Przetargi.pl
KOORDYNATORA PROJEKTU: Promocja integracji społecznej przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaniu, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie

Starostwo Powiatowe w Lubaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6464340 , fax. 075 6464321
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Lubaniu
    ul. Mickiewicza 2 2
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6464340, fax. 075 6464321
    REGON: 23082956500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.luban.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOORDYNATORA PROJEKTU: Promocja integracji społecznej przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaniu, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wyłonienie KOORDYNATORA PROJEKTU: Promocja integracji społecznej przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaniu, współfinansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Zakres pełnienia funkcji Koordynatora Projektu w wymiarze 15 godzin tygodniowo (w dniu robocze) na podstawie umowy cywilno-prawnej (umowa - zlecenie) w tym minimum jeden raz w tygodniu w siedzibie Zamawiającego obejmuje: 1.Realizację projektu zgodnie z zapisami umowy finansowej o dofinansowanie przedmiotowego Projektu, wnioskiem aplikacyjnym oraz innymi wytycznymi i zasadami realizacji projektu oraz wewnętrznymi uregulowaniami Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaniu 2.Kontakty z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Wałbrzychu oraz jego filią we Wrocławiu jako Instytucją Pośredniczącą w zakresie informacji dotyczących realizacji projektu, wymaganej sprawozdawczości merytorycznej i finansowej. 3.Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie i o płatność wraz z wymaganymi załącznikami. 4.Informowanie instytucji pośredniczącej II stopnia, oraz kierownictwa jednostki o zamianach w realizacji projektu. 5.Prowadzenie wymaganej sprawozdawczości. 6.Opracowanie rozliczenia końcowego. 7.Opracowywanie i sporządzanie analiz i ankiet ewaluacyjnych. 8.Sporządzanie raportów ewaluacyjnych zgodnie z wytycznymi programu operacyjnego. 9.Bieżący monitoring działań projektowych. 10.Tworzenie i aktualizowanie bazy informacji o beneficjentach projektu (deklaracje, kwestionariusze) i o działaniach realizowanych. 11.Opracowanie raportów z odchyleń powstałych w trakcie realizacji projektu oraz planów naprawczych. 12.Udzielanie informacji i promowanie projektu i programu operacyjnego. 13.Archiwizowanie dokumentów realizacji projektu. 14.Prowadzenie wszystkich spraw związanych z promocją i informacją dotyczącą projektu. 15.Przygotowywanie i opracowywanie korespondencji wychodzącej z PCPR a dotyczącej spraw związanych realizacją projektu. 16.Przestrzeganie harmonogramu realizacji projektu oraz przygotowywanie ewentualnych korekt związanych z jego realizacją. 17.Prowadzenie doradztwa dla pracowników PCPR w Lubaniu bezpośrednio zaangażowanych w realizację projektu. 18.Prowadzenie i inicjowanie innych działań mających na celu prawidłową realizację projektu. 19.Zatwierdzanie na podstawie udzielonego upoważnienia wydatków w ramach projektu pod względem celowości, legalności, gospodarności zgodnie z wytycznymi do POKL. 20.Inicjowanie i uczestnictwo w spotkaniach Zespołu projektowego oraz konferencjach i szkoleniach dotyczących realizacji projektu. 21.Zakończenie i rozliczenie projektu w Instytucji Pośredniczącej. 22.Inne zadania zlecone przez Kierownika PCPR nie wymienione powyżej a dotyczące bezpośrednio realizacji projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: Kandydat/ka ubiegający się o ww. funkcje musi spełniać niezbędne wymagania: 1.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne o specjalności finanse i rachunkowość. 2.Doświadczenie zawodowe: posiadanie minimum rocznego doświadczenia jako koordynator projektu systemowego współfinansowanego ze środków EFS realizowanego na potrzeby Powiatowego Centrum lub Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie zakończonego i rozliczonego. 3.Studia podyplomowe/kursy kwalifikacyjne/szkolenia w zakresie: zarządzanie projektami. 4.Studia podyplomowe/kursy kwalifikacyjne/szkolenia w zakresie: zarządzanie ryzykiem projektu. 5.Studia podyplomowe/kursy kwalifikacyjne/szkolenia w zakresie: wykorzystywanie funduszy europejskich. 6.Studia podyplomowe/kursy kwalifikacyjne/szkolenia w zakresie: budżetowanie i finansowanie projektów. 7.Inne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe związane z realizacja projektów współfinansowanych ze środków EFS. 8.Posiada doświadczenie we współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego. 1.1Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Ogólne warunki umowy - parafowane przez wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Oświadczenie wykonawcy - o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art.22 Ustawa Prawo zamówień publicznych C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem, zawierający aktualny numer telefony kandydata C.2) Kwestionariusz osobowy - wg załączonego wzoru C.3) Kopie dokumentów potwierdzających: wymagane wykształcenie i posiadane kwalifikacje; dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe C.4) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaniu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002r. Dz.U. Nr 101, poz. 926 ze zm.) opatrzone własnoręcznym podpisem C.5) Wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów H.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. H.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.luban.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach