ocena spełnienia warunków udziału określonych w ppkt 9.1. zostanie dokonana poprzez analizę oświadczeń i dokumentów określonych w pkt 11 SIWZ, złożonych w trybie tam opisanym. 9.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 9.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 9.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 9.6. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 9.7. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13–23 Ustawy Pzp. 9.8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu udostępniającego potencjał, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach