Przetargi.pl
„Kredyt długoterminowy na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pątnów w 2019 roku”.

Gmina Pątnów ogłasza przetarg

  • Adres: 98-335 Pątnów, Pątnów
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 865 220, , fax. 438 865 250
  • Data zamieszczenia: 2019-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pątnów
    Pątnów 48
    98-335 Pątnów, woj. łódzkie
    tel. 438 865 220, , fax. 438 865 250
    REGON: 73093471400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.patnow.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kredyt długoterminowy na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pątnów w 2019 roku”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Kredyt długoterminowy na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pątnów w 2019 roku. 2. Warunki Zamawiającego dotyczące zaciągnięcia kredytu: 1) Kwota kredytu: 2.808.000,00 zł. 2) Uruchomienie kredytu nastąpi w 1 transzy, na podstawie dyspozycji Zamawiającego w okresie od dnia 02.12.2019r. do 09.12.2019r. 3) Okres kredytowania: od dnia uruchomienia transzy kredytu – do dnia 31.12.2029r. 4) Spłata rat kredytu wraz z odsetkami następować będzie w terminach określonych w Harmonogramie spłaty kredytu i odsetek – zał. Nr 4 do SIWZ. W przypadku, gdy termin spłaty przypadnie w dzień wolny od pracy – w ostatnim dniu roboczym okresu rozliczeniowego. 5) Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji za zmianę harmonogramu spłat w okresie kredytowania. 6) Prowizja za uruchomienie kredytu – obliczana jako % od kwoty udzielonego kredytu. 7) Prowizję za uruchomienie kredytu Wykonawca jest zobowiązany skalkulować tak, aby obejmowała wszystkie prowizje stosowane przez Wykonawcę, związane z udzieleniem i obsługą kredytu (przedstawić w ofercie jedną stawkę procentową). 8) Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania i podania w ofercie ceny: - oprocentowanie kredytu zmienne: wyrażone w relacji do stawki WIBOR 1M (obowiązującej w dniu 28.10.2019r.) powiększonej o stałą marżę banku, - inne koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego, w tym stała marża, muszą zostać ujęte w wysokości oprocentowania kredytu. 9) Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów i opłat związanych z przygotowaniem, udzieleniem, ubezpieczeniem oraz wszelkich innych opłat związanych z obsługą kredytu, poza określonymi w ofercie. 10) Oprocentowanie będzie naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia w oparciu o zmienną stopę bazową – WIBOR -1M wyliczoną jako średnią arytmetyczną pięciu ostatnich notowań w miesiącu poprzedzającym miesiąc naliczenia odsetek, powiększoną o marżę banku. 11) Wykonawca zobowiązuje się zagwarantować przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości kredytu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami po uprzednim powiadomieniu banku przez Zamawiającego o zamiarze dokonania takiej spłaty. 12) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości oraz renegocjacji kwot i terminów spłat kapitału bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą. 14) Jako zabezpieczenie spłaty kredytu ustala się weksel własny in blanco wraz deklaracją wekslową. 15) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dotyczące przedmiotu zamówienia będą w walucie polskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa, ze wyżej przedstawiony warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca posiada: - Zezwolenie właściwego organu na rozpoczęcie przez Wykonawcę działalności objętej przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (Dz. U. z 2018 r., poz. 2187 z poźn. zm.), a w przypadku banku państwowego, pisemne oświadczenie, ze Bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia Rady Ministrów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw wykluczenia wskazanych w sekcji 4 wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty razem z ofertą: 1. oświadczenie wstępne o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ – na zasadach określonych w pkt 5.1.1. 2. Dokument z którego będzie wynikało zobowiązanie podmiotu trzeciego, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z pkt 4.4.5 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu. 3. Pełnomocnictwo (oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp) – wg załącznika Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Formularz ofertowy 7. Harmonogram spłaty kredytu i odsetek

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach