Przetargi.pl
Kreatywna strefa sportu – Aktywny maluch ul. Słowackiego 16 w Lubaczowie

Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa) ogłasza przetarg

  • Adres: 37600 Lubaczów, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 328 010, , fax. 166 321 191
  • Data zamieszczenia: 2017-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa)
    ul. Rynek 26
    37600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 166 328 010, , fax. 166 321 191
    REGON: 65090069000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kreatywna strefa sportu – Aktywny maluch ul. Słowackiego 16 w Lubaczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Kreatywna strefa sportu – Aktywny maluch ul. Słowackiego 16 w Lubaczowie” lokalizacja projektu: teren Miejskiego Przedszkola Nr 3 „Wesoła Trójeczka” nr działek 2979/2, 2998/2 Wykonanie placu zabaw nawierzchni naturalnej. Urządzenia zabawowe i wyposażenie np. firmy Avis lub równoważne składające się minimum z: • Zjazd linowy • Karuzela z siedziskami • Zestaw integracyjny nr 5 • Trap ruchomy typu C • Zestaw sześciokąt wielofunkcyjny • Kładka na sprężynie • Gra w klasy • Panel interaktywny • Labirynt • Ławka drewniana • Tablica regulamin placu zabaw Nawierzchnia bezpieczna Projektuje się nawierzchnię z piasku o powierzchni 47,38 m2 obejmującą powierzchnię zajmowaną przez urządzenie zabawowe wraz ze strefą bezpieczeństwa tj: zestaw zabawowy nr 5, zjazd linowy, sześciokąt wielofunkcyjny. Grubości nawierzchni wynosi 30 cm w celu zabezpieczenia ewentualnych upadków. Piasek płukany, bez zawartości części pylastych i iłów o frakcji od 0,2-2mm. Dopuszcza się wykorzystanie produktów innego producenta pod warunkiem, że będą one równoważne z wyżej wymienionymi, a także będą wykonane z impregnowanego drewna litego o elementach konstrukcyjnych z belek o przekroju kwadratowym lub okrągłym. Wszystkie elementy stalowe wykonane z elementów ocynkowanych lub ze stali nierdzewnej. Wyżej wymienione wyposażenie dobrano tak, aby spełniały wymagania norm bezpieczeństwa i posiadały stosowne certyfikaty. Rozmieszczono je w terenie wykorzystując jego najlepsze cechy i warunki naturalne, a także kierując się zasadą maksymalnego urozmaicenia i wykorzystania terenu z jednoczesnym zachowaniem stref bezpieczeństwa dla poszczególnych urządzeń. Montaż urządzeń zabawowych należy wykonać ściśle wg. Instrukcji producentów. Przy każdym urządzeniu należy umieścić czytelne tablice informacyjne pokazujące możliwości i sposób wykorzystania każdego urządzenia, tak aby osoby, pod których opieką dzieci będą przebywały po zajęciach lekcyjnych, mogły zagwarantować bezpieczne korzystanie z tych urządzeń. Wszystkie elementy placu zabaw powinny być wykonane zgodnie polską wersję normy europejskiej EN 1176-1 do 1176-7, EN 1176-10, EN 1176-11 oraz EN 1177. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1) Projekt Zagospodarowania (załącznik nr 8 do SIWZ) 2) Elementy placu zabaw (załącznik nr 9 do SIWZ). 5. Dodatkowe uwagi: Przedmiot zamówienia objęty będzie okresem gwarancji od 3 do 5 lat, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru robót. Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawców, za wcześniejszą zgodą Zamawiającego, zgodnie z art. 6471 Kodeksu Cywilnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie, Nr 78 9101 0003 2001 0011 8444 0005 a potwierdzenie wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu w kasie Urzędu Miejskiego w Lubaczowie, ul. Rynek 26 kopia jako załącznik do oferty (sposób preferowany) lub dołączyć do oferty w sposób umożliwiający późniejsze zdeponowanie w kasie (nie spinać z ofertą). 6. Gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zawartych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). 7. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 8. W przypadku konsorcjum: wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub uprawnionego pełnomocnictwem członka konsorcjum. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1b Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach