Przetargi.pl
Kraina Radości - dostawa i montaż urządzeń zabawowych w celu doposażenia placów zabaw w miejscowościach Świniary, Sienno, Gronów, Radachów, Smogóry, Ośno Lubuskie (ul. Sportowa, ul. Wyspiańskiego, ul. Słowackiego, ul. Konwaliowa)

Gmina Ośno Lubuskie ogłasza przetarg

  • Adres: 69-220 Ośno Lubuskie, ul. Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7571330 , fax. 095 7575080
  • Data zamieszczenia: 2014-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ośno Lubuskie
    ul. Rynek 1 1
    69-220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie
    tel. 095 7571330, fax. 095 7575080
    REGON: 21096685200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kraina Radości - dostawa i montaż urządzeń zabawowych w celu doposażenia placów zabaw w miejscowościach Świniary, Sienno, Gronów, Radachów, Smogóry, Ośno Lubuskie (ul. Sportowa, ul. Wyspiańskiego, ul. Słowackiego, ul. Konwaliowa)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych i rekreacyjnych w celu doposażenia placów zabaw na terenie Gminy Ośno Lubuskie, tj. w miejscowościach Świniary, Sienno, Gronów, Radachów, Smogóry, Ośno Lubuskie (ul. Sportowa, ul. Wyspiańskiego, ul. Słowackiego, ul. Konwaliowa) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w pkt. 4 SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 4 000,00 PLN (cztery tysiące złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim 42 8369 0008 0000 0589 2000 0010. 5. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium zostanie zaksięgowana na rachunku Zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy. 9. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej, dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie opisanej WADIUM, a jego kopia w ofercie. 10. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugosnolubuskie/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach