Przetargi.pl
Koszenia traw, cięcia żywopłotów i grabienia na terenach zieleni miejskiej w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 322 310 032
  • Data zamieszczenia: 2018-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich
    44109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 322 310 032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzuk.bip.gliwice.eu/ogloszenia/zamowienia_publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koszenia traw, cięcia żywopłotów i grabienia na terenach zieleni miejskiej w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Koszenie terenów zieleni miejskiej ( Część I, II, III, IV, V i VI ) Przedmiot zamówienia: - Dwukrotne, trzykrotne i pięciokrotne koszenie oraz wygrabienie i wywóz traw, chwastów, jednorocznych samosiewów. - Dwukrotne cięcie żywopłotów z zagrabieniem i wywozem pędów. - Zebranie z terenów wszelkich odpadów, gałęzi i śmieci, przed i po koszeniu oraz ich wywóz. - Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. Zamówienie obejmuje koszenie trawników i cięcie żywopłotów na terenach zieleni miejskiej wg wykazów: Część I - Załącznik A – Rejon I: Stare Miasto, Centrum Zachód, Stare Gliwice, Brzezinka trawniki – 18,696 ha x 3 = 56,088 ha, żywopłoty – 4170 m2 x 2 = 8340 m2 Część II - Załącznik B – Rejon II: Sikornik, Trynek, Bojków, Ligota, Sośnica, trawniki – 17,859 ha x 3 = 53,577 ha, żywopłoty – 2340 m2 x 2 = 4680 m2 Część III - Załącznik C – Rejon III: Centrum (wschód), Zatorze, Żerniki, Toszecka, Czechowice, trawniki – 17,728 ha x 3 = 53,184 ha, żywopłot – 1410 m2 x 2 = 2820 m2 Część IV - Załącznik D – Rejon IV: Kopernik, Łabędy trawniki – 18,392 ha x 3 = 55,176 ha, żywopłot – 360 m2 x 2 = 720 m2 Część V - Załącznik E – Rejon V: boiska i place zabaw trawniki – 4,371 ha x 5 = 21,855 ha, żywopłot – 460 m2 x 2 = 920 m2 Część VI - Załącznik F – Rejon VI trawniki – 10,064 ha x 2 = 20,128 ha Istotne warunki zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, tak aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, trawników, alejek, ogrodzeń, elementów małej architektury itp. W przypadku dokonania zniszczeń Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia Zamawiającemu i naprawy uszkodzeń. 2. Maksymalna wysokość traw po wykoszeniu 3 – 5 cm nad poziomem gruntu, uwzględniając jego ukształtowanie. W przypadku stwierdzenia uwag dot. jakości koszenia usterki winny być usunięte do 2 dni od daty zgłoszenia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zleconych prac z należytą starannością, bez konieczności zgłaszania telefonicznie interwencji przez Zamawiającego. 4. Teren należy oznakować i odpowiednio zabezpieczyć poprzez wygrodzenie wykaszanego terenu. Stosować ekrany ochronne przy koszeniu w pobliżu zaparkowanych samochodów. 5. Wykonawca zobowiązany jest przez cały czas trwania prac do utrzymania porządku na terenie objętym pracami oraz w miejscach sąsiadujących z terenem prac, które mogą ulec zanieczyszczeniu w wyniku prowadzenia robót. 6. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy – zamiatanie chodników, alejek w obrębie koszonego terenu. 7. Zaleca się, aby technologia wykonywania usługi gwarantowała w możliwie największym zakresie mechaniczny zbiór skoszonych traw. 8. Wywozu skoszonej trawy, ściętych pędów i odpadów należy dokonywać: - przy trzykrotnym i dwukrotnym koszeniu najpóźniej do 2 dni po wykonaniu pracy, a w szczególności pryzmy skoszonej trawy muszą być sprzątnięte przed dniami ustawowo wolnymi od pracy, tj. niedziele i święta; - przy pięciokrotnym koszeniu natychmiast po zakończeniu prac. 9. Wywozu dokonywać pojazdami o max nośności do 5 ton. 10. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. 11. Prace należy wykonywać w sposób jak najmniej uciążliwy dla osób poruszających się po terenie. 12. Pora wykonywania prac: - w dni robocze (poniedziałek-piątek), w godz. od 6:00 do 18:00 ; - w soboty w godz. od 8:00 do 15:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania prac w soboty. 