Przetargi.pl
KPP Pułtusk budowa nowej siedziby przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 3

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483453103 , fax. 483452002
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    11 Listopada 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483453103, fax. 483452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KPP Pułtusk budowa nowej siedziby przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Pułtusku, zlokalizowanej przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 3, na działkach o numerach ewidencyjnych 30/4, 30/6, 30/8 i 30/9. 2. Podstawa opracowania opisu przedmiotu zamówienia: 1) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002 r. (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1065), 2) Wytyczne nr 3 Komendanta Głównego Policji z dnia 30 lipca 2013 r. w sprawie standardów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych obowiązujących w obiektach Policji, 3) Decyzja nr 703 Komendanta Głównego Policji z dnia 14 grudnia 2006 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać policyjne strzelnice ćwiczebne, 4) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń przejściowych i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń, pokoi i izb (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 683), 5) obmiary, 6) obowiązujące normy i przepisy polskie i europejskie, zasady wiedzy technicznej związane z procesem budowlanym. 3. Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie rozbiórek budynków oraz obiektów inżynieryjnych usytuowanych na przedmiotowych działkach, 2) budynek biurowy w technologii tradycyjnej murowanej z elementami żelbetowymi, stropy gęstożebrowe - dwie kondygnacje nadziemne bez podpiwniczenia, powierzchnia zabudowy 1 338,8 m2, kubatura 10 041,0 m3 wraz z instalacjami sanitarnymi: wew. instalacje wod-kan, c.o., c.t., p. poż., wentyl., klimatyzacja oraz instalacjami elektrycznymi i teletechnicznymi: SSWiN, VSS, LAN, SKD, SAP. Zmiana względem dokumentacji projektowej dotycząca wykonania elewacji budynku. Zamawiający zakłada wykonanie elewacji w bezspoinowym systemie ociepleń styropian gr. 15 cm o współczynniku przenikania ciepła λ = 0,031 [W/mK] z wyprawą tynkiem akrylowym o gr. ziarna 1,5 mm. 3) budynek garażowy w technologii żelbetowej ze zlokalizowaną na drugiej kondygnacji pięciostanowiskową krytą strzelnice ćwiczebną - dwie kondygnacje nadziemne bez podpiwniczenia, powierzchnia zabudowy 619,0 m2, kubatura 4 952,0 m3 wraz z instalacjami sanitarnymi: wew. instalacje wod-kan, c.o., c.t., p. poż., wentyl., klimatyzacja oraz instalacjami elektrycznymi i teletechnicznymi: SSWiN, VSS, LAN, SKD, SAP. Zmiana względem dokumentacji projektowej dotycząca wykonania elewacji budynku. Zamawiający zakłada wykonanie elewacji w bezspoinowym systemie ociepleń styropian gr. 15 cm o współczynniku przenikania ciepła λ = 0,031 [W/mK] z wyprawą tynkiem akrylowym o gr. ziarna 1,5 mm. 4) wiatę samochodową o konstrukcji stalowej na 8 stanowisk o powierzchni zabudowy 205,2 m2., 5) kojce dla psów: dwa kojce wraz z dwoma wybiegami o powierzchni zabudowy 220,0 m2., 6) wykonanie zagospodarowania terenu o powierzchni ok. 8 466,00 m2, w tym wykonanie nawierzchni utwardzonych o powierzchni ok. 4 028,10 m2. 4. Wyżej wymieniony zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową – załącznik nr 7, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 8 i przedmiarem robót – załącznikiem nr 9, które w szczegółowy sposób opisują przedmiot zamówienia. 5. Zamawiający w celu poprawnego przygotowania oferty zaleca Wykonawcy, przed złożeniem oferty, dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy i zapoznanie się z warunkami realizacji robót w celu uwzględnienia ich w cenie oferty. 6. W ramach wizji lokalnej należy stwierdzić, czy informacje podane w przedmiarze obejmują pełen zakres robót niniejszego postępowania i są zgodne z rzeczywistością. 7. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia przedmiaru robót, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia. 8. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek skompletowania i dostarczenia dokumentów odbiorowych, na dzień rozpoczęcia odbioru. 9. Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych Zamawiającemu winno nastąpić przed odbiorem końcowym, po wcześniejszym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. 11. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte przedmiarem robót, konieczne do uwzględnienia przez Wykonawcę: 1) pełna obsługa geodezyjna, w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt Wykonawcy – w przypadku, gdy zajdzie konieczność uzyskania tego typu decyzji, 3) uporządkowanie terenu po budowie, 4) likwidacja placu budowy, 5) wszelkie inne prace nie objęte SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną i odpowiednie przepisy prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 250 000,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu przyjmuje się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. 6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi zostać złożone w oryginale wraz z ofertą i musi obejmować cały okres związania ofertą. 7. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie (zaleca się nie wpisywać na trwale tego dokumentu do całości oferty). 8. W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (nazwa Zamawiającego: ...................................................) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek ............................................................, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu .................................................................., albo żądanie złożenia wezwanianp. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu ................................................................. z żądaniem zapłaty). 9. W treści wadium składanego w formie innej niż w pieniądzu muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium składane w przedstawionej formie należy złożyć z ofertą, w oryginale, w oddzielnej kopercie. 10. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 11. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. 12. Zwrot wadium odbywał się będzie na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego i składane wraz z ofertą: 1) Formularz ofertowy (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ) należy złożyć w oryginale. 2) w przypadku udzielenia pełnomocnictwa - Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3) dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium. Zamawiający w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokona sprawdzenia, czy kwota ta wpłynęła na konto Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na składanie ofert. W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej niż pieniężna należy je złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, należy złożyć w formie oryginału (propozycję stanowi załącznik nr 10 do SIWZ). Ponadto: 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (propozycję treści oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). Powyższy dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach