Gmina Miejska Świeradów-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 59-850 Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7816471 , fax. 075 7816585
- Data zamieszczenia: 2012-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
ul. 11-go Listopada 35 35
59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 075 7816471, fax. 075 7816585
REGON: 23082139700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieradowzdroj.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kredyt bankowy - inwestycyjny, długoterminowy w kwocie 1.400.000,00 zł słownie złotych: jeden milion czterysta tysięcy złotych przeznaczony na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wytyczne do warunków zamówienia 1. Przedmiot zamówienia - kredyt inwestycyjny długoterminowy w kwocie 1.400.000 zł ( jeden milion czterysta tysięcy złotych ) przeznaczony na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 2. Okres kredytowania - 10 lat 3. Uruchomienie kredytu nastąpi na rachunek bieżący Zamawiającego nr: 84 1090 1997 0000 0001 1109 8505 prowadzony w Banku Zachodnim WBK SA O/Świeradów-Zdrój w minimum dwóch transzach, których terminy i kwoty zostaną ustalone z bankiem kredytującym przed podpisaniem umowy. 4. Spłata kredytu nastąpi w 10 ratach rocznych z karencją spłaty pierwszej raty do 25 kwietnia 2013 roku w następujących terminach i kwotach: I rata w wysokości 20.000 zł płatna 25.04.2013 r. II rata w wysokości 20.000 zł płatna 25.04.2014 r. III rata w wysokości 20.000 zł płatna 25.04.2015 r. IV rata w wysokości 40.000 zł płatna 25.04.2016 r. V rata w wysokości 200.000 zł płatna 25.04.2017 r. VI rata w wysokości 200.000 zł płatna 25.04.2018 r. VII rata w wysokości 200.000 zł płatna 25.04.2019 r. VIII rata w wysokości 200.000 zł płatna 25.04.2020 r. IX rata w wysokości 250.000 zł płatna 25.04.2021 r. X rata w wysokości 250.000 zł płatna 25.04.2022 r. 5. Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych w dniach ustalonych z bankiem wybranym w wyniku przedmiotowego przetargu przed zawarciem umowy o udzielenie kredytu. Spłata ostatniej raty odsetek nastąpi w dniu spłaty ostatniej raty kapitałowej tj. 25.04.2022 r. 6. Prowizja z tytułu udzielenia kredytu będzie płatna w dniu uruchomienia pierwszej transzy kredytu. 7. Cenę oferty stanowią: a. oprocentowanie kredytu - zmienne, ustalone w oparciu o stawkę WIBOR 1M z dnia 06 kwietnia 2012 r. wynoszącą 4,71 % i marżę banku - stałą w całym okresie obowiązywania umowy; W celu obliczenia ceny (oprocentowania kredytu) należy przyjąć następujące kryteria: - uruchomienie kredytu : 18.05.2012 r. - kwota 1.400.000,00 zł - spłaty rat kapitałowych: I rata w wysokości 20.000 zł płatna 25.04.2013 r. II rata w wysokości 20.000 zł płatna 25.04.2014 r. III rata w wysokości 20.000 zł płatna 25.04.2015 r. IV rata w wysokości 40.000 zł płatna 25.04.2016 r. V rata w wysokości 200.000 zł płatna 25.04.2017 r. VI rata w wysokości 200.000 zł płatna 25.04.2018 r. VII rata w wysokości 200.000 zł płatna 25.04.2019 r. VIII rata w wysokości 200.000 zł płatna 25.04.2020 r. IX rata w wysokości 250.000 zł płatna 25.04.2021 r. X rata w wysokości 250.000 zł płatna 25.04.2022 r. Wyliczenia kwoty odsetek należy dokonać przyjmując 360 dni w roku oraz 30 dni w każdym miesiącu, wykorzystując wzór arkusza stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszych wytycznych, b) prowizja z tytułu udzielenia kredytu Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez banki uczestniczące w postępowaniu, zwane dalej wykonawcami, prowizji przygotowawczej w wysokości nie przekraczającej 1% kwoty kredytu. Oferty wykonawców, którzy zaoferują prowizję przygotowawczą w wysokości wyższej niż 1% kwoty kredytu będą odrzucane. 8. Sposób obliczania ceny oferty. Cena oferty = kwota odsetek od kredytu wyliczona za cały okres kredytowania + prowizja z tytułu udzielenia kredytu. 9. Opis kryterium oceny i wyboru ofert. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie posługiwać się następującymi kryteriami: Oferowana stopa odsetek w procentach winna stanowić sumę wskaźnika WIBOR 1 M z dn. 06.04.2012 r. wynoszącego 4,71%, marży banku i prowizji od udzielonego kredytu. Oprócz powyższych założeń do wyliczenia ceny kredytu przyjęto wykorzystanie przyznanego kredytu w pełnej wysokości w całym okresie kredytowania oraz jednorazową prowizję za przyznanie kredytu w wysokości 1,0% tj. 14.000 zł. Wyliczenie wartości zamówienia na podstawie powyższych założeń: Łączna kwota planowanych do spłaty odsetek od kredytu w kwocie 1.400.000 zł w całym okresie kredytowania: 598.292,78 zł + prowizja 1% tj. 14.000,00 zł = 612.292,78 zł Planowaną do zaciągnięcia kwotę kredytu w wysokości 1.400.000,00 zł ujęto w Uchwale Nr XIX/91/2011 Rady Miasta Świeradów-Zdrój z dnia 29 grudnia 2011 roku w sprawie budżetu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój na rok 2012 oraz w Uchwale Nr XIX/90/2011 w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój z dnia 29 grudnia 2011 roku. Planowana kwota długu została zaopiniowana Uchwałą I/35/2012 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu z dnia 2 lutego 2012 roku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3577 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.600.000,00 zł na realizację zadania inwestycyjnego
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 2.611.000,00 zł
Dodano: 2016-07-19 - Udzielenie kredytu/pożyczki odnawialnej w wysokości 1 000 000PLN dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. Znak sprawy: ZP/10/2016
Dodano: 2016-07-06 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-15 - USŁUGA POLEGAJĄCA NA UDZIELENIU KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO, ZŁOTÓWKOWEGO DLA GMINY DŁUGOŁĘKA Z SIEDZIBĄ W DŁUGOŁĘCE NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU POŻYCZEK I KREDYTÓW W KWOCIE 1.436.000,00 ZŁ
Dodano: 2016-06-10 - Zaciągnięcie w 2016 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę zaciągniętych kredytów do kwoty 2.500.000,00 zł
Dodano: 2016-05-20 - Zaciągnięcie w 2016 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę zaciągniętych kredytów do kwoty 2.500.000,00 zł
Dodano: 2016-04-19 - Zaciągnięcie w 2016 roku kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i na spłatę zaciągniętych kredytów do kwoty 2.500.000,00 zł
Dodano: 2016-04-08 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 4.800.000 PLN na pokrycie i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2016-02-19 - Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł
Dodano: 2016-01-25