13. Terminy wykonania zadania są szacunkowe, a dokładne terminy zostaną wyznaczone na podstawie wysokości traw: -dla trzykrotnego koszenia: I koszenie traw i cięcie żywopłotu - 16 kwietnia – 18 maja 2018 r.; II koszenie traw - 11 czerwca – 6 lipca 2018 r.; III koszenie traw i cięcie żywopłotu - 1 – 30 sierpnia 2018 r.; -dla pięciokrotnego koszenia: I koszenie traw - 16 – 27 kwietnia 2018 r.; II koszenie traw i cięcie żywopłotu - 14 – 25 maja 2018 r.; III koszenie traw - 18 – 29 czerwca 2018 r.; IV koszenie i cięcie żywopłotu - 23 lipca – 3 sierpnia 2018 r.; V koszenie - 27 sierpnia – 7 września 2018 r.; - dla dwukrotnego koszenia: I koszenie traw - 21 maja – 22 czerwca 2018 r.; II koszenie traw - 6 – 31 sierpnia2018 r. 14. Czas wykonania prac nie może trwać dłużej niż: - 14 dni roboczych licząc od dnia rozpoczęcia prac przy dwu- i trzykrotnym koszeniu, - 6 dni roboczych licząc od dnia rozpoczęcia prac przy pięciokrotnym koszeniu. 15. Przekazanie przedmiotu umowy Wykonawcy przy każdym etapie następuje po zgłoszeniu telefonicznym, a następnie potwierdzone protokołem, w którym Strony określają: - termin rozpoczęcia prac, przy czym prace należy podjąć najpóźniej w dniu następnym od wyznaczonej daty, - kolejność obiektów do wykonywania prac na poszczególnych dzielnicach, - termin zakończenia prac. 16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części koszeń na niektórych terenach. Powierzchnia do koszenia może ulec zmianie z różnych przyczyn, a przede wszystkim w przypadku sprzedaży gruntów miejskich lub trwania modernizacji terenu, lub stwierdzenia braku konieczności koszenia w razie wystąpienia w okresie wegetacji traw niesprzyjających warunków atmosferycznych tj. suszy. W przypadku zmniejszenia powierzchni koszenia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu. 17. Odbiór prac dokonywany będzie etapami, po zakończeniu prac na poszczególnych dzielnicach. 18. Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać wykonanie usług do odbioru najpóźniej na dwa dni przed dokonaniem odbioru. II. Interwencyjne koszenie na terenach zieleni miejskiej ( część VII zamówienia) Przedmiot zamówienia: - wykoszenie oraz wygrabienie i wywóz traw, chwastów, jednorocznych samosiewów; - zebranie z terenu wszelkich odpadów, gałęzi i śmieci przed i po koszeniu oraz ich wywóz; - uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. Szacunkowa powierzchnia do wykoszenia ok. 20 ha w zależności od ilości zgłoszeń interwencyjnych. Istotne warunki zamówienia: 1. Zamawiający będzie każdorazowo zlecał wykonanie robót telefonicznie, a następnie potwierdzał je w formie pisemnej, faksem lud drogą mailową podając lokalizacje, powierzchnie, mapki oraz termin zakończenia prac. Przystąpienie do prac będzie miało miejsce nie później niż w ciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia pisemnego, faksem lub drogą mailową. 2. Maksymalna wysokość traw po wykoszeniu 3 – 5 cm nad poziomem gruntu, uwzględniając jego ukształtowanie. W przypadku stwierdzenia uwag dot. jakości koszenia usterki winny być usunięte do 2 dni od daty zgłoszenia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zleconych prac z należytą starannością, bez konieczności zgłaszania telefonicznie interwencji przez Zamawiającego. 4. Teren należy oznakować i odpowiednio zabezpieczyć poprzez wygrodzenie wykaszanego terenu. Stosować ekrany ochronne przy koszeniu w pobliżu zaparkowanych samochodów. 5. Wykonawca zobowiązany jest przez cały czas trwania prac do utrzymania porządku na terenie objętym pracami oraz w miejscach sąsiadujących z terenem prac, które mogą ulec zanieczyszczeniu w wyniku prowadzenia robót. 6. Każdego dnia uporządkować miejsce wykonywania pracy – zamiatanie chodników, alejek w obrębie koszonego terenu. 7. Zaleca się, aby technologia wykonywania usługi gwarantowała w możliwie największym zakresie mechaniczny zbiór skoszonych traw. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, tak aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, trawników, alejek, ogrodzeń, elementów małej architektury itp. W przypadku dokonania zniszczeń Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia Zamawiającemu i naprawy uszkodzeń. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zleconych prac z należytą starannością, bez konieczności zgłaszania telefonicznie interwencji przez Zamawiającego. 10. Wywozu skoszonej trawy i odpadów należy dokonywać najpóźniej do 2 dni po wykonaniu pracy, a w szczególności pryzmy skoszonej trawy muszą być sprzątnięte przed dniami ustawowo wolnymi od pracy, tj. niedziele i święta. Wywozu dokonywać pojazdami o max nośności do 5 ton. 11. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. 12. Prace wykonywać tylko: - w dni robocze (poniedziałekpiątek), w godz. od 600 do 1800 ; - w soboty w godz. od 800 do 1500; Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania prac w soboty. 13. Termin wykonania zadania – 3 kwietnia – 30 listopada 2018 r. 14. Odbiór prac dokonywany będzie po każdorazowym wykonaniu prac. 15. Płatność za wykonane prace odbywać się będzie co miesiąc na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury. Dołączyć do faktury protokoły odbioru prac wszystkich zleceń z danego miesiąca. 16. Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny za wykoszenie trawy wraz z jej wywozem na pow. 1ha. III. Przedmiotem zamówienia jest koszenie trawy i grabienie liści na terenie Cmentarza Centralnego w Gliwicach ( Część VIII) 1. Czterokrotne koszenie trawników, chwastów i samosiejek na Cmentarzu Centralnym ( 4x10,5 ha) w terminach: - I koszenie traw – 20.04 – 11.05.2018 r., - II koszenie traw – 21.05 – 15.06.2018 r., - III koszenie traw – 25.06 – 27.07.2018 r., - IV koszenie traw – 6.08 – 28.09.2018 r. 2. Jednokrotne ręczne grabienie na terenie Cmentarza Centralnego ( 22 ha) w okresie od 1 października do 27 października 2018 r. 3. Każdorazowo szczegółowe terminy Zamawiający uzgodni z Wykonawcą, przy czym Wykonawca rozpocznie prace w ciągu 48 godzin od otrzymania pisemnego zlecenia Wykonawcy, a termin zakończenia prac nie może przekroczyć 15 dni. W czasie realizacji prac Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Wykonania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności tak, aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, alejek, ogrodzeń, nagrobków i innych elementów małej architektury. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za spowodowanie zniszczenia, uszkodzenia, zabrudzenia. 2. Wykonania zleconych prac z należną starannością, bez konieczności interwencji przez Zamawiającego. 3. Zabezpieczenia terenu poprzez oznakowanie i wygrodzenie części cmentarza, przy którym wykonywane będą prace. 4. Czyszczenia na bieżąco zakurzonych nagrobków w wyniku prowadzonych prac. 5. Wykonywania prac tylko: - w dni robocze ( od poniedziałku do piątku) w godz. 7:00-17:00 - w soboty w godz. 7:00-14:00 - wstrzymania wszelkich prac w trakcie trwania ceremonii pogrzebowych w pobliżu wykonywania prac. 6. Korzystania na terenie cmentarza z samochodów o maksymalnej dopuszczalnej masie całkowitej do 5 ton. 7. Uporządkowania miejsca pracy poprzez wywóz skoszonej trawy, oczyszczanie terenu z wszelkich odpadów. Wywozu skoszonej trawy należy dokonać najpóźniej następnego dnia. 8. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. V. Przedmiotem zamówienia jest grabienie liści na terenie Cmentarza Lipowego w Gliwicach ( Część IX) Jednokrotne ręczne grabienie liści na terenie Cmentarza Lipowego ( 11,8 ha), w okresie od 1 października do 27 października 2018 r. W czasie realizacji prac Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Wykonania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności tak, aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, alejek, ogrodzeń, nagrobków i innych elementów małej architektury. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za spowodowanie zniszczenia, uszkodzenia, zabrudzenia. 2. Wykonania zleconych prac z należną starannością, bez konieczności interwencji przez Zamawiającego. 3. Użycie sprzętu mechanicznego (np. dmuchaw) możliwe będzie tylko w uzgodnieniu z Zamawiającym. 4. Zabezpieczenia terenu poprzez oznakowanie i wygrodzenie części cmentarza, przy którym wykonywane będą prace. 5. Czyszczenia na bieżąco zakurzonych nagrobków w wyniku prowadzonych prac. 6. Wykonywania prac tylko: - w dni robocze ( od poniedziałku do piątku) w godz. 7:00-17:00 - w soboty w godz. 7:00-14:00 - wstrzymania wszelkich prac w trakcie trwania ceremonii pogrzebowych w pobliżu wykonywania prac. 7. Korzystania na terenie cmentarza z samochodów o maksymalnej dopuszczalnej masie całkowitej do 5 ton. 8. Uporządkowania miejsca pracy poprzez wywóz skoszonej trawy, oczyszczanie terenu z wszelkich odpadów. Wywozu skoszonej trawy należy dokonać najpóźniej następnego dnia. 9. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 700,00 zł (słownie: siedemset 00/100) na każdą z części zamówienia na którą składa ofertę, 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr nr 80 1050 1298 1000 0023 3046 5408 Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w ING Bank Śląski SA O/Gliwice, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć Miejski Zarząd Usług Komunalnych w Gliwicach, ul. Strzelców Bytomskich 25c,
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach