Przetargi.pl
Koszenie traw w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2017 roku: Zadanie nr 1 – wykonanie koszenia poboczy, skarp rowów i nasypów na terenie gmin: Gawłuszowice, Borowa, Czermin, Wadowice Górne, cz. Mielec, cz. Tuszów Narodowy, cz. Padew Narodowa i cz. Radomyśl Wielki. Zadanie nr 2 – wykonanie koszenia poboczy, skarp rowów i nasypów na terenie gmin: Przecław, cz. Mielec, cz. Radomyśl Wielki, cz. Tuszów Narodowy, cz. Padew Narodowa i miasta Mielec. Zadanie nr 3 – wykonywanie koszenia traw z pasów zieleni w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Mielca. Każde z w/w zadań, będące odrębną częścią, traktowane jest jako odrębne zamówienie, dla którego prowadzone jest odrębne postępowanie.

Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Korczaka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 5837521, 5839633 , fax. 17 5837521
  • Data zamieszczenia: 2017-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu
    ul. Korczaka 6a
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 5837521, 5839633, fax. 17 5837521
    REGON: 690587692
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koszenie traw w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2017 roku: Zadanie nr 1 – wykonanie koszenia poboczy, skarp rowów i nasypów na terenie gmin: Gawłuszowice, Borowa, Czermin, Wadowice Górne, cz. Mielec, cz. Tuszów Narodowy, cz. Padew Narodowa i cz. Radomyśl Wielki. Zadanie nr 2 – wykonanie koszenia poboczy, skarp rowów i nasypów na terenie gmin: Przecław, cz. Mielec, cz. Radomyśl Wielki, cz. Tuszów Narodowy, cz. Padew Narodowa i miasta Mielec. Zadanie nr 3 – wykonywanie koszenia traw z pasów zieleni w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Mielca. Każde z w/w zadań, będące odrębną częścią, traktowane jest jako odrębne zamówienie, dla którego prowadzone jest odrębne postępowanie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje koszenie traw w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2017 roku. • W ramach zadań n1 i nr 2 przewiduje się w każdym roku dwukrotne koszenie traw, chwastów oraz młodych odrostów drzew i krzewów o średnicy do 3 cm, z poboczy oraz skarp nasypów i rowów przy drogach powiatowych na terenie powiatu mieleckiego, na maksymalnej powierzchni dla jednokrotnego koszenia: zad. nr 1 – 11 244,32 arów, zad. nr 2 – 9 292,31 arów, licząc długość po jednej stronie drogi, przy założeniu koszenia na śr. szerokości 3,0 m. Faktyczne ilości do koszenia poboczy i skarp będą uzależnione od aktualnych potrzeb świadczenia przedmiotowych usług na danym terenie oraz możliwości finansowych Zamawiającego; Zamawiający może przekazać do koszenia mniejszą powierzchnię. Usługi będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonywane zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną, stanowiącą Rozdz. 3 SIWZ. • W ramach zad. nr 3 przewiduje się wykonywanie koszenia traw z pasów zieleni w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Mielca w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Mielca. W ramach zamówienia przewiduje się wykonywanie czterokrotnego koszenia traw z pasów zieleni w ciągu jednego roku w okresie od 15 kwietnia do 15 października (trzy koszenia z uprzątnięciem trawy jedno bez zbierania trawy). „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla zad. nr 3 stanowi Rozdział nr 4 SIWZ. Szczegółowy zakres koszenia na poszczególnych drogach określa Rozdz. 3 SIWZ – Podział dróg na zadania (mapka) zad. nr 1 i zad. nr 2, Rozdz. 4 SIWZ – Przedmiar robót pkt. 8. zad. nr 3 oraz Rozdział nr 5 SIWZ Kosztorys ofertowy; (Formularz 5.1, Formularz 5.2 i Formularz 5.3). Przekazane ilości będą uzależnione od aktualnych potrzeb świadczenia przedmiotowych usług na danym terenie oraz możliwości finansowych Zamawiającego; Zamawiający może przekazać do koszenia mniejszą powierzchnię.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77312000-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 – 2 000,00 PLN Zadanie nr 2 – 1 800,00 PLN Zadanie nr 3 – 1 500,00 PLN W zależności od wyboru wykonawcy, wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank PKO Bank Polski Nr 50 1020 4391 0000 6302 0167 4969 w terminie zapewniającym jego wpływ na wskazane konto przed terminem składania ofert. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania środków na koncie Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (oryginał); c) gwarancjach bankowych (oryginał); d) gwarancjach ubezpieczeniowych (oryginał); e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 tj.) (oryginał). Wadium wnoszone w formie gwarancji/poręczenia musi: - obejmować cały okres związania ofertą. - obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Dokument w formie gwarancji /poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na każde pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata w pełnej wysokości bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Gwarancja/poręczenie musi być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta/Poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach