Przetargi.pl
KREDYT BANKOWY DŁUGOTERMINOWY NA KWOTĘ 460.000,00 PLN

Gmina Węgliniec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-940 Węgliniec, ul. Sikorskiego 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 77 11 435 , fax. 075 77 12 551
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgliniec
    ul. Sikorskiego 3 3
    59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 77 11 435, fax. 075 77 12 551
    REGON: 23082141100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KREDYT BANKOWY DŁUGOTERMINOWY NA KWOTĘ 460.000,00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kredyt bankowy. 1. Kredyt bankowy przeznaczony zostanie przez Zamawiającego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu. Kwota kredytu 460.000,00 złotych polskich (PLN) (słownie: czterysta sześćdziesiąt tysięcy) 2. Kredyt będzie wykorzystany i spłacany w złotych polskich (PLN). 3. Bank otworzy dla Zamawiającego rachunek kredytowy. 4. Prowizja przygotowawcza - max 3% kwoty kredytu 5. Okres kredytowania - od dnia uruchomienia kredytu do 31.12.2019r. 6. Środki pochodzące z kredytu będą uruchamiane jednorazowo. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość uruchomienia mniejszej kwoty kredytu. 8. Termin postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego - 31.12.2009r. 9. Spłata kapitału będzie następowała co kwartał w następujących kwotach i terminach: Lp Termin płatności Kwota w PLN 2 30.06.2010. 10 000,00 3 30.09.2010r. 10 000,00 4 31.12.2010r. 10 000,00 5 31.03.2011r. 10 000,00 6 30.06.2011r. 10 000,00 7 30.09.2011r. 10 000,00 8 30.12.2011r. 10 000,00 9 30.03.2012r. 10 000,00 10 29.06.2012r. 10 000,00 11 28.09.2012r. 10 000,00 12 31.12.2012r. 10 000,00 13 29.03.2013r. 10 000,00 14 28.06.2013r. 10 000,00 15 30.09.2013r. 10 000,00 16 31.12.2013r. 10 000,00 17 31.03.2014r. 10 000,00 18 30.06.2014r. 10 000,00 19 30.09.2014r. 10 000,00 20 31.12.2014r. 10 000,00 21 31.03.2015r. 10 000,00 22 30.06.2015r. 10 000,00 23 30.09.2015r. 10 000,00 24 31.12.2015r. 10 000,00 25 31.03.2016r. 14 000,00 26 30.06.2016r. 14 000,00 27 30.09.2016r. 14 000,00 28 30.12.2016r. 14 000,00 29 31.03.2017r. 14 000,00 30 30.06.2017r. 14 000,00 31 29.09.2017r. 14 000,00 32 29.12.2017r. 14 000,00 33 30.03.2018r. 14 750,00 34 29.06.2018r. 14 750,00 35 28.09.2018r. 14 750,00 36 28.12.2018r. 14 750,00 37 29.03.2019r. 14 750,00 38 28.06.2019r. 14 750,00 39 30.09.2019r. 14 750,00 40 31.12.2019r. 14 750,00 10. Oprocentowanie kredytu, prowizje i prawne zabezpieczenie spłaty kredytu: 10.1. Od kwoty wykorzystanego kredytu bank pobiera odsetki według zmiennej stawki procentowej ustalanej na bazie WIBOR dla depozytów 1-miesięcznych (WIBOR 1M) powiększonej o stałą w czasie trwania umowy marżę banku. Odsetki nalicza się za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu, przy założeniu, że rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą ilość dni. Bank pobiera odsetki za miesięczne okresy obrachunkowe. Odsetki nalicza się i pobiera w ostatnim dniu okresu obrachunkowego. 10.2. Wysokość stawki WIBOR 1 M ustalana jest jako stawka średnia z okresu jednego miesiąca i publikowana na koniec każdego okresu przez bank. Stawka opublikowana obowiązuje od pierwszego dnia rozpoczynającego kolejny okres, tj. pierwszy dzień miesiąca, do ostatniego dnia okresu tj. ostatniego dnia m-ca. 10.3 Od kwoty przyznanego kredytu bank pobiera prowizję przygotowawczą w wysokości nie większej niż 3% kwoty kredytu. Prowizja przygotowawcza płatna będzie jednorazowo w dniu zawarcia umowy. 10.4. Prowizja od wcześniejszej spłaty kredytu - 0%/0 PLN 10.5. Zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub/ i przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 2.1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.1. wymagane jest posiadanie uprawnień do wykonywania czynności bankowych, o których mowa w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tekst jedn. Dz.U.Nr 72 z 2002 roku poz.665 z późn. zm.). 3. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale V.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.2 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, potwierdzające, że: 2.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.1 nie mogą być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach