Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła ogłasza przetarg
- Adres: 02903 Warszawa, ul. Powsińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 509 767 , fax. 228 421 103
- Data zamieszczenia: 2018-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła
ul. Powsińska
02903 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 509 767, fax. 228 421 103
REGON: 28847800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.izz.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kreacja i produkcja materiałów dotyczących edukacji rodzin w zakresie zdrowego żywienia i aktywności fizycznej - walka z nadwagą i otyłością - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kreacja i produkcja materiałów dotyczących edukacji rodzin w zakresie zdrowego żywienia i aktywności fizycznej - walka z nadwagą i otyłością - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79340000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dwie (propozycje) linie kreatywne. W każdej z dwóch linii Wykonawca przedstawi (dotyczy punktów od 1 do 7): 1. Założenia strategiczne i kreację kampanii: a. BIG IDEA (główny koncept kreatywny - wspólny dla wszystkich działań komunikacyjnych wykorzystywanych w trakcie kampanii, w tym w innych działaniach realizowanych przez Zamawiającego): prosto, syntetycznie, a przy tym kreatywnie sformułowana zasadnicza treści kampanii, b. Nazwa programu i slogan - nazwa i hasło w zapamiętywalny sposób podsumowujące główną myśl kampanii. 2. Kreację strony www pełniącej rolę landing page kampanii programu: a. projekt graficzny strony głównej, b. projekt graficzny panelu rejestracji, c. projekt graficzny podstrony tygodniowego wyzwania dla rodzin. 1. Kreację dwóch key visuali oraz 4 haseł przeznaczonych do działań komunikacyjnych w Internecie w ramach kampanii ZDROWA RODZINA. 4. Propozycję kreacji materiałów komunikacyjnych (edukacyjnych) z kategorii film na podstawie przedstawionych przez Zamawiającego drabinek (drabinki stanowią Załącznik nr 5 do SOPZ) t.j.: a. założenia realizacyjne dla cyklu filmów, koncepcja ogólna w postaci opisu, planowanych lokacji, charakteru bohaterów (casting) + zdjęć referencyjnych, tj. treatment dla cyklu filmów - opis, w którym przedstawia swoją wizję realizacji cyklu filmów , nazwisko proponowanego reżysera lub operatora z doświadczeniem reżyserskim. b. storyboard - seria obrazów , opisy odpowiadająca załączonej drabince do jednego z cyklu 20 filmów (na podstawie Załącznika nr 10 do SOPZ, format storyboardu stanowi Załącznik nr 6 do SOPZ). 5. Propozycję kreacji materiałów komunikacyjnych (edukacyjnych) z kategorii animacji na podstawie przedstawionych przez Zamawiającego drabinek (Załącznik nr 5 do SOPZ), o zawartości: a. założenia realizacyjne dla cyklu animowanych prezentacji edukacyjnych (animacji), koncepcja ogólna (w postaci opisu sposobu, stylu realizacji + obrazki lub inne materiały referencyjne, referencje proponowanej stylistyki (rysunki, grafiki rekomendowanego rysownika), tj. treatment dla całego cyklu filmów - opis, w którym przedstawia swoją wizję realizacji cyklu animacji. b. storyboard - seria obrazów odpowiadająca załączonej drabince do jednego z cyklu 21 animacji (na podstawie Załącznika nr 10 do SOPZ, format storyboardu stanowi Załącznik nr 6 do SOPZ). 6. Propozycję kreacji materiałów komunikacyjnych (edukacyjnych) z kategorii infografika na podstawie przedstawionego przez Zamawiającego contentu (Załącznik nr 7 do SOPZ), o zawartości: a. projekt przykładowej infografiki na bazie contentu przekazanego przez Zamawiającego do jednej z cyklu 43 infografik 7. Propozycję wykonania i projekt graficzny elementów wchodzących w skład przenośnego stanowiska NCEŻ tj.: a. 2 roll’upów spójnych z grafiką kampanii b. składanej ścianki brandowana NCEŻ c. projekt składanego modułowego stanowiska porad. 8. Jedną propozycję kreacji materiałów komunikacyjnych (edukacyjnych) z kategorii infografika na podstawie przedstawionego przez Zamawiającego contentu (załącznik nr 7 do SOPZ) o zawartości: projekt przykładowej infografiki na bazie contentu przekazanego przez Zamawiającego do jednej z cyklu 43 infografik Wszystkie wymagane dokumenty składane są w oryginale wraz z ofertą w wersji papierowej i wersji elektronicznej na pendrive.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Najem powierzchni ekspozycyjnej wraz z wykonaniem usług związanych z najmem
Dodano: 2023-10-20 - Organizacja spotkania prasowego promującego System iPFRON+
Dodano: 2023-10-06 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnej
Dodano: 2023-10-03 - Działania promocyjno-edukacyjnoinformacyjne "Dla Zdrowia Polaków"
Dodano: 2023-08-05 - Organizacja spotkania prasowego promującego System iPFRON+
Dodano: 2023-08-04 - Działania promocyjno-edukacyjnoinformacyjne "Dla Zdrowia Polaków"
Dodano: 2023-05-22 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnej
Dodano: 2023-02-02 - Wynajem 600 szt. powierzchni reklamowych i wykonania druku plakatów na potrzeby Urzędu Państwowej Komisji do spraw Pedofilii
Dodano: 2022-12-01 - Przygotowanie i przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej oraz reklamowej projektu Hub Innowacji w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
Dodano: 2022-10-27 - Przygotowanie i przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej oraz reklamowej projektu Hub Innowacji w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
Dodano: 2022-09-23