Przetargi.pl
Kredyt Długoterminowy Przeznaczony Na Pokrycie Planowanego Deficytu w 2020 Roku - 1.300.000,00 zł

Gmina Galewice ogłasza przetarg

  • Adres: 98-405 Galewice, Wieluńska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 627 838 618, , fax. 627 838 625
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Galewice
    Wieluńska 5
    98-405 Galewice, woj. łódzkie
    tel. 627 838 618, , fax. 627 838 625
    REGON: 25085507300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.galewice.biuletyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kredyt Długoterminowy Przeznaczony Na Pokrycie Planowanego Deficytu w 2020 Roku - 1.300.000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.2. Informacje ogólne: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.300.000,00 zł, uruchamianego w 1 transzy, na podstawie dyspozycji Zamawiającego. Całkowity okres realizacji zamówienia: od dnia uruchomienia kredytu tj. 21.12.2020 r.– do dnia 30. 12. 2033 r. Spłata kapitału w 52 ratach – zgodnie z harmonogramem, o którym mowa w Załączniku nr 1 do SIWZ, po okresie karencji wynoszącym 3 m-ce – licząc od dnia uruchomienia kredytu. Spłata odsetek nastąpi w ratach miesięcznych na koniec każdego miesiąca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, a tym samym muszą: 1) posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, objętej niniejszym postępowaniem. Wykonawca powinien być zarejestrowany we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji.. Wykonawca musi dysponować prawem do wykonywania działalności bankowej, wynikającym z ustawy z dnia 29.08.1997 r. – Prawo bankowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Na potwierdzenie wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty – na etapie składania ofert: 1) Wypełniony formularz ofertowy. Wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 4) Dokument w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii) – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach