Gmina Gubin o statusie wiejskim ogłasza przetarg
- Adres: 66-620 Gubin, ul. Piastowska 24A
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3594546 w. 102 , fax. 068 3594546
- Data zamieszczenia: 2009-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gubin o statusie wiejskim
ul. Piastowska 24A 24A
66-620 Gubin, woj. lubuskie
tel. 068 3594546 w. 102, fax. 068 3594546
REGON: 97077025000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminagubin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę i montaż placów zabaw dla dzieci na terenie Gminy Gubin - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa dziewięciu placów zabaw z drewna impregnowanego o parametrach ilościowych i jakościowych zawartych w zestawieniu rzeczowym, dostarczenie na miejsca wskazane przez Zamawiającego i właściwe zamontowanie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), wycenione zestawienie materiałów, pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, jeśli występuje ), Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oferent zobowiązany jest do załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zadań o podobnym charakterze do przedmiotu postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zadania te zostały wykonane należycie; W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oferent zobowiązany jest do dołączenia następujących dokumentów: 1) informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) polisę lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty powinny zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wypełnione załączniki do specyfikacji
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminagubin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kraina Radości - dostawa i montaż urządzeń zabawowych w celu doposażenia placów zabaw w miejscowościach Świniary, Sienno, Gronów, Radachów, Smogóry, Ośno Lubuskie (ul. Sportowa, ul. Wyspiańskiego, ul. Słowackiego, ul. Konwaliowa)
Dodano: 2014-08-08 - Wykonanie placów zabaw na terenach wiejskich.
Dodano: 2010-04-19 - Przetarg nieograniczony na zakup urządzeń zabawowych wraz z montażem w miejscowości Słubice, Rybocice, Golice, Stare Biskupice oraz Nowe Biskupice
Dodano: 2009-06-04