Przetargi.pl
Koordynacja zajęć szkolnych w ramach projektu Mój Europass kluczem do sukcesu

Urząd Gminy Godów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-340 Godów, ul. 1 Maja 53
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 47 65 065, 47 65 063 , fax. 032 4765100
  • Data zamieszczenia: 2010-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Godów
    ul. 1 Maja 53 53
    44-340 Godów, woj. śląskie
    tel. 032 47 65 065, 47 65 063, fax. 032 4765100
    REGON: 00053185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.godow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koordynacja zajęć szkolnych w ramach projektu Mój Europass kluczem do sukcesu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest koordynacja zajęć szkolnych w ramach projektu Mój Europass kluczem do sukcesu w następujących szkołach na terenie Gminy Godów z podziałem na 8 części : 1.SP Krostoszowice im. Gustawa Morcinka z siedzibą 44-348 Krostoszowice ul. Gustawa Morcinka 4, 2.SP Gołkowice im. Stanisława Staszica z siedzibą 44-341 Gołkowice ul. Staszica 1, 3.Gimnazjum Gołkowice im. Porucznika Pilota Franciszka Surmy z siedzibą 44-341 Gołkowice ul. 1 Maja 101 A, 4.SP Skrzyszów im. Karola Miarki z siedzibą 44-348 Skrzyszów ul. 1 Maja 179, 5.Gimnazjum Skrzyszów im. Powstańców Śląskich z siedzibą 44-348 Skrzyszów ul. 1 Maja 177, 6.SP Godów im. Janka Krasickiego z siedzibą 44-340 Godów ul. Szkolna 11, 7.SP Skrbeńsko im. Konstantego Ignacego Gałczyńskiego z siedzibą 44-341 Skrbeńsko ul. Szkolna 1, 8.SP Łaziska im. Mikołaja Kopernika z siedzibą 44-340 Łaziska ul. Powstańców Śląskich 151.Koordynacja zajęć szkolnych ma na celu: 1.Przeprowadzenie rekrutacji uczestników : - zebranie i sprawdzenie dokumentacji rekrutacyjnej, - wykonanie wykazu uczestników wg otrzymanego wzoru, - przekazanie kompletnej dokumentacji rekrutacyjnej do biura projektu. 2.Zebranie dokumentacji rekrutacyjnej zatrudnionych nauczycieli, w tym: CV, deklaracja uczestnictwa, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zakres obowiązków, oświadczenie podatkowe. 3.Współpraca z biurem projektu przy wyborze nauczycieli z zastosowaniem ustawy PZP. 4.Sporządzanie okresowych rozliczeń i sprawozdań z realizacji projektu na poziomie szkoły: pisemne sprawozdanie z przebiegu realizacji projektu miesięcznie. 5.Uszczegółowienie zakupów w oparciu o przyznany budżet. 6.Współpraca z biurem projektu przy realizacji zakupów w oparciu o ustawę PZP. 7.Odbiór towaru zakupionego w ramach projektu w wyznaczonym terminie. 8.Nadzór nad dokumentacją przekazania. 9.Bieżąca współpraca z nauczycielami realizującymi zajęcia w ramach projektu. 10.Bieżąca weryfikacja realizacji zajęć pozalekcyjnych. 11.Nadzorowanie dokumentacji nauczycieli m.in. dzienniki zajęć pozalekcyjnych, harmonogramy zajęć. 12.Przestrzeganie zasad promocji w jednostce realizującej projekt. 13.Sporządzanie kwartalnego sprawozdania z osiągniętych rezultatów twardych i miękkich. 14.Przestrzeganie obowiązków, terminów i zaleceń wynikających z realizacji umowy. 15.Niezakłócanie rytmu pracy szkoły w związku z realizacją projektu. 16.Aktualizowanie danych osobowych w Biurze Projektu np. zmiana adresu, numeru konta bankowego Utrzymywanie osobistych i telefonicznych kontaktów z Koordynatorem projektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794211002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.godow.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach