Przetargi.pl
Kredyt długoterminowy na pokrycie planowanego deficytu budżetu

Gmina Siennica ogłasza przetarg

  • Adres: 05-332 Siennica, Kołbielska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 572 020, , fax. 257 572 095
  • Data zamieszczenia: 2020-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siennica
    Kołbielska 1
    05-332 Siennica, woj. mazowieckie
    tel. 257 572 020, , fax. 257 572 095
    REGON: 55124300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugsiennica.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kredyt długoterminowy na pokrycie planowanego deficytu budżetu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu dla Gminy Siennica o następującej charakterystyce: a. Długoterminowy kredyt do wysokości 5.530.000 zł (słownie złotych: pięć milionów pięćset trzydzieści tysięcy zł. ) b. Okres kredytowania w latach 2020-2029 rok z karencją do 31 marca 2021 roku (spłata pierwszej raty – 31 marzec 2021 r. c. Uruchomienie kredytu Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia kredytu w ratach miesięcznych: do 20.05.2020 r. do wysokości 800 000,00 zł. do 30.06.2020 r. do wysokości 800 000,00 zł. do 31.07.2020 r. do wysokości 800 000,00 zł. do 31.08.2020 r. do wysokości 800 000,00 zł. do 30.09.2020 r. do wysokości 800 000,00 zł. do 31.10.2020 r. do wysokości 800 000,00 zł. do 15.11.2020 r. do wysokości 730 000,00 zł. Wykonawca uruchomi środki kredytu do wysokości i terminach wskazanych przez Zamawiającego, bez składania odrębnego wniosku kredytowego podlegającego rozpatrzeniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który posiada zezwolenie na wykonywanie działalności w zakresie określonym w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U.2019.2357) tj. zezwolenie Prezesa NBP lub innego właściwego organu na wykonywanie czynności bankowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach