Przetargi.pl
KPP Mława – remont pomieszczeń biurowych oraz budowa przyłącza kanalizacji deszczowej

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 47 701 31 03
  • Data zamieszczenia: 2022-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    11 Listopada 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 47 701 31 03
    REGON: 670897379
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KPP Mława – remont pomieszczeń biurowych oraz budowa przyłącza kanalizacji deszczowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest – „ KPP Mława – remont pomieszczeń biurowych”ROBOTY BĘDĄ WYKONYWANE W CZYNNYM OBIEKCIE2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:1) załączniku nr 2.1- umowa,2) załączniku nr 10.1 – Opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane i elektryczne (zadanie 1)3) załączniku nr 10.2 – Przedmiar na roboty budowlane (zadanie 1)4) załączniku nr 10.3 – Przedmiar na roboty elektryczne (zadanie 1)3. Załączniki do SWZ zamieszczone są pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom4. OPIS TECHNICZNYPodstawa opracowania-Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1609),- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (tj. Dz. U. z 2022r. poz.1225),- obmiary,- obowiązujące normy i przepisy polskie i europejskie, zasady wiedzy technicznej związane z procesem budowlanym,5. Zakres robót Zadanie nr 1 „ KPP Mława – remont pomieszczeń biurowych ”1. Wykonanie robót zgodnie z przedmiarami i STWIOR.Roboty branży budowlanej.Roboty remontowo - budowlane:Branża budowlana- Rozebranie posadzek z płytek na zaprawie i kleju.- zeskrobanie tapety natryskowej , demontaż istniejących naświetli w korytarzu - łącznik..- Ściany budynków jednokondygnacyjnych grubości 24 cm z bloczków betonu komórkowego zamurowanie otworów.- Posadzki cementowe grub. 2 cm zatarte na ostro wraz z cokolikami wykonywane przy użyciu "Miksokreta" w pomieszczeniach o pow.ponad 8 m2.- Tynki wewnętrzne gipsowe na ścianach - jednowarstwowe gr. 10 mm, strukturalne, nakładane ręcznie- Wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na ścianach.- Sufity podwieszone o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych.- Przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin podłogowych- jednokrotne gruntowanie podłoża pod kleje cementowe,- Posadzki z płytek o wymiarach 30 x 30 cm, układanych metodą zwykłą (GRES)- Dwukrotne malowanie farbami silikatowymi w kolorach uzgodnionych z Inwes- torem - tynków gładkich bez gruntowania - ściany ,Roboty branży elektrycznej.Zakres remontu obejmuje wymianę osprzętu i opraw oświetleniowych na korytarzu I piętra na oprawy LED przewidziane do sufitów podwieszonych, oraz wymianę aparatury modułowej w rozdzielnicach znajdujących się na parterze (obok dyżurki), I piętrze i II piętrze. Zakres robót określa przedmiar.W zakres prac wchodzą nw. prace:- wymiana (demontaż oraz montaż) opraw na energooszczędne LED;- wymiana łączników i gniazd wtykowych;- układanie i mocowanie przewodów elektrycznych;- wymiana aparatury modułowej w istniejących tablicach rozdzielczych;- wykonanie prób, badań i pomiarów elektrycznych.WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO WYKONANIA:1. Robót budowlanych zgodnie z przedmiarami, STWIOR i projektem.2. Wykonanie robót towarzyszących.3. Przekazanie dokumentacji powykonawczejWykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie:- organizacji robót budowlanych,- zabezpieczenia interesów osób trzecich,- ochrony środowiska,- warunków bezpieczeństwa pracyDokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych zamawiającemu winno nastąpić przed odbiorem końcowym, po wcześniejszym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy.Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie i uwzględnienie wszystkich uwarunkowań przedmiotu zamówienia.Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie - organizacja robót musi zapewnić minimalną uciążliwość dla Zamawiającego.1. Przedmiotem zamówienia jest „KPP Mława - budowa przyłącza kanalizacji deszczowej”ROBOTY BĘDĄ WYKONYWANE W CZYNNYM OBIEKCIE2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:1) załączniku nr 2.2 - umowa,2) załączniku nr 11.1 – Projekt przyłącza kanalizacji deszczowej (zadanie 2)3) załączniku nr 11.2 – Zakres robót instalacji kanalizacji deszczowej KPP Mława (zadanie 2)4) załączniku nr 11.3 – Przedmiar robót instalacji kanalizacji deszczowej (zadanie 2)3. Załączniki do SWZ zamieszczone są pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom4. OPIS TECHNICZNYPodstawa opracowania-Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1609),- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (tj. Dz. U. z 2022r. poz.1225),- obmiary,- obowiązujące normy i przepisy polskie i europejskie, zasady wiedzy technicznej związane z procesem budowlanym,5. Zakres robót Zadanie nr 1 „ KPP Mława – remont pomieszczeń biurowych ”1. Wykonanie robót zgodnie z przedmiarami i STWIOR.Roboty branży budowlanej.Roboty remontowo - budowlane:Branża budowlana- Rozebranie posadzek z płytek na zaprawie i kleju.- zeskrobanie tapety natryskowej , demontaż istniejących naświetli w korytarzu - łącznik..- Ściany budynków jednokondygnacyjnych grubości 24 cm z bloczków betonu komórkowego zamurowanie otworów.- Posadzki cementowe grub. 2 cm zatarte na ostro wraz z cokolikami wykonywane przy użyciu "Miksokreta" w pomieszczeniach o pow.ponad 8 m2.- Tynki wewnętrzne gipsowe na ścianach - jednowarstwowe gr. 10 mm, strukturalne, nakładane ręcznie- Wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na ścianach.- Sufity podwieszone o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych.- Przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin podłogowych- jednokrotne gruntowanie podłoża pod kleje cementowe,- Posadzki z płytek o wymiarach 30 x 30 cm, układanych metodą zwykłą (GRES)- Dwukrotne malowanie farbami silikatowymi w kolorach uzgodnionych z Inwes- torem - tynków gładkich bez gruntowania - ściany ,Roboty branży elektrycznej.Zakres remontu obejmuje wymianę osprzętu i opraw oświetleniowych na korytarzu I piętra na oprawy LED przewidziane do sufitów podwieszonych, oraz wymianę aparatury modułowej w rozdzielnicach znajdujących się na parterze (obok dyżurki), I piętrze i II piętrze. Zakres robót określa przedmiar.W zakres prac wchodzą nw. prace:- wymiana (demontaż oraz montaż) opraw na energooszczędne LED;- wymiana łączników i gniazd wtykowych;- układanie i mocowanie przewodów elektrycznych;- wymiana aparatury modułowej w istniejących tablicach rozdzielczych;- wykonanie prób, badań i pomiarów elektrycznych.Zadanie nr 2 „KPP Mława - budowa przyłącza kanalizacji deszczowej”Wykonanie robót zgodnie z Projektem technicznym i przedmiaremPrzyłącze kanalizacji deszczowej stanowi element odwodnienia parkingu i dachu KPP w Mławie z włączeniem istniejącej kanalizacji deszczowej do studni betonowej fi 500 w pasie drogi powiatowej ul. Kościuszki. Kanalizacja o długości ok. 28 mb wykonana zostanie z rur PCV śr. 315 mm z dwiema studniami śr. 1000 mm.W zakres prac wchodzą nw. prace:- Roboty pomiarowe przy robotach liniowych- Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej regularnej na podsypce piaskowej -kostka do ponownego ułożenia- Wykopy liniowe o szerokości 1,0 m i głębokości do 1,5 m o ścianach pionowych 28 mb- Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 315 mm m 28 5- Klapa zwrotna dla rur o śr. 300 mm w studni rewizyjnej szt. 1- Przepięcie fragmentów istniejącego rurociągu wpiętego do studzienki kanalizacji sanitarnej- Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm, właz kanałowy typu ciężkiego, pierścień odciążający stud. 2 szt- Włączenie rur spustowych z dachu do kanalizacji deszczowej szt 10- Zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych- Zagęszczenie nasypów zagęszczarkami; grunty sypkie kat. I-III- Podsypka cementowo-piaskowa z zagęszczeniem ręcznym- Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej –( kostka z odzysku) - dostawa Wykonawcy 15 %- Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce piaskowej -uzupełnienie przed wejściem- Wykonanie :1. projektu organizacji ruchu z uzgodnieniami2. inwentaryzacja geodezyjna przyłącza z przekazaniem do zasobów geodezyjnychWYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO WYKONANIA:1. Robót budowlanych zgodnie z przedmiarami, STWIOR i projektem.2. Wykonanie robót towarzyszących.3. Przekazanie dokumentacji powykonawczejWykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie:- organizacji robót budowlanych,- zabezpieczenia interesów osób trzecich,- ochrony środowiska,- warunków bezpieczeństwa pracyDokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych zamawiającemu winno nastąpić przed odbiorem końcowym, po wcześniejszym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy.Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie i uwzględnienie wszystkich uwarunkowań przedmiotu zamówienia.Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie - organizacja robót musi zapewnić minimalną uciążliwość dla Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach