Przetargi.pl
Koordynator ds. kontraktów i pracy socjalnej Projektu Systemowego: Druga Szansa

Miejski Ośrodek Pomocy Społeczej w Bukownie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-332 Bukowno, ul. Wojska Polskiego 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 642 12 30 , fax. 32 642 12 30
  • Data zamieszczenia: 2010-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społeczej w Bukownie
    ul. Wojska Polskiego 3 3
    32-332 Bukowno, woj. małopolskie
    tel. 32 642 12 30, fax. 32 642 12 30
    REGON: 27106064400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bukowno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koordynator ds. kontraktów i pracy socjalnej Projektu Systemowego: Druga Szansa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji Koordynatora ds. kontraktów i pracy socjalnej Projektu Systemowego: Druga Szansa dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, priorytet VII Promocja integracji społecznej, Program Operacyjny Kapitał Ludzki. 1) cykliczny nadzór nad pracownikami socjalnymi realizującymi zadania na rzecz Beneficjentów Ostatecznych projektu, 2) nadzór nad poprawnością prowadzonej pracy socjalnej, 3) nadzór nad prawidłową realizacją działań związanych z realizacją merytoryczną projektu, 4) udział i pomoc w opracowaniu indywidualnych planów wsparcia BO, 5)koordynacja działań związanych z realizacją kontraktów socjalnych, 6)bezpośredni nadzór nad wszystkimi wydarzeniami realizowanymi w ramach projektu, 7)przygotowanie załącznika nr 2 do wniosku o płatność, 8) przygotowanie PEFS, 9) opracowanie sprawozdań z realizacji projektu, 10) opracowanie i realizacja planu działań promocyjnych, 11)organizacja spotkań informacyjno promocyjnych dla mieszkańców miasta Bukowna, 12)dobór narzędzi promocji projektu i działań w ramach projektu, 13)udział w czynnościach związanych z kontrolą projektu, 14) osobiste uczestnictwo w wydarzeniach realizowanych w ramach projektu według potrzeb Zamawiającego, 15) osobiste stawiennictwo w siedzibie MOPS Bukowno , na żądanie Zamawiającego. Zamawiający wymaga w szczególności: dysponowania osobą (która będzie odpowiedzialna za świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia) posiadającą następujące kwalifikacje: - wykształcenie wyższe, - co najmniej roczne doświadczenie w realizacji projektów systemowych finansowanych z EFS w ramach priorytetu VII POKL - wymagane referencje, - co najmniej 2 - letnie doświadczenie w realizacji pracy socjalnej na rzecz klientów instytucji pomocy społecznej, - doświadczenie w koordynowaniu wsparcia na rzez BO w co najmniej 2 różnych projektach systemowych realizowanych w ramach priorytetu VII POKL przez różne podmioty - wymagane referencje.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 34 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bukowno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach